"אני נישקתי את לילי!" ג'יימס צעק על חבריו בפעם ה48 לאותו יום.
לאחר שנישק אותה והיא השיבה לו בנשיקה עדינה, הוא לא הצליח להוריד את החיוך מפניו. הלב שלו נשאר בדופק מואץ וגופו נזל על הרצפה מרוב אושר.
הם נשארו ביחד עד שעה מאוחרת ונפרדו בכניסה לחדרה, ומאותו רגע ג'יימס הזכיר לחבריו לחדר כל חצי דקה על זה שיצא לדייט עם לילי.
"לילי התנשקה איתי!" ג'יימס צעק שוב.
סיריוס שם את הכרית שלו על הפרצוף בשביל שתחסום את הרעש שג'יימס עשה. "הבנו את זה כבר בפעם הראשונה, אידיוט. אין צורך לחזור על זה עוד 40 פעמים."
"אבל אתם לא מבינים איזה כיף זה להתנשק עם לילי!!" ג'יימס קרס על הרצפה עם חיוך מרוח.
רמוס השעין את ראשו על מעקה המיטה. "אתה צודק, באמת אין לנו מושג."
סיריוס הטיח בפניו את הכרית בזמן שג'יימס שוב סיפר להם על הדייט המוצלח שהיה לו. פיטר המחויך רק הלהיט את התלהבותו של ג'יימס בכך שהראה עניין בדייט שלו, ורמוס תהה האם עליו להטיל על עצמו כישוף שיגרום לו להפסיק לשמוע בשביל לקבל סוף סוף טיפת שקט.
"אין לכם מבחן מחר?" רמוס קטע את ג'יימס.
סיריוס הוריד את הכרית מפניו. "כן, אבל האידיוט הזה לא מפסיק לדבר ואני לא מצליח לישון."
"להזכירך, בלי ההצקות שלך לא היינו צריכים לעשות את המבחן מחר, נכון?" ג'יימס עקץ.
סיריוס גלגל את עיניו והחזיר את הכרית לפניו. רמוס שכב גם עם מיטתו וכיבה את האור של החדר. פיטר נאנח ונשכב גם הוא על המיטה.
שלושת הנערים נרדמו, וג'יימס נשאר ער וכתב את שמה של לילי על הדף, כי היא היחידה שהייתה במחשבותיו.
***
ג'יימס סיים את המבחן תוך מספר דקות, אבל הוא המשיך להמתין לסיריוס שטיפה התקשה.
הוא הגיש לפרופסור סלוגהורן את המבחן, שהסתכל עליו במבט ביקורתי וחטף מידו את הדף.
הוא הסתכל שוב על סיריוס שהחל להתנדנד בכיסאו ולשרבט במהירות על הדף. תוך מספר שניות הוא נעמד והגיש גם הוא את המבחן לפרופסור.
שני הנערים לקחו את התיקים שלהם ויצאו מהכיתה.
"איך היה המבחן, רך כף?" ג'יימס שאל.
"שכחתי את אחד מהמרכיבים של שיקוי פליקס פליציס, אבל חוץ מזה היה סבבה."
"כן, זה באמת היה קשה..." ג'יימס מלמל ותהה לעצמו האם הוא הצליח לזכור את כל שבעת המרכיבים.
"מה איתך, קרניים?" סיריוס שאל ונתן אגרוף לכתף של חברו.
ג'יימס הטה את ראשו. "שום מבחן לא יכול להכשיל אותי!"
סיריוס גלגל את עיניו. "הלוואי שקיבלת על זה ע'."
"חתיכת קנאי אני בחיים לא קיבלתי ציון שאפילו קרוב ל-"
"ג'יימס?"
זאת לילי, זה הקול שלה.
אוזניו של ג'יימס הזדקרו למשמע קולה הקסום. עיניו שוטטו באזור כמו כלבלב אבוד. "אוונס?"
היא הלכה לעברו במהירות, וג'יימס זכה לראות אותה לשנייה לפני שהיא תקפה אותו בחיבוק חזק.
הוא הרגיש את הלב שלו מתרחב בחזהו ואת החיוך עולה באופן טבעי לפניו. הוא הניח את ידו על שיערה וקירב אותה לחיבוק.
"איך היה המבחן?" לילי שאלה מבעד לחולצתו.
