Bölüm 300: Odin

15 3 0
                                    

Kai Kronos'un kim olduğunu gerçekten bilmiyordu. Buna rağmen onu durdurmaya çalışan bu adamın tehlikeli olduğunu rahat bir şekilde hissedebiliyordu. Onu bağlayan köklerden kurtulmak için bütün gücünü harcasa da bu kökler bir insan için daha doğrusu bir gelişimci için bile çok sıkıydı ve onun gibi 5. basamakta olan bir gelişimcinin gücünün çok ötesindeydi.

RAAAĞĞĞRR!!!

Bir hayvan gibi kükredi Kai. Bir insan olduğunu çoktan unutmuştu. Onlar ters bir şekilde yeryüzün üzerinde dururken aşağılarında bulunan gökyüzü onlara sayısız Kara Yıldırım yollamaya başladı. Kronos bu duruma şaşırmıştı.

"Ters Dünyada bile kara yıldırım atacak kadar kendini geliştirmişsin. Beni şaşırtmaya devam ediyorsun Kai. Fakat bu beni durdurmak için hiç de yeterli değil."

O anda Kronos'un yüzünde birkaç küçük damla, yaş ortaya çıktı şaşırmıştı. Yağmur mu yağıyordu? Başını gökyüzüne kaldırdı. Daha doğrusu gökyüzünün olduğu yere...

" Bu... farklı bakış açısı mı? "

Kronos şaşırmıştı Ne de olsa Farklı Bakış Açısı onun şu anda bulunduğu kanun anlayışını temsil ediyordu. O 6. basamakta olsa bile bir sonraki kanun anlayışı seviyesine ulaşamamıştı bunun için karşılaştığı ve kitaplarda gördüğü her uzman Açılan Gökyüzüne ulaşması gerektiğini söylüyordu fakat bunun doğru olup olmadığından emin değildi Kronos. Daha önce bu seviyeye ulaşmış uzmanları görmüştü. Hatta birisi çok yakınında bulunuyordu. Onu çok yakından tanıyordu. Fakat bu kişi de bu seviyeye Açılan Gökyüzünde ulaşmıştı. Bu seviyeye kendisinin söylediğine göre daha önce kimse Açılan Gökyüzünden önce ulaşamamıştı. Bu kişinin milyarlarca yıl boyunca yaşadığın unutmamak gerekiyor.

Kronos'un gözlerinde acı bir ifade geçti. Kai'a bakarken kendimi hiç de üstün taraf gibi hissetmiyordu. Karşı, çok daha kararlı bir temel kurmuştu.

" Seni şeytan! Her zamanki gibi bizim üzerimizdesin, her zamanki gibi bizim ulaşamayacağım yüksekliklerde uçuyorsun. Kanunların peşinde koşuyorsun. Belki ben Açılan Gökyüzünden önce o mistik anlayışa ulaşamayacağım. Ama sen muhtemelen bunu başaracaksın. Anlıyorum. Bu Seninle benim aramdaki fark olmalı. Bu gerçek bir dahiyle bir insanın arasındaki fark olmalı. "

Kronos kendi kendine konuşurken Kai çoktan bilincini yitirmişti. Yeteneği bile bahsettiğimiz çelik bedenli adamın karşısında zayıf kaçıyordu. Kendisi de bu seviyeleri çoktan ulaşmıştı ve hatta zirvesinde yüzüyordu. Onun gibi birini aynı seviyede bir şeyle durdurmak istiyorsan çok daha fazla çaba harcamalıydın.

Böylece bu kısa saçlı adam Kai'ı omzuna alarak bulunduğu konumu ani bir hızla terk etti Onun gidişi ile beraber yakın çevrede bulunan birkaç 6. basamak canavar rahat bir nefes aldı. Sonunda o çıplak adamın gidişiyle huzura kavuşmuşlardı. Birkaç yıl sonra aralarındaki musibet de Kai'ın gidişiyle sona ermişti.

***

Ters dünyanın derinliklerinde ormanın çok daha sık ve çok daha tehlikeli olduğu bir bölgede yeşil bir ışık muazzam bir hızda hareket halindeydi. Işık hızına ne kadar yakındı kimse tam olarak söyleyemezdi. Kronos'un 6. basamağın zirvesinde olan gücü kesinlikle yatsınamazdı. O, gökyüzü sıralamasının 4. sırasındaki kişiydi. Bu sıralama gerçeği tam olarak belirtmediği halde oldukça yakın olduğu kesindi ve Bu doğrultuda sadece 3 kişi ondan daha güçlüydü sadece 3 genç yetenek.

Elbette Michael bütün bu sıralama listesini hazırlayan kişi olarak hepsinden daha güçlüydü fakat 100 yıl boyunca sıralama listesinin değişmemesinden onun da sınırlarına ulaştığını anlayabilirdiniz. İlk sıralardaki kişilerin gücünü belirleyemiyordu. Kronos'a baksanıza. Gerçekten Michael'ın zaman ve mekandan etkilenmeksizin Kronos gibi dahilerin gücünü ölçmeye yetecek bir yeteneği varsa bile burada, Ters Dünya da bu etkiyi bozacak önemli bir etki yatıyordu.

KAİ LANE: Yeni ÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin