תומאס
לא ידעתי איך מצאתי את עצמי שוב בבר עם החבר'ה מהעבודה. אמנם לא סבלתי אתם שבוע קודם לכן אבל גם לא נהניתי כמו שהייתי רגיל ליהנות עם חבריי, ויותר גרוע מזה, הפעם גם הצטרף הבחור שמילה ראתה בחוף הים. היה ברור לגמרי שהייתה שם היסטוריה לא פשוטה אבל לא רציתי לחדור לפרטיות שלה. הבחור לא אמר דבר על כך שהוא זיהה אותי וכשלחץ את ידי הוא חייך לפני שהתיישב, ולמרות זאת , ראיתי בעיניו שהוא זיהה וידע בדיוק מאיפה.
ללא קשר לתגובה של מילה, היה ברור לי שזה לא בחור שהייתי מצליח להתחבר אליו. הרושם הראשוני שהוא יצר אצלי הוא של בחור שחצן ומלא בעצמו ולא אהבתי אנשים כאלה. הוא הוזמן כי היה חבר של שניים מעמיתיי לעבודה ומהרגע שהתיישב מולי שמעתי אותו מתלונן על חיי המשפחה וכמה הוא צריך חופש מהבית והילד שלו.
חתיכת אידיוט, תגיד תודה על מה שיש לך! רציתי לצעוק לעברו אבל במקום זה לגמתי מהבירה ובחרתי להתבונן באנשים. השיחות בשולחן היו בעברית, ואף אחד לא ידע אבל הבנתי כל מילה כשטרחתי להקשיב. העדפתי גם לא לחשוף את זה, לא ברור למה. רק כשהחבר'ה פנו אליי, הם פנו אליי באנגלית והגיבו לי באנגלית.
שבוע לא התראיתי עם מילה, אבל שוחחנו כל יום בהודעות. הימים שלי היו שגרתיים- כל בוקר התחיל בריצה וכל ערב הסתיים בהליכה שאחריה אכלתי ארוחת ערב מאולתרת מול הטלוויזיה. התעייפתי מהר מהרגיל בגלל החום, וגם המוח היה מלא בדברים שהייתי חייב להספיק.
הדבר היחיד שלא וויתרתי עליו היו השיחות עם סופיה, שגם הן היו קצרות כי סופיה הייתה עמוסה. אחותי הייתה הפוכה לגמרי ממני בעניין הזה. אני אהבתי זמן פנוי לבד לעצמי, אבל היא העדיפה שבכל שעה ביום יהיה לה מה לעשות. נראה היה שהיא מחפשת להתיש את עצמה או שהיא פשוט לא אהבה לשבת במקום.
שוחחתי גם פעם אחת עם לואיז, שניסתה לרחרח האם נפגשתי עם מילה ואיך הפגישות היו. ידעתי בדיוק מה היא מנסה לעשות, אבל לא הבנתי למה היא חשבה שזה רעיון טוב. לואיז הייתה רומנטיקנית בלב ובנשמה, אבל לפעמים הדרך בה היא ראתה את המציאות הייתה אידיאליסטית מדי. מילה הייתה דומה מאוד ללואיז בעניין הזה אבל גם שונה. מהשיחות ביננו ניחשתי שהיא שילבה פרקטיות יחד עם האידיאליזם הרומנטי אבל לא ידעתי בדיוק איזה חלק היה יותר דומיננטי.
"היי, זאת לא האקסית שלך?" שמעתי את הבחור לידי אומר לאחד מהם בעברית. הסתובבתי כדי לראות למי הוא פונה, וכשראיתי שהוא פונה לבחור השחצן, הלב שלי עצר לרגע.
התגובה של הבחור, ששמו אלכס, הייתה בדיוק כמו שציפיתי.
"אחת מהן, כן." הוא חייך לעצמו ולקח לגימה מהבירה שלו מבלי לפרט.
"היא נראתה טוב יותר כשיצאה אתך." חברי לעבודה המשיך, וידעתי שאם הוא לא ישתוק אני עוד אחטיף לו, למרות שלא הייתי אדם אלים.
YOU ARE READING
לאחות את שברי הלב
Romance*הסיפור הושלם* מילה החיים שלי התחלקו לשניים, לפני שברון הלב ואחרי שברון הלב לא האמנתי באהבה. לא האמנתי בעצמי. התהלכתי כעיוורת ולא ראיתי את האור תקופה ארוכה. ואז הוא נכנס לחיי שוב, והוא כבר לא היה הילד הקטן שזכרתי. הוא היה גבר, והלב שלו היה שייך לאחר...