Bölüm 19: Bi' Tebessüm

266 24 79
                                    

Uyarı!

Bu bölümde yetişkinlere yönelik cinsel içerik bulunmaktadır.

Hannibal, gözlerindeki ışıldayan yaşları gizlemeden sevgiyle Will'e baktı. Sanki doğru olup olmadığını anlamaya çalışıyordu. Ama doğru olduğunu biliyordu.

Will, kafasını kaldırdı ve dudaklarına küçük ıslak bir öpücük kondurdu. Geri çekildi ve buğulu gözlerle tekrar karşılaştı.

Hannibal, karşılığında defalarca dudaklarına kısa öpücükler bıraktı. Şişmiş dudaklarını daha da hassaslaştırmıştı.

"Tu būsi mano galas." Her kelimeyi tek tek bastırarak söylemişti. "Ir aš su malonumu priimsiu."

Artık fısıltıyla söylediği sözler öpücükler arasından duyulmuyordu.

Will, parmaklarını dudakları arasına koydu. Hannibal'ın parmaklarını da öpmesine güldü. "Dudaklarım uyuştu."

Hannibal, gülümseyerek doğruldu ve hala üzerinde olan gömleğini çıkardı. İkisinin de gövdesinde kalan kalıntıları kurumadan sildi.

Prezervatifini de çıkardıktan sonra yataktan kalkmak için hareketledi. Will, uyumak üzereydi. Hannibal'ın hareketlerini izlerken odaklanamaz olmuştu. Yana dönerek, bir tane yastık kaptı. Yastığa hem başını yasladı hem de kollarını sardı.

"Ortalığı topladıktan sonra duşu ayarlayacağım. Uyuma."

Will, kapalı gözlerini açma ihtiyacı duymadan, "Hı hm" diye onaylayarak mırıldandı.

Omzunu sarsan el ile gözlerini açtı.

"Hadi gel."

Aradan bir saniye bile geçmemiş gibiydi. Oflayarak doğruldu.

Etrafa saçılan kıyafetler gitmişti. Dolabın yanında temiz iç çamaşırı ve gecelikler duruyordu. Yatak hariç oda derli toplu görünüyordu. Hannibal'ın belinde havlu vardı. Saçının ve vücudunun nemli oluşundan duş aldığını anladı.

Hannibal'ın arkasından banyoya girdi. Su açıktı. Hannibal, duşun altına girmeden önce havlusunu çıkardı ve suyun altına girerken, Will'in elinden tutarak onu da suya çekti.

Soğuğa daha yakın ılık bir suyla karşılaşmayı beklemiyordu. Bu onu titretti. Soğuk değildi ama akşamüstü yaptığı duşla aralarında dağlar kadar fark vardı. Buhar çıkmasından iyidir. En azından Will'i uyandırmıştı.

Hannibal, duş jelini ve Will'e ait olan lifi aldı. Köpüren lifi önce gövdesinde gezdirdi. Daha sonra cinsel organında ve kalçasında gezdir.

Will, hâlâ hassas olan bölgelerde gezinmesine kısık sesle inledi ve Hannibal'ın omzuna tutundu.

Hannibal, lifi yıkayıp tekrar köpürttükten sonra vücudunda gezdirmeye devam etti.

"Kendim yapabilirdim." Will, bir kolunu Hannibal'a uzatmış sabunlamasını izliyordu.

"Bu konuda yardım etmekten memnuniyet duyuyorum." Gözlerini Will'e çevirdi ve güldü. "Ayrıca bunu zaten yaptıktan sonra teklif etmeniz çok cömert bir davranış."

Will, sırıttı. "Buna hayır diyemeyecek kadar yorgunum."

"Biliyorum. Bizzat şahit oldum." Bu sefer Hannibal, sırıtıyordu.

Will, elindeki köpüğü Hannibal'ın yüzüne sürdü ve ikisinin de güldü.

Hannibal, duş başlığını eline aldı ve Will'in vücudunu durulamaya başladı. "Litvanca öğrenmeye başladığını bilmiyordum."

I Forgive You | HannigramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin