Bölüm 36: Hiçlik

48 10 68
                                    

Yazardan Ön Yazı (lütfen atlamayın)

Merhaba arkadaşlar, Gelecekten Gelen Mektup ve Gelecekten Gelen Sahne hakkında bir açıklama yapmak istiyorum.

Gelecekten Gelen Sahne, bölümünü yazmamın nedeni Gelecekten Gelen Mektup bölümünde Will'in yazdığı mektubu unuttuğunuzu düşündüğüm içindiiii. Ve hakikaten mektubu unutmuşuz öyle değil mi??? Mektubu okurken sanki bazılarınızdan ilk defa okuyormuş gibi bir izlenim de aldım. Bu yüzden bir hatırlatma yapmak istedim 😝

Yani Gelecekten Gelen Sahne'de yeni bir şey yok aslında. Yalnızca gelecekte bu mektupta meydana gelenlerin örneklendirilmiş versiyonuydu.

I gave so many signs
You didn't even see the signs....

💔

"Dolayısıyla oğlunu arıyoruz, Will Graham."

Will, kaşlarını çattı. Karşısında gördüğü kadının kendinden emin duruşunu inceledi. Dudakları aralandı ama tek bir kelime bile edemedi.

Oğlum mu? Nasıl bir oyunun içindeyim?

"Nasıl-?"

Beyni o kadar hızlı düşünüyordu ki, karşısındakilerin kendisini kandırmak için neden böyle bir yalan uydurduklarını anlamaya çalışırken bir yandan da Mason'ın böyle bir tehlikeyi nasıl bir düşünceyle yaşattığını merak ediyordu.

Bebeği yaşatmış olabilir miydi?

Hayır. Nasıl olur? Bebeği aldı. Tüm rahmini ve yumurtalıklarını beraberinde aldı. Mason, bu konuda her zaman ucuz atlattığından bahsediyordu. Artık kimsenin aklına bile gelmezken o, sefasını sürmeye devam ediyordu.

Neden onu yaşatsın ki?

Bu imkansızdı.

Yalan söylüyorlar.

"Neden olduğundan emin değiliz ama yaşadığından eminiz. Senden de bu konuda bizimle işbirliği yapmanı istiyoruz."

Will, gözlerini şiddetle Alana'ya dikti. Hiçbir şey anlamıyordu. Her şey çok hızlıydı. Çok fazlaydı. Düşünmekte zorlanıyordu. Her şey çok daha karmaşık çok daha anlamsız gelmeye başlamıştı.

Neler oluyor? Bunun ne anlamı var? Doğruyu mu söylüyorlar?

Hannibal...

Doğruysa bile Hannibal'ın bildiğini nereden çıkardılar ki?

Alana konuşmasının devamında açıklamış mıydı emin değildi ama yine de sordu. Buz gibi sesiyle, "Bunun Dr. Lecter'la ne ilgisi var?" diye sordu.

"O, yaşadığını biliyordu. Onun doğduğunu, yaşadığını biliyordu. Mason ona söylemiş."

Mason, neden Hannibal'a yerini söylesin? Bunların hiçbiri bir mantığa dayanmıyor. Öyle oldu diyelim, Hannibal neden benden gizlesin?

"Başka birini benden daha çok sevmeni istemiyorum."

Will'in hatıralarından kulaklarına yankılanan -ilk duyduğunda kırılgan ve sakin olan ama şimdi duyduğunda ürkütücü gelen sesle gözlerini açtı.

Bedeni titrerken yorganın altına saklanma refleksiyle yanında uzanan bedenin kollarına daha da sığındı.

Neyden korktuğunun bile farkına varmamıştı. O saniyelerde tek bildiği göğsüne binen huzursuz yüktü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I Forgive You | HannigramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin