O gün..
Hiç sımsıcacık havada bile içiniz titredi mi soğuktan? Peki ya hiç farkettiniz mi o soğuğun sebebinin stres, acı, endişe olduğunu?
Bizim aşkımız çok güzeldi be
Bizim aşkımız bir ömre bedeldi be
Bizim aşkımız tek bir şarkıya kabuldü be
Bizim aşkımız tek bir öpücüğe teslimdi be
Bizim aşkımız tek bir 'hayır' lafına bite-biterdi be......
Tarçın'ı hazırlayacağım ayağına hemen Ozan ile evin arkasında buluştuk. Öylece birbirimize bakıyorduk. Belimden tuttu ve kendine bastırdı sıkıca beni, son sarılışımızdı belki.. Suratını kulağıma eğdi ve usulca mırıldandı, sesinde şimdiden başlayan çaresizlik ve özlem vardı. "Şimdi gitmesen..olur mu..?" Göz yaşları askılı bluzumden ötürü omuzlarıma aktı. "Nolur bekle bizi..üniversitede bulacağım seni..çalışacağım söz!" Hıçkırarak güldü. "Seni sevmeyi bırakmayacağım Alya, ucunda ölüm olsa bile bırakmayacağım sevgilim."
***
Arabaya binmeden önce bahçeden bakıyordu gizlice, usulca elimi salladım. Babam görmeden ortadan kayboldu tabii. Yolculuk çoktan başlamıştı..
..
6-7 ay önce bugünlerde bırak hayatımın merkezi olacağını hayatımın yanından bile geçeceğini bilmezdim. Şimdiden özledim..
*mesajlaşma (kısaltmalarla)
O:...
A:...
O: yolun açık olsun..
A: teşekkürler...
O: .. . . *Telefonu yandaki boş sandığım ama meğerse Tarçın'ın mışıl mışıl uyuduğu yere fırlattım. Acıyla inleyince Dünya'ya döndüm, ona doğru eğilip sımsıkı sarıldım ve başımı onun karnına yasladım. Dilini çıkarıp bana şebeklik yapsa da usulca mırıldandım, "ığh..". Bu sesi çıkardığımda bir şeylerin ters gittiğini, sinirli ya da mutsuz olduğumu anlıyordu. Hafifçe suratımı yaladı ve tekrar başını uzatıp koltuğa koydu.
Aniden bağzıları grubundan bi şarkı çalmaya başladı arabada, büyük takipçisiydim bağzıları grubunun. Daha önce nasıl fark etmemişim bu şarkısını.. Gitme soğukta..
Ne güzel de söylüyo..
'Boynumda bi soğuk...' O soğuk gerçekten hava buz gibi olduğu için mi yoksa artık o kişi boynuna başını koymadığı için miydi acaba..?
'Elimde son kalan senden bir güneş...' Onunla ne kadar dayanabilir ki?
'Söner yakında...' O da biliyor dayanamayacağını.
'Bense leş gibi kustum Dünya'ya...' Özlemini Dünya'ya kusacak kadar ne yaşamış olabilirlerdi ki..?
'Her gün üşenmeden yokluğundan hatıra...' her gün üşenmeyecek kadar değermiş aşkları..
'Aklımda bir yalan belki dönersin...' o kadar korkuyordu gitmesinden..
'Öyle bir anda...' aşk tesadüfleri sever.
'Söz konuşmam yeterki kal burada...' o konuşmasa bile gidecek aslında..
'İncitmem birdaha...' önceki yaptıklarından pişman demekki.. Gitmeden önce iyi hatırlanmak istermiş gibi...
'Gitme soğukta...' soğuk olan yürekleri miydi yoksa hava mı?
'Şimdi gitmesen olur mu bebeğim?' Ozan bunu söylemiş demekki..
'Sende olmasan yeter mi nefesim...' ah o çaresizlik..
*
Küçüklükten alışkanlık edinmişim şarkı sözlerinden hayatıma göre anlam çıkarmaya o yüzden her şarkıda bu kadar efkarlıyım..
***
Ah be..
Ayrılık hakkında ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu Oğlu
Любовные романыozan:pardon.. yanlış kapı sanırım alya:sorun değil ben dalmışım.. AŞIK OLUNDU