*23*

23 2 0
                                    

Alya'nın ağzından

Kapı zili ile yazlıktaki yatağımdan korkarak uyandım, ardından o mükemmel kişinin geldiğini anlayınca yerimden heyecanla ve özlemle sıçrayıp kapıya koştum.

"Gamze!"
"Alya!"

Çığlık atarak birbirimize sarıldık.

Gamzeyle niyeyse hep daha iyiydik.. Hep daha çok kafamız uyuşurdu. Gizem' den ne haber derseniz.. Nanay..

"Yedi sene oldu yedi!!!"
Daha sıkı sarıldık, artık karşımda küçük ve yaralı olan 16 yaşındaki Gamze değil tam aksine olgun ve kendini toparlamış ve harika bir kariyer için kendine yatırım yapan 23 yaşında bir Gamze vardı.

"Kızım sen nerdesin nerde!? Öldün sandık utanmasak helvanı yiyecektik!"
"Abart?"
"Ciddiyim!"

Onu kolundan tutup hemen yazlığın bahçesine sürükledin elinde beyaz bi torba vardı onuda alıp kapı girişine koydum muhtemelen birkaç gün bende kalacağı için kıyafet ve mayo getirmişti. Bahçedeki masaya onu oturtup en kısa sürede harikulade bir kahvaltı hazırladım ve masaya götürdüm. "Gamze Hanım'a mükemmel bir kahvaltı!" Bana hemen ağzına aldığı ballı pankekle baktı, konuşamadığından öpücük atmakla yetindi.

*

"Hadi Alya anlat artık yedi senedir neler oldu?.."
Gücüm yoktu ki.. Gücüm var mıydı ki bunca şeyi anlatmaya..?

"Anlatayım.."

Bana güç vermek için sandalyeden beni kaldırdı ve yazlığın içine girip salondaki koltuğa oturttu, girişe koyduğum torbadan oyuncak peluş bir bebek çıkardı.

"Bu kızın.. Bir oyuncak bebeği hiç olmamış.. Benden olsun ilki o zaman.."

Sımsıkı sarıldım ona ve iyice yaslandım kenara sıkışmış olsa da ses çıkarmadı.

".. Her şey iyiydi gerçekten.. "

Gamze'nin ağzından

Karşımda 25 yaşında bir kadın vardı.. Ama ona sormuşlar mıydı kaç yaşındasın diye..

Beynimdeki düşünceleri durduran onun ağlak sesi oldu.

"Her şey iyiydi gerçekten. Hayatım, derslerim, aşkım.. O gün sınav vardı ya." Başımı salladım ve saçlarına uzandım, normalde saçlarını okşatmazdı. İzin verdiğine göre bu kız.. Bu kız iyi değildi. "O gün okul çıkışı kütüphanede siyah gülümle ders çalıştıktan sonra.. Eve doğru gittiğimizde yan yana ya evler" Elleriyle gösterdi, ellerine baktım ama aklım siyah gülde kaldı.. Siyah gülüm diyordu ona.. Siyah gülün anlamı kara sevdadır.. Devam etti.

"Kapımızın önünde babalarımızın ayakkabıları vardı.. Onunkini boşverde.. Benimki.. Tahmin ettiğin gibi oldu." "Ozan inada bindirip tanışmak istedi?" "Evet evet bizi derece öğrencisi sandı hatta gururlandı sonra öğrenince onu evden kovdu benide odaya kitledi ve tek dediği şey.. Taşınıyoruz!" Hızla ağzımı kapadım bu duyduğum şey özellikle bu senelerde nedense mağara adamlığı gibi geliyordu..

"Taşındık İstanbul'a geri döndük. Gizem'in de ailesi yok yurt dışında yani, onda kalmak istedim. Kapısını açmadı bana.. Bir gün öylesine gece kafama esti evine gideyim dedim. Gittim.. Aldatıyordu Emre'yi. Fotoğraflarını çekip Emre'ye yolladım. Ozan'a da Emre'ye yardımcı olmasını istedim. Emre sevdiğinde tam severdi bilirsin. Sonra numaramı değiştirdim sadece sizden Emre ile konuşuyordum. O benim abim gibi biliyorsun. Buradaki okuluma geri döndüğümde başta çok mutluydum arkadaşlarımla hayata bağlanmaya çalıştım. Daha sonra bi gün öylesine arkadaşlarla toplandık o zamanlar sınav bitti mezuniyet günündeyiz. Arkadaşım Beray'ın telefonundan Ozan'ın ezberlediğim numarasını aradım."
..
"Alo buyrun?"
"Ozan.."
"Tanıyamadım..."
"Nasıl tanıyamadın?! Ozan benim Alya.."
"Hanfendi kimsiniz bilmiyorum ve sizi tanımıyorum."
"Sesim tanıdık geldi mi peki?"
"Hanfendi.."
..
"Yüzüne kapadım telefonu hemen.. Sonra onu tamamen çıkardım aklımdan tüm kariyerime odaklandım. Psikoloji okuyordum. Başlarda tıpa kadar her şeyi düşündüm ama kendimde bozduğumu insanlarda düzeltecektim. 21 yaşına geldiğimde hazırlık bölümünden ötürü daha yeni ilk sınıfa geçtim. Hayatımda her şey kusursuzdu. Aile evinden ayrıldım ve babamla küstüm. Huzurluydum kendi evime kiraya çıktım. Bi süre sonra bi gün Emre geldi Koç Üniversitesi'nde okuyacaktı. Böyle birkaç gün bende kaldı, birbirimize daha çok bağlandık o cidden harika bi abiydi. Bi süre sonra kendi evine çıktı tabii."

Ozan onu tanımamıştı.. Çünkü Ozan intihar ettiğinde ölümden döndü ve kısa süreliğine hafızasını yitirdi.. Bunu ona söyleyemezdim. Ozan'a haber vermeliydim. Ama onlardan olur muydu?

Ne yapnalıyım.. Düşün Gamze düşün!

..

AY SELAM BU MANYAK KIZ İNSTAGRAM KAPANINCA VPN YÜKLEMEYİ AKIL ETTİ DE BAĞIŞLAYIN CANOLAR BEN GELDİİİİM
Uzun zaman oldu özlemişim
Hepinizi seviyorum bu aralar bol bol bölüm gelecek.

'Blawhit' adlı hikayem fantastik bi hikaye olacaktı ama şu anlık kaldırdım onun yerine 'kimsin sen' adlı yeni bie hikayeye başlayacağım şimdilik bunla onu birlikte yürüteyim. Belki biraz güç kazanınca bu hikayenin sonlarına doğru blawhit hikayesinede başlarim.

Kendinize çok dikkat edin hoşçakalın CANOLAR💅

Komşu Oğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin