Uyarı!
Bu bölümde yetişkin içerik bulunmaktadır.
Şarkı Önerisi:
Taylor Swift - Lover
Billie Eilish - Birds Of A Feather
Bruno Mars, Lady Gaga - Die With A Smile
☆
Dudakları ayrıldığında Will, gözlerini kaldırarak, Hannibal'a baktı. Sanki daha fazlasını arar gibi bakıyordu, Hannibal'ın gözlerine.
Duyguların yoğunluğundan uyuşan Hannibal, "Neden öyle bakıyorsun?" diye sordu.
Will, gözlerini kaçırdı. Hannibal'ın işlemeli kravatına indi gözleri. "İnanması güç."
"Nedir o?"
"Biz."
Hannibal, Will'in yüzünü iki eliyle tutup, kaldırdı. Parmakları saçlarının arasına girerken, alnını alnına yasladı. "Ancak gerçek."
Will, kafasını salladı ve gülümsedi. Hannibal'ın kolları beline dolandı ve onu biraz daha kendine çekti. Hannibal, zevkle bunu kabul edip, yumuşak bir sarılmaya kucak açtı.
Will, alnını Hannibal'ın omzuna yasladı. Bu sırada Hannibal, Will'in saçlarının kokusunu içine çektikten sonra üzerine dudaklarını bastırdı.
-
Will, Hannibal'ın dizinde yatıyordu. Yarı sersem bir sarhoşluk içerisindeydi. Şarap şişesi bittikten sonra birer bardak viski içmişlerdi. Sönmek üzere olan şöminenin üzerinde eğimli çatı altında çift kişilik koltuktalardı. Will, bir bacağını kırıp diğerinin altına sıkıştırmıştı. Diğeri ise yere sarkıyordu. İçeri hafiften soğumaya başlamıştı bu yüzden çıkardığı ceketini gövdesine örtmüştü.
Hannibal'ın gözleri sönmekte olan ateşin üzerindeydi. Bacak bacak üzerine atmış, üzerinde yatan adamın dalgalı saçlarını okşuyordu. Yüzükleri taktığı elleri, Will'in ceketinin altından birbirine tutunuyordu.
Hannibal, elini Will'in saçlarından ayırdı ve yerdeki, kadehini aldı. Dudaklarına dayayıp, bir yudum aldığı sırada kaşlarını çattı.
Küçük bir patırtı sesi gelmişti. Sesin kaynağı her ne ise çok yakındaydı.
Will de gözlerini açıp, Hannibal'a baktı. "Duydun mu?"
Hannibal, kafasını sallayıp, odanın içine öz gezdirdi. Aralık duran kapı geldiklerinden beri öyleydi. Will, yattığı yerden toparlandı ve Hannibal gibi gözlerini odada gezdirdi.
Hannibal'ın bir yerde gözleri sabitlendi ve tahammülsüz bir ifadeye dönüştü. Will bunu fark edince gözlerini Hannibal'ın baktığı yöne çevirdi. Piyanonun arkasına saklanan kediyi gördü. Jasper.
Ancak sesin ondan gelmediği aşikardı. Bir şey devrilmemişti. Hannibal, merdivenlere açılan aralık kapıyı açtı ve Abigail'ı aşağıya doğru inmek üzere yakaladı.
Abigail, karanlık merdivenlerin odadan sızan ışıkla aydınlanınca olduğu yerde kaldı.
"Sanırım yolunuzu kaybettiniz, küçük hanım."
"Iıı şey- ben-" Abigail, yakalanmış olmanın mahcubiyetiyle geri döndü ve indiği basamakları geri çıkıp, Hannibal'ın karşısına geldi. Will'in elindeki Jasper'ı görünce, "Jasper yukarı doğru kaçınca peşinden geldim," diyerek inandırmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Forgive You | Hannigram
Fanfiction2. sezonun son bölümüne kadar dizinin gidişatına bağlıyım. Ancak sezonun son bölümünde verilen kararlarda ufak bir değişiklik yaparak 3. sezonu en baştan yazmaya karar verdim. Will, Hannibal ile kaçmayı kabul etseydi, olaylar nasıl evrilirdi?