Bölüm 15: Gözyaşı

276 24 24
                                    

UYARI!

Bu bölümde şiddet betimlemeleri bulunmaktadır. Rahatsız edici olabilir. Lütfen buna dikkat ederek okuyun.
Ayrıca cinsel içerik bulunmaktadır. (Bunu söylememe gerek var mı bilmiyorum ama 🤷‍♀️)

(Yorum yapmayı unutmayın 🫶)


Will, başının ağrımaya başlamasından dolayı dinlenmek için odaya gittiğinde Hannibal ve Abigail akşam yemeği hazırlığına başlamışlardı. Will, yatağa uzandığında baş ağrısını dindirmek amacıyla sağ kolunu başının üzerine koydu ve tavanı seyretmeye başladı.

Yapacakları konusunda endişeli değildi. Endişeli olduğu konu, planın düzgün işlememe ihtimaliydi. Bunun sonucunda olacaklar onu ne kadar korkutsa da içinde bir yerlerde neler olabileceği heyecanı vardı. Ancak bu felaket demek oluyordu. Biraz da Hannibal'ın yine ihanete uğradığını düşünecek olması, onu endişelendiriyordu. Abigail'in ne düşüneceğini bilmiyordu ancak bu durumda daha anlayışlı olacağına emindi.

Daldığı düşüncelerden sıyrıldı ve Hannibal'ın yattığı tarafa doğru döndü. Elini Hannibal'ın yastığına attıp, kendine doğru çekti. Yastığa sinmiş pahalı şampuan kokusu ve kendisine ait mistik kokuyu içine çekti. Kendi yastığında yatarken Hannibal'ın yastığını kollarının arasına aldı ve uykuya dalmak üzere gözlerini kapattı.

-

Kolunda hissettiği sıcak bir el ile gözlerini kırpıştırarak açtı. Hannibal, yatağın kenarına oturmuştu ve şefkatli bir gülümsemeyle kendisine bakıyordu.

"Yemek hazır." dedi, kendi yastığına sarılmış olan Will'i izlerken.

Will, homurdanarak yerinde kıpırdamaya başladı ve rahat bir pozisyon bulduktan sonra gözlerini kapattı.

Uykuya tekrar döneceğini anlayan Hannibal, elini Will'in saçlarının arasına uzattı.

"Hadi uykucu. Yemekten sonra tekrar uyursun."

Will, oflayarak yataktan doğruldu. Hannibal, eğlenerek seyrediyordu. Will, küçük bir çocuk gibi göründüğüne emindi. Hannibal, Will'in ellerinden tutarak kalkmasına yardım etti.

"Ağrın geçti mi?"

Will, uykulu bir sesle, "Hafifledi." dedi.

Hannibal, anlayışla kafasını salladı ve mutfağa doğru yöneldi.

-

Yemek sırasında Will ayılmıştı. Keyfi yerindeydi. Hannibal, biletleri yarın için aldığını söylediğinde Will'in aklında tek bir şey vardı. Son bir gece kalmıştı. Her şeyin değişmesine. Belki ebediyen belki kısa süreliğine ancak her şey bir anda değişecekti.

Will, Hannibal'ın izleyecekleri rotayı anlatmasını dikkatle dinledi. Gemi, yolculuğu ile başlayacaklar ve daha sonra trenle devam edecekleri bir rotaydı. Bu iyiydi. Gemiyle gitmeleri işleri daha temiz ilerletirdi. En azından yokluğunu fark ettiği zaman Hannibal'ın geri dönme ihtimalini daha düşük hale getiriyordu.

Ancak o gemiye bindiklerinde Hannibal'ı oyalayacak bir şey lazımdı. Gemiden inmesine ve geminin kalkmasına kadar Hannibal'ın dikkatini üzerinden ayırmasını sağlamalıydı. Ayrılma planının en zor kısmı burasıydı. Gemiden inemeden, Hannibal'a yakalanmak öyle bir an olurdu ki. Bunu düşününce bile kalbinin çarpıntısı artıyordu. Hannibal'ın yüzünde oluşacak ilk ihanete uğramış ifade... Bunu görmektense ölmeyi tercih ederdi.

I Forgive You | HannigramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin