פרק 35

69 4 9
                                    

הבחינות הגיעו אל סופם. הבחינות שנותרו הן רק בשיקויים ותולדות הכישוף, שני הנושאים הקשים והמשעממים ביותר בבית ספר.
ג'יימס תפס את מקומו הקבוע וסיריוס התיישב בשולחן לידו.
מאז המקרה שהיה עם סוורוס- הוא נעלם.
סוורוס אף פעם לא היה בולט במיוחד, אבל הפעם הוא הוריד פרופיל יותר מבדרך כלל.
הוא יוצא ממגורי סלית'רין רק בשביל שיעורים, וגם בשיעורים הוא כבר לא יושב בשולחן מקדימה כמו פעם ומשתתף במהלך השיעור- אלא יושב מאחורה ושותק. מידי פעם הוא מייצר רעש של כתיבה, אך לא יותר מזה. גם בארוחות הוא כבר לא נוכח, וג'יימס תהה לעצמו האם הוא אוכל. אבל בתכלס, למי אכפת?
אחרי איך שהוא כינה את לילי- מגיע לו לסבול.
לצערו של ג'יימס, גם דמבלדור הבחין בהתנהגות השונה שלו.
ג'יימס ראה אותו באחד הימים תופס את סוורוס לשיחה. הוא לבש את גלימת ההיעלמות וצוטט להם בשביל לוודא שסוורוס לא מלשין עליו, אבל הוא לא הזכיר את שמו אפילו פעם אחת, אלא רק את לילי, את זה שאיכזב אותה.
ככל שהזמן עבר, ג'יימס הבחין בזה שהקרבה של סוורוס ופרופסור דמבלדור הולכת ומתגברת. הם היו מדברים המון אחד עם השני, הוא היה מקבל ממנו הרבה שבחים, ונראה שנהפך לתלמיד האהוב עליו- לא שג'יימס הצליח להבין למה.
השעה הייתה שלוש בלילה. פיטר ישן כהרגלו, רמוס למד תולדות הכישוף לקראת המבחן מחר. סיריוס וג'יימס עבדו על המפה שלהם, המפה של הוגוורטס כולה.
"תוסיף שמאחורי שירותי הבנות של המורות יש את המחסן הגדול הזה שראינו," סיריוס הזכיר, וג'יימס שרטט במהירות את החדר המדובר על המפה.
"כמה מעברים להוגסמיד מצאנו?" רמוס שאל בלי להסיט מבט מהספר.
"שבע!" סיריוס אמר בהתלהבות.
"וכמה יציאות יש להוגוורטס?"
ג'יימס ספר במהירות את כל מה שהצליחו למצוא. "חמש."
"ומעברים ישירים לערבה המפליקה?"
"שתיים בצורה ישירה, שלוש בצורה עקיפית," סיריוס דיקלם.
רמוס סוף סוף הסיט מבט מהספר. חיוך דק עלה על פניו. הוא הלך לנערים והסתכל על המפה הענקית שיצרו. הוא ראה את פסיעות הרגליים של כל האנשים בהוגוורטס, את כל המעברים והמקומות שהם גילו, והתרגש שהבין שכל זה נוצר עבורו.
אמנם בהתחלה הוא התנגד בתוקף לרעיון הזה, אבל עכשיו זה שימח אותו. 
"אז סיימנו?" ג'יימס שאל וסימן עם ידו על המפה הגמורה.
סיריוס בחן עם מבטו את כל המפה ווידא שהם לא שכחו כלום.
הם שמו הכל.
"נשאר רק דבר אחד," ג'יימס אמר וכיוון את השרביט על המפה. "לחתום על המפה בשמות החדשים שלנו!"
"אפשר למחוק את השם שלי מפה??" רמוס שאל בהלם, ונזכר שהוא הצטרף לכל עניין המפה רק בגלל שהם חתמו את השם "רמוס לופין!!!" בענק במרכז המפה.
"ברור, למדנו את הכישוף הזה בשנה הראשונה," סיריוס אמר כדרך אגב.
"כן, זה הפתיע אותנו שלא עלית על זה עד עכשיו..." ג'יימס הודה.
רמוס נשך את שפתו וניסה בכל כוחו לא לכעוס. "בסדר. בוא נחתום."
הוא כתב על המפה בצד שמאל- "ירחוני", והושיט את עט הנוצה לסיריוס. סיריוס נתן אגרוף עדין לכתפו של פיטר והוא קם בבהלה. הוא הושיט לו את עט הנוצה ואמר לו לחתום את שמו. הוא עשה זאת בלי לשאול יותר מידי שאלות, ולצד השם של רמוס, היה כתוב בכתב מסורבל- "זנב תולע".
סיריוס לקח את עט הנוצה ממנו, וכתב בשורה למטה: "רך כף".
ג'יימס היה האחרון שנשאר. הוא לקח את העט מסיריוס ורשם את השם "קרניים" לצד השם של סיריוס. ארבעתם חייכו בהתלהבות.
"טוב, בואו נבדוק אם הכל בסדר," סיריוס אמר, וכיוון את השרביט שלו על המפה. "אני נשבע בזאת חגיגית שאני מחפש צרות."

**********
אני יודעת שחיכיתם לזה המוןןןןן ואחרי שמתחתי אתכם כבר נצח- החל מפרק הבא כל הפרקים התמקדו בלילי וג'יימס ובניית הזוגיות שלהם

חבורת הקונדסאים Where stories live. Discover now