פרק 2

520 26 3
                                    

מספר חודשים עברו.
לילי הספיקה להראות את חוכמתה לכל מורה בבית הספר ולגרום לכל מורה להתפלא כל פעם מחדש שמצנפת המיון בחרה לשים אותה בגריפינדור ולא רייבנקלו.
רוב הזמן לילי הסתובבה אך ורק עם סוורוס סנייפ, על אף שהיה לה חברים נוספים, נראה שהיא מעדיפה הכי הרבה להיות בסביבתו.
ג'יימס וסיריוס נהפכו לצמד בלתי ניתן להפרדה. הם היו חכמים, אך קרו הרבה מקרים ששיעורים שלמים נאלצו להיעצר בגללם.
הבוקר לפני המבחן הראשון הגיע. ג'יימס היה עסוק בלהעתיק מרמוס את שיעורי הבית במרץ, למרות שרמוס ביקש ממנו מספר פעמים שיפסיק.
סיריוס ניסה להעתיק מפיטר, והופתע לגלות שפיטר יודע אפילו פחות ממנו.
"זה ואינגדריום לביאוסה, לא ויניגרדיום לביסואה," סיריוס תיקן את פיטר ופיטר מיהר לתקן, בלי להיות מופתע מכך שסיריוס מנסה להעתיק ממנו.
"ואינגרדיום לביאוסה זה הכישוף ללהרים דברים," סיריוס תיקן פעם נוספת בחוסר סבלנות. "לא ללהפוך לעכבר."
ופיטר תיקן שוב.
"ג'יימס, אני רואה שאתה מעתיק ממני. תפסיק. זה לא מקצועי," רמוס הזהיר את ג'יימס פעם נוספת.
ג'יימס השתנק. "אני? מעתיק? אני?"
"ג'יימס מעולם לא העתיק!!" סיריוס מיהר להגן על חברו, בזמן שניצל את כך שדעתו של רמוס מוסחת בשביל להעתיק ממנו.
"רמוס!! סיריוס מעתיק ממך!" פיטר הזהיר את רמוס וחטף מבט זועף במיוחד מסיריוס.
רמוס הרים את ספר הלימוד, והחל לחבוט בידו של סיריוס.
"אלימות! אאוץ'! יש פה מכות!" סיריוס זעק, וגרם לשני הבנים להתפקע מצחוק.
"תגרשי אותו מכאן!!" נשמעו צרחות מחדרן של הבנות, וארבעת הבנים ישר הפסיקו עם מעשיהם והסתכלו לכיוון הדלת.
"הוא חבר שלי, מותר לו להיות כאן," קולה של לילי נשמע, רך ושקט בניגוד לשל הבנות הצועקות.
"זה בסדר לילי, אנחנו יכולים ללכת ללמוד במדשאה בחוץ." קול אחר הופיע, שקט וקר.
"זה סבר מאוס!" סיריוס ביטא מבלי קול, וארבעת הבנים הצמידו את אוזנם לדלת החדר בשביל לשמוע יותר טוב.
"לא, זה לא בסדר. למה לכן מותר להביא את חברים שלכם לחדר ולי לא? זה בגלל שהוא מסלית'רין?" לילי המשיכה להגן על חברה. סיריוס עשה סימני הקאה מזויפים.
"כן! אני לא חושבת שאני צריכה להזכיר לך את מה שפורסם היום בחדשות, נכון?" אחת הנערות צעקה.
ובאמת לא היה צריך להזכיר.
לא מזמן, וולדמורט התגלה בפומבי והכריז על עצמו כאדון האופל. הוא החל לבצע פעולות טירור נרחבות בבריטניה, שרובם המוחלט הוא נגד ילדי מוגלגים. בבוקר, הם קיבלו ידיעה הוא פתח בתקיפה נגד משרד הקסמים הבריטי, שנהרגו מהפעולה הזאת עשרות אנשים.
הידיעה הזאת הכניסה את כל ילדי הוגוורטס לחרדה.
לילי שתקה.
"הכל בסדר לילי, אני מבין אותן. בואי נלך," סוורוס המשיך לדבר בקולו הקר. דלת החדר של מגורי הבנות נפתחה ונטרקה בעוצמה, ולאחר מכן גם דלת הביתן.
ג'יימס חיכה כמה שניות עד שאמר: "אני לא אוהב אותו."
סיריוס הנהן בהסכמה. "כן הוא נראה... מדוכא כזה. מסוג האנשים של... 'יו אני סלית'ריני ממורמר, לחיות זה רע, אדון האופל זה טוב. בואו נהרוג את כולם."
הוא הצליח לחקות את קולו האפל של סוורוס בצורה מושלמת, וגרם לג'יימס ופיטר לצחוק, אבל בניגוד אליהם- רמוס שילב את ידיו בזעף.
"זה לא יפה מצידן לא להכניס אותו לחדר רק בגלל שהוא סלית'ריני," רמוס מלמל לעצמו.
"אל תשכח שהוא לא סתם סלית'ריני, הוא סלית'רני ממורמר," ג'יימס הוסיף.
"הוא נשמע מפחיד," פיטר מלמל. סיריוס גיחך לדבריו.
"סבר מאוס הזה מפחיד אותך?" הוא שאל בזלזול.
"ובכן, אם הוא מפחיד מישהו מהחבורה שלנו, אני חושב שאנחנו צריכים להפחיד אותו בחזרה," ג'יימס התערב.
"מה אתה מציע?" סיריוס שאל
"כמו שמטפלים בכל אדם שמפחיד אותך- מראים לו שאתה יכול להיות פי אלף יותר רע ממנו."
"אני בעד!" סיריוס קרא והניף את ידו מעלה.
"גם אני מעדיף," פיטר הודה.
שלושת הנערים הסתכלו על רמוס. הוא סגר את ספר הלימוד באנחה ואמר: "בסדר, אז מה אתם מתכננים לעשות לו?"

חבורת הקונדסאים Where stories live. Discover now