Později večer seděla Sid doma na pohovce a uvažovala o všem co se stalo. Nakonec jí Adam přemluvil, aby si šla domů lehnout. Moc se jí nechtělo, ale dostala na cestu ještě pořádnou pusu a příslib na příště. Vlastně jí nikdy nenapadlo jaký by mohl být Adam v posteli, tím jak se snažila si to nepřipouštět tak na to moc nemyslela. Jenže teď měla šanci s ním být sama a bylo to naprosto neuvěřitelné. Miloval jí a řekl jí to, prostě nakonec láska vážně vždycky dokáže nemožné. Myslela si, že už nemají naději, ale teď je všechno jinak. Byla si jistá, že s ním bude šťastná. Vážně byla ochotná ho nechat pokračovat a milovala by se s ním přímo v zázemí. On pro ní, ale chtěl něco víc a to jí o něm taky hodně říkalo. Teď se rozhodla, že se půjde natáhnout a taky uvažovala, že by ho mohla pozvat zítra večer k sobě. Pokud něco tak rozhodně to tady budou mít pohodlnější než u něj v bytě. Byl to hezký byt, ale pro dva byla jeho postel trošku malá. Uvaří něco dobrého a pak se uvidí co bude dál. Pozítří měla mít volno a byla si dost jistá, že Adam si to volno zařídí taky. Taky uvažovala jak dlouho se jim asi podaří utajit, že jsou spolu. Vlastně by si ráda alespoň pár dní užila jejich malé tajemství. Nakonec se nechala pohltit spánkem s tím, že myslela na Adama.
Adam se později v noci rozhodl natáhnout a trochu si odpočinout. Rozložil si spaní u terárií na místě kde kdysi spala Anna po té hrozné noci u nosorožeců. Byla ráno tak nádherná, když jí přinesl kávu a možná měl už tehdy překročit svůj stín a zkusit to. Zároveň možná tehdy nebyl ten správný čas, ale teď už je a on už to teď nesmí pokazit. Vášeň mezi ním a Annou byla neuvěřitelná a měl opravdu co dělat, aby se ovládnul. Největším jeho štěstím bylo, že ho milovala tak moc, že byla ochotná mu tuhle šanci ještě dát. Přemýšlel jak by mohli být víc spolu a hlavně uvažoval nad tím, že by měl možná něco udělat s bytem. Byla tam a tak věděla jak to tam vypadá a přesto na to nic neřekla. Vždycky mu byt stačil, ale pro dva to bude jen tak tak a hlavně jeho postel nebyla to pravé místo pro spánek páru. Mohl by to tam trochu upravit a nějak přestěhovat nábytek a pořídit normální postel. Poprosí o pomoc Alenu, protože ta bude z něčeho takového vysloveně nadšená. Anna mu řekla, že teď bydlí kousek od zoo v bytě co vlastní její rodina. Chápal jí, že chtěla být ve svém po tom všem co se stalo. To jak to měla s Viky mu zatím nevyprávěla, ale už si dost domyslel. Na tohle všechno mají teď už dostatek času. Rozhodl se nakonec vážně zkusit alespoň pár hodin spát.
Sid se ráno probudila ve skvělé náladě a rozhodla se díky brzké ranní hodině překvapit Adama v práci snídaní. Rychle si dala sprchu a vzala si sukni těsně ke kolenům. Jakmile si chtěla vzít tričko všimla si v zrcadle, že bude muset zvolit jiné. Na klíční kosti měla menší červený flíček a musela se tomu usmát. Malá známka toho co se mezi ní Adamem včera večer stalo. Vzala si tedy tričko víc ke krku a byla ráda, že pracovní oblečení to také skryje. Nemínila nikomu nic vysvětlovat a dětinsky si chtěla užívat svoje tajemství. V pekárně koupila kávu a obložené croissanty s kozím sýrem a brusinkami. Stejná káva a stejné jídlo jako tehdy ten den po jejich prvním polibku. Adam se probudil kolem čtvrté ráno a došel zkontrolovat mláďata a jejich matku. Udělal další fotky a musel uznat, že všech šest mláďat bylo ve skvělé kondici a snad to tak vydrží. Pak si došel dát sprchu a vzít si čisté oblečení, protože v tom včerejším spal. Za hodinku už si bude moct dojít k Radkovi na snídani. Teď si ještě sedl k počítači a díval se na fotky a videa z narození mláďat. Zrovna taky přemýšlel jestli má napsat Anně, ale bylo ještě hodně brzo a nechtěl jí vzbudit. Zaslechl bouchnutí dveří od služebního vchodu a uvažoval jestli už je tu Alena, která měla dneska denní. Za chvilku už se ve dveřích objevila Anna se snídaní.
Sid se musela usmát nad tím jak se Adam rozzářil, když zjistil, že přišla ona a ne někdo jiný. Došla až k němu a mezitím položila snídani na stůl, což bylo dobře, protože se hned ocitla na Adamově klíně. Adam si stáhl Annu na klín a políbil jí. Takovéhle ranní překvapení si rozhodně nechal líbit. Během chvilky si už užívali společnou vášeň a Adam se dokonce na chvilku odvážil jí rukou zajet po stehně i pod lem sukně. Celkem litoval, že nemá na tričku hlubší výstřih. Sid si byla jistá, že kdyby nehrozilo, že je tady vážně někdo najde tak by tentokrát přiměla Adama pokračovat. Nakonec se odtáhl, ale dál jí pevně držel v náručí. "Dobré ráno, myslel jsem si, že ještě budeš psát a tak jsem ti ani nepsal." "Vstala jsem brzo a tak mě napadlo, že ti donesu snídani." Adam si všiml, že mají stejné jídlo jako tehdy po jejich prvním polibku a strašně ho to potěšilo. "Aničko moc tě miluju a jsi pro mě vším." "Já tě taky miluju Adame a teď mám víc než jsem si kdy přála. Škoda, že by nás tu mohl za chvilku někdo načapat." "To je pravda a já moc teď lituju, že nemáš jiné tričko." Sid se zasmála, protože bylo úplně jasné na co Adam myslí. "Já si jiné původně vzít chtěla, ale nemohla jsem." Sid si opatrně natáhla výstřih trika na stranu a odkryla tak stopu po jejich včerejší vášni. "No asi bych se měl omluvit." "Nechci, aby jsi se omlouval." Adam viděl jak se Sid usmívá a pak ho začala zase líbat. Bylo to úžasné ráno za které byl neskonale vděčný.
ČTEŠ
Láska bez konce
Historia CortaDěj se odehrává po 52 dílu, ale pak pokračuje jinak. Sid byla unesená a ví, že se možná nedočká záchrany. Tak moc se zklamala v lidech kolem sebe a teď má dost času o tom všem přemýšlet. S Viky se už skoro nedalo mluvit a nakonec jí přišlo, že už jí...