פרק 14

83 13 4
                                    

מילה

"נו, הדני שלך כבר הרעיד את עולמך?" לוסיה נשענה קדימה ולגמה מהקשית שלה אבל עיניה עדיין היו עליי, מנצנצות בשעשוע. זה היה המבט הקבוע בעיניה, ותהיתי איך היא הצליחה לקחת את החיים בכזאת קלילות.

גלגלתי את עיניי בתגובה, אך בשונה מהפעמים האחרות שהשאלה הזאת נשאלה, הפעם גם הייתה לי תשובה להעניק. ידעתי שהתשובה תשמח את לוסיה, אבל לא הבלבול שנוצר בי ממה שקרה.

"לצערי הרב, כן." נאנחתי והנחתי את הלחי שלי בתוך כמה ידי.

לוסיה נחנקה מהלגימה שלקחה ממיץ התפוזים שבידה ואז פתחה את עיניה.

"ואת מספרת לי את זה רק עכשיו??" היא הניחה את הכוס בעוצמה על השולחן.

עצמתי לשנייה את עיניי ונשמתי עמוקות. ניסיתי לחייך לחברתי אבל לא הצלחתי. שפתיי היו כבדות, בשונה מהתחושה בהן כשתומאס הפתיע אותי.

הייתי מבוהלת כהוגן מהתחושות שכמעט שכחתי מקיומן, ובעיקר הייתי מבוהלת מהקלות בה נישקתי אותו בחזרה.

"זה קרה אתמול. מתי הייתי אמורה לספר לך?" שאלתי בקול עייף. כשחזרתי הביתה לא הצלחתי להירדם כי המשכתי לשחזר את הרגעים שקדמו לנשיקה ואת הרגעים שאחרי הנשיקה. בעצם צפיתי בכל מה שקרה כמו בסרט, החל מהרגע שראיתי את תומאס בבר הזה.

הדייט היה משעמם והבחור דיבר רק על עצמו בהתלהבות. הוא היה נחמד, אבל לא יכולתי יותר להימצא בסביבתו. למזלי, בדיוק בנקודה הזאת תומאס נכנס לתמונה. הוא הגיע כמו המושיע, והוציא אותי משם. הרגשתי מעט אשמה על השקר אבל האשמה נעלמה אחרי כמה דקות אתו. לא רציתי להודות בזה בפני עצמי אבל התרגלתי לנוכחות של תומאס ולפגישות שלנו, וזה היה מבהיל בפני עצמו אבל כשהוא נישק אותי, ככה משום מקום וללא שום התראה מוקדמת, לא הצלחתי לעצור את עצמי. שפתיו היו רכות וחמות, ולנשיקה היה טעם קל של בירה ומנטה.

והבושם שלו... סחרר אותי לגמרי.

זה היה נורא. זה היה נורא ואיום בשביל הלב שלי.

"אוקי אוקי. עכשיו תתחילי מההתחלה."

אז סיפרתי ללוסיה הכול. היא הקשיבה בתשומת לב, וככל שהעמקתי בסיפור החיוך על שפתיה התרחב כשהיא התרווחה בכיסא העץ עליו ישבה.

"זה הכול?" היא הרימה גבה ושילבה את זרועותיה על בית החזה.

"הכול? התנשקנו!"

"קיוויתי למשהו פיקנטי יותר." היא צחקקה ונופפה בשערה השחור.

"פיקנטי? אני בקושי נושמת בגלל נשיקה!" כיסיתי את פניי בכפות ידיי והוצאתי קול קטן וגבוה, ספק מתוסכל, ספק נבוך.

"היי, לא עשית שום דבר רע! אני שמחה שעשית את זה." הרגשתי את כף ידה על הזרוע שלי לפני שחשפתי שוב את פניי.

לאחות את שברי הלבWhere stories live. Discover now