הוא הניח את ידו על סנטרה ולא עצר את עצמו מלנשק את שפתיה. "היה קל."
לילי נישקה את שפתיו בחזרה.
"תמצאו חדר," סיריוס רטן מאחוריהם, ושניהם התנתקו מהנשיקה.
"איך היה המבחן שלך, סיריוס?" לילי שאלה מתוך נימוס ולא מתוך עניין. ג'יימס השעין את ראשו על שיערה ונישק את רכתה בלי הפסקה.
סיריוס הסתכל עליהם במבט נגעל. "היה... היה."
"יופי..." לילי מלמלה, ודחפה את ג'יימס בעדינות לאחור. הוא התרחק עם חיוך מרוח על כל פניו.
"חלמתי עליך..." הוא לחש לה.
לילי סימנה לו בלחיים סמוקות שסיריוס עדיין שם, עומד מולם, וסיריוס דאג לכחכח בגרונו בשביל שג'יימס ישים לב לקיומו.
ג'יימס נאנח והפנה את מבטו לסיריוס. סיריוס גלגל את עיניו ורטן לעצמו: "אני צריך להשיג חברה ולנקום בו." לפני שהלך משם בצעדים כבדים.
לילי נשמה עמוקות וחזרה להסתכל על ג'יימס. "מה חלמת עליי?"
ג'יימס משך בכתפיו. "לא היה יותר מידי עומק, פשוט את היית בו וזה מה שהפך אותו לטוב."
לילי חייכה אליו. "ג'יימס... אני לא רגילה לראות אותך ככה."
"איך ככה?"
"אתה יודע... כל כך אוהב."
ג'יימס הצמיד את ראשו לשלה. "זה כי אני כל כך אוהב אותך."
לילי צחקקה. "איך אתה כל כך בטוח שאתה אוהב אותי? איך אתה בטוח שזה לא סתם קראש חולף?"
ג'יימס הרצין את מבטו. "לילי, היה לי קראש עליך מהרגע שראיתי אותך ברכבת בשנה הראשונה, הקראש החולף הזה נעלם בשנה השלישית והתחלף לאהבה כל כך חזקה שזה כאב לי בלב לראות אותך עם מישהו אחר. ומשם האהבה החזקה השתנתה לאהבה סופר חזקה שרק מלראות אותך הפכתי לשלולית, וגם זה התחלף לאהבה סופר דופק חזקה מתי שנישקת אותי."
לילי הסמיקה ברמה שצבע פניה תאם את צבע שיערה. "ג'יימס..."
"לא, בלי ג'יימס, תמיד התביישתי להגיד לך את זה, אבל אני באמת אוהב אותך יותר מכל דבר בעולם הזה, אפילו יותר מקווידיץ'"
לילי פערה את עיניה. "וואו, זה באמת הרבה."
ג'יימס הנהן בהסכמה.
"יש לי שאלה," לילי אמרה והחזיקה בעדינות את ידו של ג'יימס, היא שילבה את אצבעותם. "אני יודעת שזה קצת מוקדם, אבל אתה תרצה לבוא לארוחת חג אצל המשפחה שלי? אני רוצה שתכיר אותם."
ג'יימס כמעט נחנק. הוא הולך להיפגש עם המשפחה שלה.
ומה אם הם לא יאהבו אותו? ומה אם ילך גרוע והם יגידו לה להיפרד ממנו? או שהוא יביך את עצמו מולם והם ינתקו איתה קשר?
"הכל טוב?" לילי שאלה בדאגה שראתה את ג'יימס מחליף צבעים.
"ב-בטח!" הוא בלע רוק בחשש. "אני בטוח שהמשפחה שלך תאהב אותי."
***********
אז מה אתם חושבים? המשפחה של לילי תאהב את ג'יימס?
YOU ARE READING
חבורת הקונדסאים
Fanfictionזה סיפור על החבורה של ג'יימס, סיריוס, רמוס ופיטר, הידועה בשמה- חבורת הקונדסאים. הסיפור עוקב אחריהם משנתם הראשונה ועד הסוף של החבורה. בספר יהיו את המשברים שעברו, החברויות, המתיחות ותהליך ההתבגרות שעברו עם השנים. הספר מורכב 98% מויקיפוטר כך שלא יהיו ש...