Chapter 13:--

877 22 0
                                    

Okay nak kata...si roman a.k.a hamba neraka ni dia terikat dengan cerita mafias halal love so jangan peliklah kalau ada hero ii dari karya satu tu..

"Zzzzz"dengkuran halus milik qaisara berbunyi. Tengku jibrail dlm perjalanan ke mansionnya.

Kedengaran bunyi ngauman ekzos superbike miliknya bergema di garaj bawah tanah.al maklumlah kaya sangat😌.sampaikan tanah pon nak diletakkan garaj.takut sangat kereta mewahnya dicuri kot padahal pengawasan mansionnya ibarat penjara di korea utara tu.ketat amat.

Tombol lift ditekan dan lift laju naik keatas dan sampai ditingkat ruang tamu . Suram.
Pasti  semua dh tidur..

Kakinya melangkah kearah tangga dan menuju kearah bilik tidurnya yng tidak jauh dari bilik yng dihuni oleh babynya..

Pintu biliknya dibuka lalu ditutup kembali.seluruh badannya lenguh.besok lepas hantar qaisara ke sekolah dia ada meeting dadakan yang memang tk boleh ditolaknya.
Barang ii nya diletakkan diatas meja solek .Tuala yang tersadai diatas katilnya diambil dan menuju ke bathroom.

Baju t-shirtnya dan jacket yang tersarung ditubuhnya dibuka satu persatu sehingga menampakkan tattoo lions di bahagian lengan kirinya.

Ditilik tubuhnya atas bawah.perghh! Musclesnyaa..perfect dengan 6 roti buns...walaupun sudah berumur 31 tahun tetapi tubuhnya tidak berubah sama sekali.nak kata tk makan tu tklah..sehari pin 3 senduk
pinggan dibedalnya.maybe kena tunggu air tangan wife kot..eh?

Kakinya mula masuk ke bathtube dan memusing kepala paip. Air suam jadi pilihannya.
Badannya direndam dan dia mengeluh kasar.stress dengan kerjaannya yng akan bertimbun di atas mejanya. Nasib
kaulah ..sape suruh jadi anak
sulung ye kann??

Lepas berendam selama 14 minit dia mula bangun dan membersihkan mana yang patut.tualanya diambil dan dibalut ke pinggangnya lalu diselipkan .

Rambut yang berjuntai dan air menitik jatuh ke dada bidangnya.ni awek ii tengok ni histeria  seminggu. Hot daddies but he's already have someone..yes qaisara.


Kok siang?lantak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kok siang?lantak..janji kotak ii nya ada yaaa😌anggap kat tangan tu ade tattoo ye..author lupa:)

Setelah mandi,dia terus melangkah keluar dari bathroomnya dan menuju ke arah wardrobenya yang terletak di dalam biliknya juga.haa...kaya sangat sampaikan wardrobe yang menempatkan pakaiannya juga ada ruanganya sendiri.

Pintu wardrobenya dibuka dan terlihat separuhnya adalah pakaian kerjanya dan selebihnya hanyalah pakaian santainya saja.bukan selalu keluar ye kan.busy dengan kerja.

Tangan kasarnya mengambil  seluar pendeknya dan boxer lalu dipakai satu persatu.baju? Time nak tidur  malamlah mesti tk pakai sebab panaslah...padahal aircond 24 jam on aje .panas juga ? Banyak dosa tu.

Pintu bilik wardrobenya ditutup kembali dan melangkah kearah katilnya yang surammm...

Btw author sikit ii mengubah ye dengan edit macam yang anda lihat sekarang nii..

Tubuhnya dibaringkan dan mula memejamkan matanya.dia tidur pun tk lama..yalah...sebab rutin tidurnya tak menentu.kadang lama kadang tu juga 3 jam je dpt tidurnya. Kena ada bidadarinya melenakan..sape lagi kalau bukan qaisara??

Kreekk...

Tiba ii pintu dibuka oleh seseorang.tengku jibrail terus bangun dan mengambil pistol miliknya yang berada diatas meja serupa mainan aje...tk takut ke kalau tertekan ke?

"Who was there..." Soal tengku jibrail dingin.biliknya suram dan lampu tidurnya pula buat hal..tak mau hidup.

"Hikkss..hiikkss...d..daddy...ni...qai.." suara yang amat dikenalinya menyapa kornea telingannya.aik? Tkkn tk tidur lagi kot? Tadi check tidur saja si qaisara.sampaikan mulut kecil itu terbuka ibarat menunggu makanan masuk kemulutlah..

"Baby...why you not sleep yet?? Come here babygirl.."panggilnya lembut.dlm kepenatan pun cuba nak jadi kuat demi qaisara.dia tknk orang lain terutama qaisara risau akannya.biarlah dia yang tanggung.

Pistolnya disorok secepat mungkin supaya qaisara tidak menyoal.nasib biliknya suram kalau tk habis disoal qaisara.

Qaisara berlari kearahnya dan memeluk tubuh kekar yang tidak dilapisi seutas benang pun.tengku jibrail terkaku 2 saat kerana tingkah qaisara yng mengejut itu.

"Hikssss..hiksss..."tangisan qaisara membuatkan tengku jibrail dilanda perasaan pelik.kenapa menangis?

"Heyy...what's the matter? Tell me baby..." Soalnya lembut.qaisara memandang kearahnya dengan wajah comelnya.hidung comel itu merah kerana menangis.

Terjentik dihatinya kerana gewrammmm akan qaisara.sehari tk buat comel memang tkkn sah kan?

"Qai takut....hikss...." Luah qaisara.tiba ii...

DUMMM!!

Qaisara terus mengeratkan pelukan setelah mendengar bunyi itu.tengku jibrail baru perasan.qaisara takut akan bunyi kilat petir yang menyambar dengan hujan yng lebat jugalah.

"Shhhhhh....its okay...daddy here for you baby.....shhhh...tidur ya? Daddy teman baby sampai terlelap ya?"balas tengku jibrail lembut sambil ibu jarinya mengelap sisa air mata yang membasahi pipi tembam milik qaisara.

Qaisara mengangguk dan mengelap hingusnya yang meleleh itu.dia berbaring disebelah tengku jibrail yang half naked itu dan tengku jibrail memeluk pinggang ramping kecil milik qaisara supaya mendekat kearahnya.

Tengku jibrail mula bernyanyi lagu yang tenang ditelinga qaisara serupa tidurkan baby saja.sesekali dia menepuk belakang qaisara perlahan ii untuk tidurkan qaisara.

Qaisara akhirnya tidur lena dipelukkan tengku jibrail.tubuh hangat tengku jibrail amat selesa apalagi waktu hujan tapi maslahnya dia takut bunyi kilat!!

GADIS KECIL MILIK SUGARDADDYWhere stories live. Discover now