Qaisara berjalan kearah bayi comel itu.gewrammm sebab pipinya yang tembam itu.
Baby hafiey tersenyum comel seperti melihat bidadari kayangan but...she already taken by your uncle's boy...
Behave...Qaisara duduk disamping baby hafiey itu dan mendukung baby
Hafiey dalam pelukannya.baby hafiey tergelak kecil.Suka sangatlah tu! Dpt aunty comel. Tangan kecil itu terawang² lalu memegang rambut soft hitam milik qaisara.
Tersenyum saja qaisara.tiba ii ada suara wanita menyergah dibelakangnya.
"Eh....awak dah bangun??"soal diana yang sedang mengocok botol susu anaknya.anaknya meragam mahu susunya jadi dia terpaksa perah susunya dahulu. Nak buat macam mana anaknya taknak susu bancuh....bapacknya pun entah kenapa nak juga susunya.macam budak ²!
Katanya masa kecik mummy tak kasi dah susu masa tu padahal full time bagi.acah je.naj manjo ii dengan bini kan? Tapi kalau dh ade anak tu...kurangkannnn!
Qaisara terdiam.dia sedikit takut kerana dia rasa akan dimarahi oleh wanita dihadapannya.
Diana yang melihat tingkah tersenyum saja. "Awak janganlah takut...saya masih makan nasi ye...bukan manusia so jangan risau!"gurau diana. Begini rupa bidadari kayangan milik abang iparnya.cantik dan manis orangnya.
Patutlah mummynya kata suruh berkawan dan jaga masa si abang iparnya outstation. Takut si babynya lari and takut rupanya!!
Qaisara menghela nafas lega.ingatkan nk marah dia sebab pegang anaknya tanpa izin.
"Ermm....akak siapa?"soal qaisara sambil menurunkan baby hafiey lalu didudukkan diatas ribanya.
Diana melangkah kearah sofa dan duduk di samping qaisara dan menjawab.
"Nama akak pearly diana...nama pelik but its cute..."balas diana sambil terkekeh.dia pon tak tahu mamanya dulu mengidam apa sampaikan namanya diletak pearly diana. Kalau melayukan mutiara diana.cantik jugak kan? Sewdapppp!
Qaisara mendengar tersenyum saja.sedap apa didengar."ehh mana pelikkk...nama cantik! Mutiara diana....sedap tu didengar!"
Diana terdiam.dia ingatkan si qaisara akan ketawakan dia sebab nama klasik sangat tapi dia tersasar jauh. Sebab masa dulu ramai kata yang dia selalu diejek kerana namanya yng pelik.
"Syukurlah...akak ingat awak gelakkan akak...yelah...dulu ramai gossip tentang akak sebab nama akak tu klasik sangat dan pelik..."balas diana perlahan.tapi hadirnya jejaka bujang lapok...eh? Salahhh!!hadirnya tengku jazreen...hidupnya berubah 360° darjah selepas bertemu di syarikat milik jejaka itu.
Awalnya dia dengar perwatakan tengku jazreen memang sama dengan abang sulungnya, tegas dan kejam namun ia sedikit lembut.hanya ditunjukkan kepada orang yang dia sayang saja.
Dia dulu bekerja sebagai asistant personal tengku jazreen sementara dan tiba ² lepas seminggu bekerja dengan tengku jazreen , jejaka itu meminang dia sebab dah terlalu gilakan dia sangat. Dia awalnya nk menolak tapi tengku jazreen memberi amaran tegas.
Diana masa tu dah terima tapi dia larikan diri dari KL ke canada.tapi tah tahu yang tengku jazreen stalk dia.
Dapat tangkap diana terus tengku jazreen letak ehekmm...benihnya dlm perut diana sebab tknk diana lari. Terpaksa kawin dan dapatlah si budak tembam ni.
Baby hafiey yang melihat kedua gadis dihadapannya sunyi saja.dia bangun teragak² sebab masih tk stabil.
Dia menjerit membuatkan kedua ² terkejut.
"Tengku hafiey!! Don't do that...its make tokmummy angry..."marah diana lembut.
YOU ARE READING
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDY
Romansa(FAZUWA QAISARA) GADIS POLOS YANG HIDUP SEDERHANA DI KAMPUNG NENEKNYA.PARENTS QAISARA MEMINTA NENEKNYA UNTUK MENJAGA QAISARA SEMASA MEREKA KE LUAR NEGARA UNTUK BEKERJA. QAISARA YANG MASIH BERUMUR 17 TAHUN ITU TAHU APA? DENGAN CHILDISH DAN KEPOLOSANN...