Bölüm 232: Rivail'in Yıkımı

187 28 9
                                    

Jaeron yıkılan binanın içerisindeki o çılgın adamı seyrederken korkuyla doldu ve geriye doğru bir adım attı. Ona bir usta olarak ve hatta daha önemlisi bir arkadaş olarak davrandığına inandığı bu adam aslında bir yalancıydı. Jaeron öfkelendi fakat karşısındaki kişinin bir yabancı olduğunun bilinciyle de kaçmaya çalıştı. Arkasına bile bakmadan karşısındaki ara sokağa, aniden toplanmış kalabalığın arasında saklanmak için koşmaya başladı.

"Sende bana ait bir şey var..."

Jaeron omzunda hissettiği el ile titredi. Gözleri şok ile genişledi. Bedeninin kontrolünü kaybettiğini hissetti. Daha ilk adımını bile atmayı başaramamıştı. Bacağı havada kalmıştı. Korkudan hareket edemiyordu. Böyle bir durumda nasıl kaçabilirdi?

Jaeron'un sırtında oldukça büyük bir mızrak vardı. Bu Romanof'un kardeşinden kalan eşsiz bir mızraktı. Bir mızrak ustası olarak gözü elbette en başından beri Ozon Delici'deydi. Claia'yı öldürmek için kullandığı kılıçtan ziyade güçlü bir mızrağı tercih ediyordu. Ne de olsa kılıç ona itaat etmiyordu.

"Aeron'un mızrağı güçlü birine ait olmalı."

HIŞIRTT...

O anda keskin bir bıçak akıl almaz bir hızda Rivail'in eline doğru uçmuştu. Rivail'in 3. basamaktaki farkındalığı bunu fark etmekte zorlanmasa da hızı şaşırtıcı bir şekilde bıçağa yetişememişti. Elini hızla çekerken serçe parmağı bıçak tarafından alındı.

Rivail'in yüzü çirkinleşmişti.

"Güneş Takvimi Seti."

Güneş Takvimi Seti insanlığın dahi mucidi Lumia tarafından yapılmış 12 ayın gücünü içeren bir bıçak takımıydı. Ocak en zayıf güce sahipken Aralık en güçlüsüydü ve bu silahlar tek kullanımlıktı. Bu yüzden bunlar büyük başarı göstermiş kumandanlara verilmişti.

Bu bıçaklardan 7 tanesi zaten Kfraus şehrindeydi! 6 tanesi Aeron'un kardeşi ve sadık bir savaşçı olarak Romanof'a verilmişti. Bir tanesi ise...

Aniden bir kaç insan bedeni simsiyah parlayan ince metalik zırhlarla Rivail'in önüne indi ve Jaeron'u onun elinden çekip aldılar. Rivail buna karşı herhangi bir tepki göstermedi. Mart bıçağı çoktan harcanmıştı ve sadece bir parmağını koparmayı başarabilmişti. Rivail bu parmağın iyileşmesinin çok sürmeyeceğini düşünüyordu. Sadece bu savaş için artık bir parmağı yoktu.

"Kahretsin!"

Mart ayının bıçağı zamanında yaptığı cesurlukla İnsan Hükümdarın canını kurtarmayı başaran bir suikastçiye verilmişti. Rivail bu bıçağın kullanılacağı kişi olmayı beklemiyordu.

Uzun dağınık siyah saçları ile tıpkı diğerleri gibi parlak ince bir zırh giyen orta yaşlı adam elbette fırsatı kaçırdığı için öfkeliydi.

KRTTT..!!

Aniden Rivail elini ensesine doğru savurdu ve ona doğru gelen suikastçiyi kolundan yakalayıp onu uzaya doğru fırlattı. Ardından elinde kalan bıçağı arkasında gizlenmeye çalışan ikinci suikastçiye doğru fırlattı ve onun boğazını kesti.

Mart bıçağının sahibi olan adam ıskaladığı için öfkeli olsa da bunu saklayabilecek kadar uzun süre eğitim görmüştü. Bunu yüz ifadesine yansımasını tek sebebi Rivail'in dikkatini dağıtmaktı. Ne yazık ki Rivail de onun kadar tecrübeliydi.

Rivail aniden parmağını ona doğrulttu. Yüzünde bir gülümseme belirdi ve şok içinde ona bakan diğer suikastçileri görmezden gelerek gücünü ortaya çıkardı.

"Isı Akışı Kanunu..."

Claia'nın kanunu çevredeki ısının değişimine dayanıyordu. İstediği noktada çevredeki bütün ısıyı toplayabiliyordu. Kfraus şehri soğuk bir şehir olduğundan parmağının ucunda biriken sıcaklık fazla değildi. Buna rağmen çevredeki sıcaklığın düşüşü ile birleştiğinde bu saldırı 3. basamağın gücünü içermeyi başarmıştı.

KAİ LANE: Yeni ÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin