Břéťa dorazil do zoo a rovnou šel za Adamem. Měl už v ruce všechno potřebné k obvinění Alberta a taky příkaz k jeho zatčení. Státní zástupce měl na Polákovi pifku dlouho a moc se těšil na jejich potupu. Navíc se utáhla smyčka i na starého Poláka a starostu, protože v kšeftech jeli společně. To snad těšilo každého kdo o tom momentálně věděl, protože zbavit se Bavora toužili všichni slušní lidé ve městě. Na cestě dál od pavilonu plazů zahlédl Alenu a s ní tam byl muž, kterého znal z baru. Jeden z bývalých kolegů z armády tak jako další dneska hlídali jak Adama tak hlavně Annu. Nikdo nechtěl ponechat nic náhodě, ale hlavně Adam chtěl mít jistotu, že je v naprostém bezpečí. Došel do pavilonu a všiml, že Adam mluví pro změnu s Láďou. Ten mu nakonec jen pokývl a odešel pryč. S Adamem zašli do zázemí vodních světů, kde měli dostatek klidu. "Mám všechno potřebné a jakmile ho zatknu tak si ho pak přebere hlídka." "Dobře a jinak mi Láďa zrovna říkal, že Albert si plánuje nový kšeft s Bavorem, takže tvoji kolegové budou mít na starostu další věc." "Upřímně já vím, že je to jen bonus k tomuhle všemu, ale fakt jsem za něj vděčný." "Neboj se, každý to chápe a bere tak jako ty, protože za ty roky dělá Bavor zoo jen samé problémy a o tom jak se chová jako starosta škoda mluvit."
Adam byl rád, že všechno šlape jako hodinky a teď byl čas na poslední dějství tohohle dramatu. Tauchen jakmile zjistil, že se bude moct pomstít Albertovi tak byl ochota sama. "Jakmile řeknu tak uzavřou infocentrum. Zabere to asi deset minut a pak se můžeme pustit do konfrontace." Břéťa poslouchal kdo nakonec všechno tohle uvidí naživo a opravdu souhlasil s výběrem. Přátelé Anny a Adama měli právo vidět jak Albert skončí. "No já jdu za Markétou a budu čekat na tvoji zprávu." "Jasně a neboj všechno bude hodně rychlé." Adam napsal všem které potřeboval mít v infocentru a pak se tam vypravil i on sám. Stál teď u vchodu do infocentra a viděl jak nahoru k ředitelce vyšla Anežka, jeho děda a Lubor už v kanceláři byli. Sloužila jako důvod, proč bude muset jít zjistit důvod uzavření infocentra Albert. Paní ředitelka si tohle hodlala užít a ráda se zapojila tím, že Alberta pošle dolů a tady ho přijde Břéťa zatknout. Taky zrovna dorazila Alena, Láďa a ostatní z jejich staré jednotky, zůstali však stát nepozorovaně v chodbě. Stáňa a Radek byli v kyntýně stejně jako Eliška a Robert. Zbývalo jen počkat než přijde Anička se Štefanem, kteří se taky během minuty objevili. Dal jí pusu a pak si jí nechal u sebe v objetí než přijde konečný střet. Napsal Tauchenovi a tím se celá akce mohla rozběhnout.
Albert si užíval čas v kanceláři a věděl, že má triumf nadosah. Každou chvíli přijde informace z ministerstva o tom jak Haďák a tím i celá zoo selhali. Teď zaslechl hluk od ředitelky a následně se objevila u něj v kanceláři. "Albretre museli uzavřít infocentrum, kvůli snad prasklé vodě. Já tam teď nemůžu běžte zjistit co se děje." "Samozřejmě to zase musím zařídit já, možná by jste tam příště mohla poslat Lubora." "Nehodlám o tom diskutovat, běžte vy." Albert se naštvaně zvedl a vydal se dolů, ale nezapomněl bouchnout dveřmi. Marie čekala v kanceláři a jakmile se ozvaly dveře napsala Adamovi a pak se s ostatními vydala směrem k místu nad infocentrem, protože to chtěla mít z první ruky. Albert došel dolů a zjistil, že Uhlířova zrovna vyvádí ohledně toho co bude dělat s návštěvníky. Všiml si tu taky Haďáka a ten vypadal naštvaně, což se mu vzhledem k situaci která ho během dne čeká vysloveně líbilo. Chtěl odchytit Tauchena, ale než to stihl objevil se tu ten polda co chodil s jejich právničkou. Ta teď stála jako další lidé na schodech. Adam došel skoro až k Albertovi a tohle si hodlal užít tak jako všichni ostatní. "Takže Berte je čas vyrovnat účty a já se moc těším až zaplatíš za to všechno co jsi udělal." Albert se lekl, protože v infocentru se objevila Alena a s ní tři statní muži, které neznal. Taky tu byla Anna a u ní byl ten aktivista co jim tu dělal problém a další muž. Sid sledovala jak se Albert zarazil a bylo vidět, že nechápe co se teď děje. Adam nemluvil nijak nahlas, ale upřímně jí z jeho slov šel mráz po zádech a byla ráda, že má Štefana a Láďu vedle sebe.
"Co si myslíš, že teď jako děláš? Zničím tě jen když se na mě pokusíš sáhnout." "To absolutně nepotřebuju, ale můžeme si promluvit o tvém falšovaní dokumentů, nebo třeba by s tebou tady major Kabát rád mluvil o podvodných zakázkách." "Nic takového neexistuje a nemáte mi to jak dokázat ty jeden odpornej kriminálníku. Zničím tě a jí taky a pak i všechny ostatní, nic mi nikdy nedokážete." "Bertíku nikdo tě nezachrání před tím co se teď stane a mě to vysloveně těší. Za všechny ty roky si tohle hodlám užít a se mnou i všichni ostatní. Škodil jsi tady příliš dlouho, jenže to teď končí." Adam si všiml jak Albert zuří a vypadalo to, že na něj chce skočit, ale přítomnost jeho bývalých kolegů kolem něj a Břéťi ho odrazovala. Teď kývl na Břéťu, protože byl čas to ukončit. "Alberte Poláku jste zatčen pro falšovaní dokumentů, spolčení za účelem obohacení a jakmile se vyhodnotí další důkazy tak pár obvinění ještě přibude." Albert se snažil vzít nohy na ramena, ale neměl šanci, protože neměl možnost úniku. Chtěl se vrhnout na Adama, ale ten ho okamžitě strčil od sebe směrem k pultu informací. Za pár vteřin skončil s hlavou na pultu a pouty na rukou. Adam se podíval na Aničku a ta hned došla až k němu a objala ho. Oba se pak dívali na Alberta, který se ocitl na zemi a bylo vidět jak se začal bát. Bylo po všem a sice je ještě čeká pár hodin stresu, ale to nejdůležitější mají za sebou.
ČTEŠ
Láska bez konce
NouvellesDěj se odehrává po 52 dílu, ale pak pokračuje jinak. Sid byla unesená a ví, že se možná nedočká záchrany. Tak moc se zklamala v lidech kolem sebe a teď má dost času o tom všem přemýšlet. S Viky se už skoro nedalo mluvit a nakonec jí přišlo, že už jí...