Si perempuan jerebu itu sedaya upaya nak pujuk tengku jibrail supaya dapat menyetujui cadangan daddynya.
Kalau si tengku jibrail setuju dia pasti akan famous serta akan memberitahu netizen tentang hubungan mereka padahal hanya sekadar hubungan kerja saja. Sebab itu tengku jibrail tknk berkerjasama dengan mereka. Bukan masalah.dia ada banyak rakan ii seperniagaannya yang jauh lebih tinggi berbanding syarikat tuan kamaruz.
So...why he have to listen? Papanya pun kata...ikut kamulah...syarikat atas nama kamu...you can do anything you want...
Anggap ada watak sampingan ye anak ii..🌚😌.Tuan kamaruz memikirkan cara supaya tengku jibrail setuju jika anaknya bekerjasama dengan jejaka itu.masalahnya...susah nak buat tengku jibrail percaya.dhlah jejaka itu ada trust issues...bukan mudah percaya cakap orang.
Tiba ii...
KRINGGG!!
telefon milik tengku jibrail berdering minta diangkat.si fia dengan mata tajamnya melihat si pemanggil dan tertulis{ babygirl}Terketap rahangnya.rupanya jejaka itu sudah berpunya?!
Anak Mata kelabu hijaunya mengkerling si pemanggil sebelum mengkulum senyuman manis yang membuatkan dua makhluk itu serta lee terngangga.what?! Jejaka itu jarang sekali nak senyum.
Kakinya melangkah kearah meja meeting dan mengangkat telefon sebelum ditekan tombol hijau.terdengar suara qaisara menjebik.
"Hey...swee-" tak sempat nak menghabiskan ayatnya segera dipotong qaisara yang nadanya seperti marah.
"Daddy!!! Daddy tahu tak kawan qai soal tentang leher qai yang merah! Ni mesti sebab tadi kan?!"marah qaisara.tengku jibrail mengerutkan dahinya..tadi? Oh! Yg dia gigit tu ke??haha...berkesan rupanya.
"Oh...so that's marked? Great..."sinis tengku jibrail sebelum melangkah kearah tingkap yang menampakkan KLCC PETRONAS berkembar dan sekitarnya.
Dia menghiraukan dua beranak itu.lee sudah mendekat kearahnya . Seram pulak tengok si fia macam nak makan orang."Apa great ii?? Malu tahu tak?? Kawan qai pun dh syak yang qai ada pasangan !" Balasnya kepada tengku jibrail.dia ingatkan si olivia itu mengusap lehernya kerana ada kotor ii ke...rupanyaaa kesan gigitan nafsu sugardaddynya!!
"Biarlah...you're mine qai...let them know that you already taken by me..."suara huskynya membuatkan telinga qai menngeliat.seram pulak!!
"Ishhh!! Dahlah...cakap dengan daddy pon tkde gunaa!!"jeritnya lagi.nasib dia ada kat cafeteria.kelasnya keluar lambat sebab mata pelajaran tadi memakan masa 3 jam lebih.jadi pelajar-pelajar yang pun sudah
masuk kelas. Hanya kelas mereka saja yang lambat sedikit.Al-maklumlah kelas pandai ye kan??kenalah lebih sedikit.woi! Aku kat realiti pun 2 jam lebih dh tak karuan! Luahan author sebab duduk kelas depan. meaning is kelas pandai:)
"Haha...yelah...so ada lagi nak diluahkan???"perli tengku jibrail.
Qaisara memegang air kotak strawberrymilk sehingga terkeluar isinya.olivia mengerutkan dahinya.Dah apehal budak sorang ni?tak makan ubat ke...atau bergaduh dengan abangnya? Al-maklumlah...dua beradik tu kalau berjumpa gaduh saja...tapi sayang satu sama lain.
"Takde dh...dan cuma nak cakap..harini qai balik pukul 12:34 tengahhari tau...lagi 1 jam baliklah qai...jangan lambat!"balas qaisara sambil mengelap meja yang terkena air susu strawberinya.kang naya je kena marah dengan acik cafe nanti.rawwr.
"Woright...patik menurut perintah tuan puteri gunung ledang..."guraunya sambil terkekeh kecil.dh lupa dh orang ii dibelakangnya yang memandanginya tak puas hati.
" Ishhh!! Dhlah...qai nak masuk kelas pulak...ade subject biologi lepasni...byeee " usai itu telefon dimatikan oleh qaisara.tengku jibrail mahu melarang qaisara daripada offcall tapi terlambat.tiada pun ayat ii romantic.eh! Kau pikir qai tu pandai sangat ke nak menggatal?
Dia menyimpan iphonenya dlm poket seluar kerjanya. Kepalanya menoleh kebelakang sebelum bersuara.
"So...nanti aku pikirkan sama ada nak accept anak kau kerjasama dengan aku kalau dia dh taubatlah...okey? Aku busy...nak ambil my girl ..." Balasnya sebelum melangkah keluar dari bilik meeting itu . Dia menghela nafas lega.dia perasan bau perfume yang dipakai oleh si fia yang baunya seperti cuba menggodanya.eh! Penyapu buruk mak kau ikan dolpin! Sedar sikit yang kau dah diguna pakai . Entah anak teruna orang manalah kau bersama.
Dia masuk ke lift utama dan menekan tombol ke tingkat utama bawah.kakinya melangkah luas kearah kereta
Lamborghini huracan hitam miliknya yang sudah dihidupkan oleh pengawalnya sebelum bergerak ke sekolah qai.kalau diikutkan memang tepat sampai sebab dh sekarang pukul 12:20.Author saja cepatkann
Dlm beberapa minit sampailah dia disekolah qaisara dengan masa yng tepat.12:34.
Terlihat qaisara yang berlari anak kearah keretanya dengan senyuman manis.rindu ke cik adik??
Dia keluar dari kereta dan sebaik dia keluar qai terus memeluknya erat.
"Daddy!!! Qai rindulahhh..."luah qaisara dengan bibir dijebikkan.tengku jibrail menahan nafsunya.kat sini jangan buat main weh!
Tubuh kecil qaisara didukung dalam pelukkannya sebelum melangkah kearah pintu belah penumpang dan membuka pintu . Setelah dibuka diletakkan qaisara dan dipakaikan seatbelt.ohh well...we as a men have to show our gentleman okay??
Vote saya and follow ye! Nak bunga dengan cookies!(0~0)/💐🍪
YOU ARE READING
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDY
Romance(FAZUWA QAISARA) GADIS POLOS YANG HIDUP SEDERHANA DI KAMPUNG NENEKNYA.PARENTS QAISARA MEMINTA NENEKNYA UNTUK MENJAGA QAISARA SEMASA MEREKA KE LUAR NEGARA UNTUK BEKERJA. QAISARA YANG MASIH BERUMUR 17 TAHUN ITU TAHU APA? DENGAN CHILDISH DAN KEPOLOSANN...