Bölüm 295: Kanunlar Değişir

43 8 0
                                    

İşte orada yıkık ağaçların arasında kırmızı gözlerle çılgına dönmüş bir adam bulunuyordu. Çekik gözlerindeki kurnazlık yerini acı ve öfkeye bırakmıştı. Üstü başı yırtıklarla doluydu ve Lane ailesi ile tanıştığı zamanki o nazik görünümünden eser kalmamıştı. Bedenindeki yaralar ve kaslar şimdi tamamen ortadaydı. Saçlarının dengesiz bir kesimi vardı ve bu onun da kolay zamanlar geçirmediğini gösteriyordu.

Kollarında pembe saçlı bir genç vardı. Şimdi bedeni yıldızın ışığında tanınmaz hale gelmişti. Sadece saçlar, saçlar ve babasıyla arasında olan kan bağı onu tanınır kılıyordu.

Balta hızla ellerine düştüğünde Romero'nun cesedi aniden ortadan kayboldu. Aniden parmağında bir yüzük belirmişti. Anlaşılan bir boyutsal yüzüktü. Bu içerisinde oldukça geniş bir alana sahip olan depolama aracı oldukça nadir bulunuyordu. Alt diyarlarda eşsizdi.

Ming Lu anında olduğu yerden fırladı ve şiddetli gözlerle Ejderha Katiline sıçradı. Bugün onun kaçmasına izin vermeyecekti. Altındaki toprak yarıldı ve gözleri düşmanına kilitlendi. Ejderha Katili topukları yağları ve arkasını dönüp koşmaya başladı. Kaçmaya başlamış olsa da Ming Lu ona kilitlendikten sonra cennete meydan okuyan bir hazine çıkarmadığı sürece Ming Lu'nun takibini engelleyemezdi.

Ve gerçek hazineler sadece seviyelerde gerçek gücünü çıkarabilirdi. İnsan, Varoluşunu ortaya koyamadıktan sonra ancak alt diyarların hazinelerini kullanabilirdi ve 6. basamağa geçmek üzere olan bir adamın elinden kurtulmak için gereken alt diyar hazineleri oldukça nadirdi.

5. basamağın zirvesindeki Ejderha Katili 6. Basamaktaki bir silahın tüm gücünü açığa çıkaramayacaktı. Ne de olsa bu hazine 6 duyguya sahip birine göre yapılmıştı. 5 duygulu birisi gücün belli bir kısmını çıkarabilirdi ve arkasındaki şehir lordu seviyesindeki adamdan kaçmak için onun kullandığı güçle bile bu silahın 6. basamakta bir güç açığa çıkarması gerekecekti.

Bu silahlar seviyeli silahlardan bile daha nadirdi. Ne de olsa herkes Ming Lu gibi değildi ve silahı bulsalar bile çıkardıkları güç onu kullanmayı değmez hale getirecekti. Bu yüzden bu insanlar daha çok 6. basamaktaki silahlara değer veriyordu.

O anda ejderha katilinin gerçekten soluğu kesilmişti ve tüm gücüyle Sam'den kaçınıp başka bir yöne gitmeye başlatmıştı. Gerçekte, böyle bir silahı vardı. Ne de olsa o uzun zamandır yaşamış bir adamdı ve oldukça kurnazdı. Fakat bu silahı 6. basamaktaki birinden kaçmak için kullanmak istiyordu. Üstelik hazinesi bir kez daha kullanılabilir kalsa bile onda böyle bir hazine olduğunu bilen uzmanlar onu avlamaya başlayacaktı. 6. basamaktaki bir uzman 5. basamaktaki birine vermek için bile onu avlayabilirdi.

Çok tehlikeli bir durumda olacaktı! Muhtemelen hazinesini kaybedecekti ve başka hazinesi olup olmadığını öğrenmek için iyice soyulacaktı. Ölmesi kaçınılmaz olurdu!

Yalnızca... 6. basamağa ulaşırsa bu durumdan kaçınabilirdi.

Fakat bu da çok zor bir ihtimaldi. Daha yeni zirveye ulaşmıştı. Sam'i emmeyi başarsa bile 6. basamağa ulaşma şansına sahip olacaktı. Yalnızca Kai'ı yutarsa şansı kesinleşirdi.

O küçük kız da gelişimini kararlı hale getirmek için kullanılacaktı.

Ne harika bir plan! Ne yazık ki arkasında şu lanet keşiş var!

Balta bir kez daha yerinden fırladı ve soluk bir parıltı ile beraber yaşlı adamın saçlarını kesti. Omzuna saplanmak üzereyken aniden yoktan bir bez belirdi. Bez donmuş gibi görünüyordu. Kahverengi rengindeydi. Balta ona çarptı ve geri sekti. Fakat bez de parçalanmıştı. Ejderha Katilinin kalbi de bununla beraber parçalandı.

KAİ LANE: Yeni ÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin