Bölüm 22: Hayal Kırıklığı

140 16 77
                                    

"Bir dizi cinayet suçlarından dolayı Amerika'nın birincil arananlar listesinin ilk sırasında yer alan, Hannibal Lecter isimli şahıs, İtalya'da işlenen iki cinayet davasının baş şüphelisi olduğu açıklandı.

Ülke dışına kaçtığı iddiası sürerken, alınan yeni bilgiler bunu doğrular nitelikte. Aynı zamanda Lecter'ın kaçtığı gün Will Graham'ın da ortadan kaybolması çok konuşulmuştu. FBI için uzun yıllardır görev yapan Ajan Graham, kopyacı katil ve Chesapeake Ripper davalarında başroldeydi. Davranış Bilimleri Birimi sorumlusu Ajan Jack Crawford'un vermiş olduğu ifadede Will Graham ile birlikte Hannibal Lecter'ı suç üstü yakalamak üzere tuzak kurduklarını belirtmişti.

Bu iddialar doğrultusunda Hannibal Lecter'ın Ajan Graham'ı kaçırdığı doğrultusundaki iddialar güçlenmişti.

...

Şimdi de kızı Sara Moretti, merdiven altı hastane işleri için kullanılan bir binanın zemin katında sedyeye bağlı bir şekilde bulundu.

İlk gelen rapora göre Moretti'nin vücudunda bıçak darbeleri, mücadele sonucu oluşan morluklar vardı. En önemlisi Moretti'nin sol bacağı dizini hemen üstünden kesilerek alınmıştı. Araştırma yapan ajanlara göre bunun Chesapeake Ripper'ın tarzı olduğunu söylemek zor değil. Cerrahi müdahalelerin benzerliği göz ardı edilmeyecek bir ipucu niteliğinde.

Ayrıca uzun zamandır kayıp olan Moretti'nin cinsel organında bulunan sperm kalıntıları tecavüz iddialarını beraberinde getirdi.

Henüz kime ait olduğu belirlenememiş olsa da en kısa zamanda konu ile açıklama yapılması bekleniyor.

Çok dikkat çeken bir diğer konu ise S. Moretti'nin karnının üstüne dikiş ipiyle yazılmış kelimenin ne anlama geldiği ve kimin için yazıldığı. Hala bu konuda soruşturmalar devam etmektedir.

Moretti'nin acımasızca şiddet görmüş bedeni, soğuktan ve kan kaybından dolayı neredeyse cansızdı. Şimdi hala iyileşme sürecinde olduğu bildirildi. En kısa sürede psikiyatristi ve avukatı ile birlikte konuyla ilgili ifade vermesi bekleniyor."

"Sıcak Haberlerle beraberiz. İki gündür, ulusal haber kanallarında oldukça yankı uyandıran İtalya'da yaşanan kasıtlı yaralama suçu ile tekrar gündeme gelen Chesapeake Ripper davasında bir gelişme bildirildi.

Mağdur Sara Moretti'nin tecavüze uğradığı iddiaları doğrulandı. DNA sonuçları bugün sabah çıktı. İtalya'n ajan Russo tarafından failin Hannibal Lecter, olduğu doğrulandı."

"Tecavüz iddiaları doğrulandı ancak bu konuyla ilgili çelişkiler devam ediyor. CIA görevlendirdiği ajanlar ve üst birimlerle konuyu ele aldı. Chesapeake Ripper davası ve Hannibal Lecter'ın farklı lakaplarla anıldığı dosyalar tekrar açıldı. Daha önce cinsel saldırı vakası bulunmaması birkaçı için çelişkili gelirken birkaçı için bunun psikopat bir yamyam ve seri katilin yapmaya çekinmeyeceği bir eylem olduğunu ve buna şaşırılmaması gerektiğini savundu."

"Ne görüyorsun?"

Will, birkaç gün önce burada olan görüntülerden kendini sıyırdı ve gözlerini açtı.

"Buradaydı. Onu hissediyorum, Jack."

Jack, kan lekelerine yakından bakmak için yere çömeldi. Öfkeliydi ama en çok neye olduğu belli değildi.

Will, tekrar konuştu. "Tek başına değildi."

Jack, kaşlarını çatarak Will'e döndü.

Will, görünmez işaretlerle çevrili (Sara'nın bulunmuş olduğu) alanın etrafında yürüdü.

I Forgive You | HannigramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin