86. Ostrov lásky

Příjemné pozdní odpoledne si Adam vážně užíval a sledoval jak je Anna nadšená z jejich dnešního výletu. Zítra už stráví den jen v hotelu, ale dnes jeli na místo které vždycky toužila navštívit. Zámeček Achillion bylo úžasné místo a on musel uznat, že opravdu impozantní. Anička sem chtěla, protože měla ráda historii a tohle místo kdysi patřilo rakouské císařovně Sissi. Jeho tady pro změnu lákala možnost vidět místo kde se natáčela jedna z bodovek. Prostě si tu oba našli to svoje. Teď vyfotil Annu jak stojí u zábradlí jedné ze zahrad a dívá se na moře. Měla na sobě krásné světle modré dlouhé šaty a moc jí to slušelo. Byla tak strašně šťastná a každý den tady to na ní bylo víc a víc vidět. Tahle dovolená opravdu přišla v pravý čas a oba si to užívali. Bylo jedno jestli jen lenošili na pláži nebo u bazénu, protože oboje mělo svoje kouzlo. Hlavně měli i možnost prozkoumat okolí a výlety jim oběma dělaly radost. Z domova měli jen občasné informace o tom, že je všechno v naprostém pořádku. Jeho potěšila zpráva, že Alena nakonec kývla na nabídku šéfovat ostraze v zoo. Věděl jistě, že jí to bude bavit a rozhodně jí to bude dělat radost. Teď došel k Anně, objal jí a políbil. "Je tady vážně krásně a ty jsi nádherná. Miluju tě." "Taky tě moc miluju."

Sid si užívala dnešní výlet a byla si jistá, že na tuhle dovolenou opravdu jen tak nezapomene. Byl to nádherný čas pro ně dva a oni si tady užívali nádherné zážitky. Bylo jedno jestli jen sami dva, nebo jako dnes, když se jeli podívat sem. Vždycky chtěla tohle místo vidět a byla šťastná, že se sem podívala právě s Adamem. Byl ztělesněním všeho co si žena může přát a ona věděla, že teď patří jen jí. Musela si tedy během času tady hodně zvyknout na zájem, který Adam vzbuzoval hlavně na pláži. Jeho skoro dvoumetrová postava s vypracovanými svaly prostě přitahovala pozornost žen. Na co si zvykla rychle byla změna jeho šatníku, protože než odjeli tak si koupil věci ve světlých barvách. Rozhodně se jí vždycky líbil v jeho černém oblečení, ale dneska měl na sobě jen světle šedé kraťasy a k tomu modrou košili, která ladila s jejími šaty a rozhodně mu to strašně slušelo. Ted se vydali ruku v ruce směrem k autu, aby mohli vyrazit zpátky do hotelu. "Jsem ráda, že jsme sem jeli a taky, že zítra už zůstaneme v hotelu. Koneckonců je to poslední den a chci si užít ještě pláž a koupání." "Bude to fajn den a slibuju, že se sem, nebo jinam do Řecka určitě příští rok vrátíme." Adam sledoval jak se Anička usmála a věděl, že větší radost jí teď udělat nemohl. Nakonec se vydali zpátky do hotelu, kde měli objednanou večeři v jedné z tamních restaurací.

Poslední večer jejich dovolené se Sid procházela po pláži a držela se Adama za ruku. Slunce už začalo zapadat a oni měli pláž jen sami pro sebe, protože ostatní byli na večeři. Oni dva si dopřáli možnost soukromé večeře u nich v pokoji a musela uznat, že to byl úžasný zážitek. Teď se Adam zastavil a přitáhl si jí do náručí. "Jsem tak moc rád, že jsme sem jeli. Byly to úžasné dny a upřímně se mi moc nechce vracet zpátky do reality." "Já vím jak to myslíš, ale není to naše poslední dovolená. Může jet někam i třeba brzo na jaře, přeci jen nemusí to být nutně k moři. Všude tam kde budeme spolu to bude úžasné." "Máš pravdu, protože tam kde jsi ty se mnou je to úžasné. Tolik se toho stalo a já vím, že jsem opravdu šťastný za tuhle šanci, kterou jsi mi dala. Nikdy nedopustím, aby jsi byla sama, vždycky budu s tebou. Miluju tě." "Všechno čím jsme si prošli nás udělalo silnější. Máme jeden druhého a hlavně naši lásku. Vím jistě, že nic z toho už nikdy nezmizí. Adame tak moc tě miluju." Adam si jí přitáhl k polibku a pak se pomalu vadali zpátky do pokoje. Později večer mu Anička ležela v náručí a spokojeně spala. Ráno je čekala cesta na letiště, ale byl si jistý že tenhle ostrov lásky jim oběma umožnil nechat minulost definitivně za sebou a už byla jen krásná budoucnost.

Ráno se Sid vzbudila ještě před budíkem a uvědomila si, že se jí vlastně částečně nechce a zároveň chce domů. Tady si to prostě zamilovala a byla tady tak moc spokojená. Řecko bylo nádherné místo a pro ní i pro Adama to byla úžasná kombinace možností. Pláže a památky jim oběma umožnili si to tady užít. Cítila jak ji Adam hladí po zádech a tak se zvedla, aby na něj viděla. Usmál se na ní a pak jí dal pusu. "Dobré ráno, ještě jsi mohla spát, protože objezd máme až za tři hodiny." "To je pravda, ale nějak jsem si říkala, že bychom se ještě mohli naposledy projít po pláži." "To zní jako skvělý plán." Adam vzal Aničku do náručí a odnesl jí do sprchy, kde si užili úžasnou společnou sprchu. Pak dobalili poslední věci a nechali si kufry na recepci a vyrazili ještě naposledy na pláž. Stáli tam chvíli v objetí a užívali si zvuk příboj. "Je to tady úžasné, ale těším se do práce a na naše přátele. Myslíš si, že se budou divit, že se prestehuješ ke mě?" "Určitě se divit nebudou a navíc mě napadlo nabídnout můj byt Aleně, protože teď má ještě menší než ten můj a rozhodně to není nic moc." "To zní jako skvělý nápad. Jsi prostě úžasný chlap a já si užívám, že jsi jen můj." "Miláčku vždycky budu jen tvůj a ty jsi pro mě úplně vším. Jsi láska mého života a vždycky to tak bude." Adam dal Aničce pusu a pak se pomalu vydali k hotelu, aby se vypravili na cestu domů.

Láska bez konceKde žijí příběhy. Začni objevovat