פרק 20

85 6 3
                                    

"איך אני נראה?" ג'יימס שאל בפעם ה100 לאותו היום.
סיריוס נאנח ובהה פעם נוספת בחברו. "אתה נראה נדיר, לך כבר להציע לה!"
ג'יימס הסתכל שוב על השתקפותו במראה. זאת הייתה הפעם הראשונה שהוא לבש את הגלימה המגונדרת הזו, ושיערו הפרוע היה מסודר בצורה משונה. "ואם היא תסרב?"
"אז זה הפסד שלה." סיריוס סידר את גלימתו של ג'יימס המעורער.
נשף בית הספר אמור להיערך בעוד יומיים, וזה הנשף הראשון שבו הנערים ישתתפו. כולם השיגו בנות זוג לנשף למעט פיטר- שטען שאף אחת מנשות הוגוורטס אינה לטעמו, וג'יימס- שלמשך כל השבוע ניסה לשנן מה עליו להגיד ללילי בשביל שתרצה לצאת איתו לנשף.
לאחרונה, היחסים ביניהם הדרדרו.
לילי טוענת שג'יימס שוויצר וילדותי. ג'יימס לא חושב כך, ובגלל זה הוא החליט לשמור על זה בסוד מיתר החבורה. הוא לא רוצה שידעו שהבחורה שהוא מאוהב בה כבר שנים לא אוהבת אותו בחזרה.
"למה יש נשף בכלל?" ג'יימס רטן. "זה כל כך מטופש. כל הרעיון של הנשף זה בגלל טורניר הקוסמים המשולש, אבל הוא הפסיק, לא?"
"כן," סיריוס הסכים. "אבל מה אכפת לך? זה יהיה מגניב."
"לך קל לדבר, יש לך כבר בת זוג לנשף," ג'יימס התמרמר. הוא נזכר בזה שסיריוס הציע לאחת מבנות הפלפאף לבוא איתו והיא ישר הסכימה. האם גם לילי תסכים בלי להסס?
"תפסיק להיות ילד מעצבן ולך כבר ללילי," סיריוס זעף ודחף את ג'יימס מהחדר.
ג'יימס נאנח וסידר פעם נוספת את גלימתו. הוא התיישר וצעד לעבר מגורי הבנות.
הוא עלה בגרם המדרגות ושינן בראשו את המשפט שהוא הולך להגיד ללילי, בתקווה שהיא תענה לו בחיוב.
הוא דפק שלוש פעמים על דלת המעונות, ולאחר כמה שניות של המתנה- הדלת נפתחה. לילי עמדה בפתח. ג'יימס כחכח בגרונו, מעט בהלם מכך שהיא באמת מולו.
"לילי, אפשר לדבר איתך רגע?"
לילי שילבה את ידיה בגבה מורמת. "מה אתה רוצה?"
ג'יימס העביר יד בשיערו. "את יודעת... הנשף עוד מעט, ו... חשבתי..."
"אוי," לילי קטעה אותו בקול מבויש. "אני מצטערת ג'יימס, אבל כבר יש לי בן זוג לנשף."
ג'יימס לא ציפה שליבו יכאב כל כך מהמשפט הזה. הוא השתדל להיראות רגוע מתי שהרים גבה ושאל בנימה עניינית: "מה? מי?"
לילי נשכה את שפתיה. "סוורוס."
"את יוצאת לנשף עם סבר מאוס?!" ג'יימס צעק בפליאה. איך האפס הזה הצליח להזמין אותה לנשף??
לילי זעפה את פניה. "השם שלו הוא סוורוס ולא סבר מאוס, ג'יימס, וזאת גם הסיבה שאני יוצאת איתו ולא איתך, הוא לפחות לא קורא לכם בשמות."
ג'יימס העביר יד בשיערו וניסה שלא לתלוש את כל השיערות מראשו. הוא הרס את התסרוקת שסיריוס עשה לו במשך דקות ארוכות. "אני לא מאמין שאת יוצאת איתו לנשף."
"אז תאמין," היא אמרה, וטרקה את דלת המעונות.
ג'יימס רקע ברצפה בתסכול וצעד בחזרה למגורי הבנים.
סיריוס עמד בפתח הדלת, חיוך צדדי עיטר את פניו. "נו??"
ג'יימס בלע רוק, איך הוא יכול להודות בזה שהאויב שלו זוכה לצאת עם לילי לנשף במקומו?
"נו פוטר, דבר כבר! איך היה??"
"היא יוצאת עם סוורוס," ג'יימס ענה בקול יבש.
הלסת של סיריוס נשמטה. "סוורוס?? סוורוס סוורוס? סוורוס סבר מאוס סוורוס??"
"כן," הוא התיישב על מיטתו בתסכול. "ודרך אגב, היא ממש כעסה עליי שקראתי לו סבר מאוס, סתם שתדע."
"הנחש המלוכלך הזה," סיריוס רקע ברצפה. "בסדר! מי צריך את הבוגדת הזאת! אתה יכול למצוא מישהי פי אלף יותר טובה!"
"אבל אני לא רוצה מישהי אחרת, אתה לא מבין?" ג'יימס הוריד את הגלימה מגופו והניח על המיטה. "אני רוצה אותה."
סיריוס בהה בחברו בגבה מורמת. הוא התיישב על הרצפה מולו. "אז נבריז מהנשף ביחד," סיריוס החליט.
"מה? ממש לא. לך יש בת זוג לנשף, אני לא רוצה להרוס לך את החוויה הזאת."
"נראה לך שאני הולך לנשף בלעדיך?" סיריוס נתן אגרוף ידידותי לכתפו. "שיתפוצץ העולם, אני ואתה לעולם לא מתפצלים, הבנת?"
ג'יימס חייך והשפיל את מבטו לרצפה, תוהה לעצמו איך הוא זכה בחבר כמו סיריוס.
"יאללה, בוא נפסיק עם הדיכאון הזה." סיריוס חייך חיוך זדוני. "רוצה שניצור לסוורוס היקר שלנו מתנה לנשף? מתנה שהוא לא יצליח לשכוח?"
ג'יימס נזכר במה שלילי אמרה לו, שלמרות כל יחסי השנאה בינו לבין סוורוס- סוורוס עדיין נוהג כלפיו במעט כבוד.
ובכל זאת, סוורוס יודע שג'יימס אוהב את לילי, יכול להיות שזאת הסיבה שהוא הזמין אותה לנשף? כדי להתנקם בו?
"זה יהיה משהו שווה?" ג'יימס שאל.
"אל תדאג, ידידי, אנחנו נוודא שסוורוס לא ישכח את הנשף הזה לעולם."

**********
טוב, הספר עושה קאמבקקק
אחרי שנים שלא העליתי פרק, החלטתי שאני לא יכולה לסיים את הספר ככה, אלא לקחת את הסיפור של החבורה עד הסוף הטראגי שלה.
אזזזזזזזז
חבורת הקונדסאים איז באק

חבורת הקונדסאים Where stories live. Discover now