Chapter 3:--

1.5K 44 0
                                    


Mohon anak ii semua vote saya dengan komen tau...sesekali followlah saya...tak paksa pun...🤧💙

"Baby....kenapa diam ni...i'm worried you know that??"soal jibrail lembut.punyalah risau sebab babynya hanya diam secara tiba ii saat nangis tadi.cuaklah.

"Qai nak tanya boleh??"soal qaisara polos sambil berdiri menghadap jibrail yang turut berdiri.risau kalau qaisaranya lari. Memang dia kurunglah qaisara dimansionnya besarnya itu kalau qaisara menolak secara
tiba ii .

"Sure baby...tanyalah...daddy siap jawab pertanyaaan baby..."jawab jibrail yang sedang mengambil fail ii untuk membuat contracts sugardaddy dan sugarbaby.

"Betul ke ni? Qai dapat daddy??"soal qaisara polos .jibrail tergelak kecil melihat tingkah itu.aih...geram pulak aku ni!

"Yes baby...come..let's daddy buy u an toys..did u want it??"soal jibrail lembut.qaisara apalagi setuju lah.

"Nak! Qai suka toys, daddy!!"luah qaisara tanpa diselindungnya.kalau bab mainan number 1! Begnya segera dicapai lalu disangkut dibahunya.

"Then..let's go... Oh! aryan...nanti bab proposal hotel royal yang baru kat terengganu nanti aku send.."jawabnya.aryan yang tengah duk tengah
menyenaraikan barangan memasaknya menoleh kearah jibrail."ye...pergilahh...meluat pula aku! Dengkinya kepada jibrail.mahu cemburulah! Sebab jibrail selalu dapat gadis ii cantik molek.walaupun jibrail tak menggoda pun.

"Alah...jealous cakapp.."perlinya kepada aryan.qaisara melihat seperti rakan sugardaddynya dibuli.terus dia mencubit perut jibrail kuat ii.

"Auchh!! Baby...ape niii"rengeknya.omg! This jibrail?? Or someone?! Where is the colder guy?!

Aryan terkekeh"haaa!! Ambik kau! Setepek kena!!" Balasnya semula.this is my turn ladies and gentleman!!

"Tak baik tau! Lelaki tu tak syalah okey??" Qaisara mempertahankan lelaki yang bernama aryanshah louis.

"Yelahh....jomm...nanti ade yang meletup karang!"perli jibrail lagi sebelum pecut bersama qaisara yang laju keluar.qaisara terpinga -pinga.what the fvck?

"Sabar aryan...sabar...tu kawan kau...sabarrrrr.!!"rugutnya.memang nak kena rakannya itu! Perangai depan orang lain buka kemain colder guy ! Depannya kuat menyakat!

Mereka berhenti di lobi utama syarikat the HOTEL AIRLINE'S ROYAL.lupa namanya..hehe..

Kereta alphard warna hitam berhenti depan ii mereka dan pengawalnya membuka pintu untuk kedua ii nya masuk kedalam sebelum menutup kembali.

"Where we go giovano maestro(tuan muda)?"soal drivernya. Qaisara dari tadi hanya diam.apa maksud gio? Giometrik ke?polosnya kau dik!

"Mall...i want to bring my bambina...there.."katanya sebelum mengusap rambut hitam fluffy milik qaisara.ni kalau ada anak ni..conform 100% ikut qaisara! Ya! Dia jamin.

GADIS KECIL MILIK SUGARDADDYWhere stories live. Discover now