Uyarı!
Bu bölümde yetişkinlere yönelik cinsel içerik bulunmaktadır.
Bölüm şarkısı:
Lana Del Ray - Born to DieIvano Delle (Simon), önüne serilen dosyalara ve bilgisayar ekranına dikkatle bakıyordu.
Carlo Dolci'nin Salome eseri.
Roberto Calvi.
Diana Moretti.
Ve kalp olması gereken yerde kalp şeklinde katlanmış 1 Euro banknotun fotoğrafları.
Elinde tuttuğu dosyaları sıkarak kıvırdı. Bu kesinlikle meydan okumaydı. Yürekli bir meydan okuma olduğu ortadaydı.
Diğer simonlar bunu gördüğüne seviniyor ve sıkıcı geçen dönemde yeni eğlencelerini kutluyorlardı.
"Bu tamamen bir baş kaldırı."
"Ne yapmamızı istersiniz, Mr. Delle?"
"Şimdilik herhangi bir hareket başlatmayın. Bunu yapanı sessizce araştırmanı istiyorum. Konuyla ilgilendiğimiz yayılmasın."
Genç adam, "Nasıl isterseniz, efendim." dedi ve odadan ayrıldı.
Julia, masanın üstündeki belgelere ve fotoğraflara baktı. "Bu iş hiç iyi yerlere gitmiyor. Bunu Simon'a bildirmelisin."
"Kendi işimi kendim halledebilirim." Ivano sinirle tısladı.
Julia, elindeki kadehi Ivano'nun masasına bıraktı ve ellerini masaya yaslayarak öne eğildi. "Eğer bu iş büyürse Simon'ın gözünde bir itibarın kalmaz."
"Aynı seninki gibi mi?"
Hassas noktasından vurmaya çalıştığını biliyordu ve bundan etkilenmemişti. "Ben hala onun karısıyım."
"Bunu hala dile getirebildiğine inanamıyorum."
"Ne kadar inkar etsen de hepimiz ona aitiz. En azından sizin gibi küçük simonlar olmadığım için mutluyum." Julia, askılıktan ceketini alırken, küçümseyerek sözüne devam etti. "Bir an önce bu işi hallet. Yoksa girdiği ortamlara korku salan namı değer Simon, diğerlerine alay konusu olacaksın."
Ivano Delle, ayağa kalktı. Pencereye doğru yürüdü. 20. Kattan görünen şehir manzarasına baktı. Yanaklarının içini kemirirken, yeşil gözleri sinirden etrafı tarıyordu.
Julia gittikten sonra tekrar masasına döndü. Öfkeyle masaya tekme attı. Masa duvara çarparak gürültü çıkardı ve üzerindeki eşyaların birçoğu yere düştü.
"Kiminle oynadığınızı bilmiyorsunuz." diye tısladı. Fötr şapkasını taktıktan sonra ofisten ayrıldı.
•
Jack Crawford, şapkasını çıkarıp kolunun altına sıkıştırdı. Diana'nın bir süre önce asılı olduğu duvarın tam karşısındaydı. Yanında duyduğu ses ile konsantresi bozuldu ve sese doğru döndü.
"Sence bunu Chesapeake Ripper mı yaptı?" Miriam Lass, cinayetin görsellerini tuttuğu dosyalara bakarak sordu.
Jack, dosyaların arasından dikiş izlerinin göründüğü fotoğrafı çıkardı ve parmağıyla işaret etti. "Bu, tam da bir doktorun elinden çıkmış gibi, profesyonelce dikilmiş." Kafasını kaldırdı ve boş duvara, sanki Diana Moretti'nin cesedi hala oradaymış gibi baktı. "Ama bu Hannibal Lecter için kolay ve basit bir ölüm. Kalbe saplanan bir bıçak." Biraz düşündü. "Ayrıca içinden hiçbir şey alınmamış. Yaralı kalbi dışında. Eğer bunu yapan Hannibal ise, o zaman bu kalbi yemek için ayırmadı; sadece göstermek istediği şeyler için onu çıkardı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Forgive You | Hannigram
Fanfiction2. sezonun son bölümüne kadar dizinin gidişatına bağlıyım. Ancak sezonun son bölümünde verilen kararlarda ufak bir değişiklik yaparak 3. sezonu en baştan yazmaya karar verdim. Will, Hannibal ile kaçmayı kabul etseydi, olaylar nasıl evrilirdi?