Bölüm 21: "Yeterli mi?"

187 17 84
                                    

Uyarı!

Bu bölümde şiddet betimlemeleri bulunmaktadır. Rahatsız olabileceklerin dikkatli okuması gerekmektedir.

Şarkı önerisi:
Hozier - Arsonist’s Lullabye

"Ajan Graham?" Israrlı tıklatma daha.

Hannibal, alayla kaşlarını kaldırıp, Will'e baktı. Will, hala kapıya doğru bakakalmış durumdaydı.

"A- evet. Buradayım, Edwin," diye seslendi.

Edwin, dışarıdan duyulur bir şekilde nefesini verdi. "Uzun süredir dönmeyince endişelendik. Her şey yolunda mı?"

Hannibal, sıkıntıyla Will'in elinden kurtulmaya çalıştı. Will de Hannibal'ı daha rahat zapt etmek için elini ağzından çekti ve ellerini bileklerinden tutup sabitlemeye çalıştı. Bu itişip kakışmanın duyulmamasını umuyordu.

Hannibal'ın tahammülsüz yüzüne uyarıcı bakışlar fırlatırken, ironik bir tonlamayla, "Evet, Edwin." dedi. "Kokteylin hazımsızlık yaptı. Detaylandırmama gerek var mı?" Hemen sonra sadece dudaklarını oynatarak, 'Lütfen, dur!' diye yalvardı.

"Hayır, teşekkürler." Edwin pisuvara doğru yürürken, "biralarla midemi çürüttüm demiyorsun da," diye seslendi.

Uzaklaştığını duyduğunda tuttuğu nefesini verdi. Hannibal'ın kaskatı duran çenesinisinden başlayarak soğuk gözlerine doğru bakış attı. Hiçbir şey okunmuyordu. Sinir bozucu alaycı, küçümser bakışlarına da son vermişti. Çenesini sıkması dışında sakin görünüyordu.

Bileklerinden tuttuğu elleri de direnmeyi bırakınca, sabit duracağına emin olduktan sonra bileklerini serbest bıraktı. Hemen ardından sıkıntıyla elini saçından geçirdi. Kapıya odaklanmış, bir an önce Edwin'in tuvaletten çıkmasını bekliyordu.

Yanağına değen sıcak nefesi hissedince irkildi ama geri çekilmedi. Hannibal'ın kolları beline dolanırken, bunu kabul etti. Aralarındaki gerginliğin yatışmasına izin verdi. Hannibal'ın sorun çıkarmamasına sözsüz bir teşekkür eder gibi ellerini pazılarına koydu ve başını omzuna yasladı.

Edwin, fermuarını çekerken, "Alana fazlasıyla endişelendi, acele etsen iyi olur. Yoksa bir de kendisi gelip bakmak isteyebilir," dedi ve güldü.

Will, ıslık gibi çıkan bir nefes verdi ve tahammülü kalmadığını belli etti.

"Tamam tamam çıkıyorum."

Kapının açılıp kapanma sesini duyunca rahat bir nefes aldı ve kafasını Hannibal'ın omzundan ayırırken yanakları birbirine sürtündü. Sakallarının Hannibal'ın pürüzsüz yüzünü çizmesini sağladı. Yüz yüze geldiklerinde Hannibal'ın şapkası, Will'in alnına çarpınca yüzünü buruşturarak, kısık sesle inledi. Hannibal, şapkasını çıkardı ve Will'in dudaklarına iffetli bir öpücük bıraktı. İstemeden yapmış gibi dudaklarını aniden ayırdı ve kafasını başka yöne çevirdi.

Dudakları ayrıldığında Will, tekrar sus işareti yaptı. Sessizce kapının kilidini açıp, tuvaletin boş koridoruna baktı. Edwin'in gittiğinden emin olunca tekrar kabine girdi.

Girer girmez Hannibal'ın kolları yine beline ve sırtına dolandı. Alınları birbirine yasladı.  Will'in gözleri kapanırken Hannibal'ın gözleri Will'in dudaklarına kaydı.

Hannibal'ın eli belinden daha aşağılara, kalçasına doğru ilerlediğini hissedince gözlerini açtı ve Hannibal'a baktı. "Siciline bir de tacizciliği mi eklemek istiyorsun?" diye kısık sesle mırıldandı.

I Forgive You | HannigramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin