~A beautifull smile~

115 6 0
                                    

Usiadłam na kanapie i skupiłam się na zaklęciu. W mgnieniu oka moje rzeczy pojawiły się porozkładane w salonie. Byłam zadowolona ponieważ udało mi się wszystko przetransportować. Ten dzień był bardzo skomplikowany, a ja podjęłam decyzję aby tu zamieszkać. Coraz bardziej tego żałowałam. Muszę jeszcze zorganizować ten rytuał dla Klausa oraz przywrócenie mojej rodziny. Przyjazd łowców bardzo mnie wkurwił nie powiem. Za dużo rzeczy nie miałam, tylko ubrania , notatki i księgi.

- Uuu, widze czary mary. Ja nie będę przeszkadzał jaśnie panującej księżniczce.
(Klaus)

Gdy tylko to usłyszałam znalazłam się przed nim.

- Dla ciebie Rosanna, a nie żadna księżniczka.(Rose)

-Dobrze kochanie.(Klaus)

Jeszcze się uśmiechnął, na co ja pokazałam swoje ząbki i wysyczałam.Jego uśmiech nie był odrażający ani nie odstraszał mnie.Był na swój sposób...Nie mam pojęcia.A co on na to? Gnojek puścił mi oczko.

- Spierdalaj. (Rose)

- Z tego co wiem ,to chyba nie jesteś u siebie. ... No właśnie. (Klaus)

Chciałam zaprzeczyć, ale właściwie to nie miałam jak. Mam go już dość. Nikt mnie nigdy nie doprowadzał do szału. Wzięłam skórzaną kurtkę i wybiegłam z domu, pozałatwiać swoje sprawy i zobaczyć jak trzymają się moje ofiary w piwnicy. Nie wiem czemu ale się uśmiechnęłam, jestem chyba jakaś psychiczna...
Zaraziłam się od Mikealsonów ?

~Klaus

- Czyli co, tak po prostu wyszła?Powinna muwić, gdyby miało jej się co stać. Coś karze mi jej nie ufać wiesz ?(Elijah)

-Taa, bo ma te Straszne Oczy i wielkie  Szpony. Hah (Klaus)

- Wydaje mi się ,że nie mówi nam całej prawdy. A raczej ma coś co przed nami ukrywa. Podobno zagaduje turystów i chodzi na imprezki. Słyszałem od Salvatorów, podobno gdzieś nie rozpoznała Stefana i chciała użyć na nim perswazji ale Elena go uratowała. (Elijah)

- Będę mieć na nią oko ,spokojnie. Obiecała, przysięgę więc mamy z nią spokój niech se robi co chce. Będzie mi się nudzić to zobaczymy pochodzę za nią. (Klaus)

Pamiętniki Rosanny - Identical Creatures       Klaus Mikaelson(Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz