3.7

206 34 8
                                    

12.07.2024

İyi okumalar.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Yıllar önce, Lee ailesine ait bir dağ evinde iki çocuk dünyaya gelmişti.

Evin sahibi, bir şirket yöneticisi olan Lee Seojun, aşık olduğu güzeller güzeli eşi Lee Minji'den doğan erkek çocuğuyla baba olmuştu.

Lee Seojun'un yardımcısı, asistanı, en güvendiği adamı ve can yoldaşı Seo Daehyun onun hemen ardından doğan oğluyla, babalığa adım atmıştı.

Birkaç saat arayla doğan iki bebek, ateş başında oturan annelerinin arasında dururken Lee Minji anlamalandıramadığı duygularla bebeklere bakıyordu. "Nasıl böyle bir hata yaptık Helen?"

"Bunu bir hata olarak göremeyiz Efendim." Helen huzurla uyuyan oğlanlara bakış attı. Henüz onlar doğalı bir haftayı yeni geçmişti. Lee ailesinin varisi ve kendi oğlu dünyadaki yedinci günündelerdi. "Bu çocuklar birer hata Helen."

Genç kadın doğumdan sonra kafayı yemiş gibiydi ve Helen kadın bilmeyerek çocuklara zarar vermesin diye onlara göz kulak olmakla görevliydi.

Lee Minji hamile olduğunu geç fark etmişti. Her türlü korunma önlemini alıyor olmalarına rağmen hamile kalmayı beklemediğinden bu haber çok büyük bir sürpriz olmuştu.

Bunu öğrenmenin ertesi günü ise kürtaj için randevu aramıştı.

Eşine söylememişti. Son zamanlarda ortaklarıyla başı dertte olan eşi sürekli tehdit ediliyor ve can güvenliğini zor sağlıyorken bir de bebek, çok riskliydi. Genç çiftin asla bir çocuk sahibi olma hayali yoktu, bulundukları dünya bir bebek için çok tehlikeliydi.

Lee Minji kürtaja gittiği gün eşinin düşmanları tarafından saldırıya uğradı. Eşi son anda yetişip onu kurtardığında, ikili, aile dostları haline gelen Seo çiftiyle birlikte bir dağ evine saklanmıştı.

Minji ve Helen orada günlerini geçirirken eşleri dışarıda canlarını tehlikeye atıp sorunlarını çözmekle uğraşıyordu.

Minji eşine hamileliğini söyleyememişti. Eşi onu kurtarıp dağ evine getirdikten yarım saat sonra silahlı bir şekilde evden ayrılmıştı ve o gün onları gördükleri son gündü.

Evde kalan kadınlardan biri hamileliğini kendi kendine sonlandırmaya çalışacak kadar kafayı yemişti. Diğeri ise hem patronu, hem de arkadaşı olan bu kadından çekinip kendi karnını gizlemenin peşine düşmüştü.

Minji korumalarından ilaçlar istedi. Çocuğu düşürmesine sebep olacak bitkiler, kimyasallar. Hepsi eksiksiz bir şekilde getirildi.

Minji hepsini eksiksiz bir şekilde kullandı.

Fakat bir türlü hamileliği sonlanmadı.

Bilmiyordu ki Helen, kendisine getirlen ilaçları antidepresan ve uyku ilaçlarıyla değiştiriyor, zararlı bitkiler yerine zencefil ve papatya çayı içiriyor, tüm zararlı yiyecekleri bir şekilde yok ediyordu.

Helen'in varlığı, cinsiyeti bile belli olmayan Lee çocuğunu korumuştu. Minji düşmeyen çocuğu öldürmek için kendisine zarar vermeyi düşündüğünde ise bu düşünce kullandığı ilaçlar yüzünden zihninden her defasında uçup gider olmuştu.

Minji hamileliğinin büyük çoğunluğunu uyku ilaçlarıyla uyuyarak ve çocuğunu öldürmeyi deneyemeyerek geçirmişti. Eşi geldiğinde ve evlerine dönebileceklerini söylediğinde ise, Minji altıncı aylarına giriyordu.

Cimetière de Lee'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin