Herkese Merhaba arkadaşlar.
Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar ♥︎
Lütfen yıldıza basmayı unutmayın.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Oy veren herkese şimdiden teşekkürler ♡
Yazardan:Helikopter ile Türkiye'ye sevk edilen İnci İstanbul'un en donanımlı hastanelerinden birine sevk edilmişti.
Acilen ameliyata alınan İnci'yi kapıda Pençe timi bekliyordu. Duvar diplerinde gelecek olan tek iyi haberi bekliyordular.
Aynı zamanda Hakkari'de de karargahta durumu kötüleşen Talha Binbaşı hastaneye kaldırmıştı.
Doktorlar kalp krizi olduğunu ve hastanın durumumun ağır olduğunu söylemiştiler kapıda bekleyen Can ve Cenk'e .
Elif hanım oturduğu sandalyede ellerini göğe açmıştı kızı ve kocası için Allah'a sığındı.
" Allah'ım onları bana bağışla " dedi dolan gözleri ile birlikte. " Allah'ım kocamı bana ikinci kez verdin hemen alma" Dedi.
Cenk gözlerini annesine çevirdi. Kırışlarla bezeli yüzü acılara boğulmuştu.
" Anne" diyerek annesinin dizlerinin önüne çöktü. Nasırlı ellerini annesinin ellerinin üstüne koyup" sakin ol babama bir şey olmayacak Allah'ın izniyle" dedi.
Elif hanım göz yaşlarının aktığı gözlerini oğluna çevirdi" oğlum" diyen sesi fazla hisli çıkmıştı.
Cenk başıyla annesini onaylayıp " annem" dedi.
Eliyle annesinin gözlerini silip hafif dikleşip dudaklarını annesinin alnına bastırıp " geçecek " dedi
Onları uzaktan izleyen Can'ın aklı burda olmayan kardeşindeydi.
Son bir aydır hiç bir şekilde haber alamıyordular İnci'den ve buda yetmezmiş gibi görevden de alınmıştılar.
Kafasını duvara yaslamıştı yumruk olan ellerini de duvara vurmaya başladı.
Cenk bakışlarını kardeşine çevirdi. Hemen annesinin yanından kalkıp oraya doğru gitti.
" Can" diye elini kardeşinin omzuna koydu " sakin ol abim" dedi.
Can bakışlarını ona çevirip " olamıyorum " dedi yumruğunu bir kez daha duvara geçirip" Allah kahr etsin ki sakin olamıyorum " dedi.
Cenk kardeşinin yumruğunu tutup" yapma " dedi. Omuzlarını tutup hafif sıkarak " güçlü ol ne babam, nede İnci böyle olmanı istemez" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Kayıp Emareleri
Чиклит"Turnam gidersen mardin'e Turnam yâre selam söyle Karlı dağların ardından Turnam yâre selam söyle " diye türküyü mırıldandı bitkin sesiyle,alnına silah dayalıyken Murathan. Ve sonrasında bir kurşun sesi duyuldu ardından yere cansız bir beden düşt...