____________________________________
Ithaf dan maisarah meminta izin mahu pulang setelah jejaka² mereka sudah datang dan ingin menjemput untuk dibawa pulang.
Qaisara pula tertidur lena sebab ithaf jago tidurkan dia. Waktu² petang gini qaisara kena tidur. Macam budak².
"Jib...kau biar betul nk kahwin dengan qai? She's still young..." Tk dibuat percaya tiba² je nk kahwin.
Hubungan antara tengku jibrail dengan qaisara masih baru. Lainlah dengan dia ni dh 5 tahun jadi sugardaddy ithaf." Betul lah...aku nk kahwin, kejap lagi aku nk pergi settlekan urusan kahwin aku nanti.." balas tengku jibrail acuh tak acuh. Kenapa semua macam tk setuju je? Pelik dia.
Tiga jejaka hot idaman wanita tetapi sudah diclaim gadis masing² duduk di luar villa. Mereka tknk perbualan ini diketahui oleh yg lain.
Zack tiba² teringat akan hal sesuatu. Aihh...benda ni penting!! Terus dia pandang wajah tegang milik rakannya.
"Bro...aku cerita ni kau jangan nak mengamuk pulak...ni melibatkan musuh² kita..." Ucap zack sambil dia mengeluarkan seputung rokok dari kotak rokok dan dinyalakan api di pucuk rokok tersebut lalu dia meletakkan dimulutnya.
"What?" Soal hairan. Kalau melibatkan musuh² nya. Dia memang auto mengamuk apalagi melibatkan qaisara.
Batang rokok dimulut zack ditarik dan menjawab soalan rakannya." Michael dh keluar dari jail..." Usai sahaja zack berkata, tengku jibrail panas hati. Apa pasal lahanat tu keluar?! Bukan penjara seumur hidup ke?
" What?! Seriously? How? Tkkn dia suap rasuah? Bukan aku dh hancurkan dan stop penjualan dadah cinax yg dia buat tu ke? " Bertubi² soalan dilontarkan ke zack.
Yuxin pula meminta izin mahu pulang kerana maisarah nk balik sebab tk menunaikan solatnya lagi. ( Ingat cerita ni tk solat ke? Solatt...) ithaf ikut sekali sebab well...dh janji nk sleep beauty. Ingat disney kah?
Maka tinggallah dua jejaka itu tengah berbincang serius."Aku memang syak ada yg suap rasuah kat polis yg jaga michael tu...tkkn kau tak tahu kot? Sibuk sangat bekerja..entah² masa kau dh kahwin pun tk terjaga bini.." sinis zack sebelum penumbuk padu hinggap diperutnya. Mendecit sakit dia. Salahnya pancing amarah sang singa.
"Jaga sikit mulut kau kalau tknk kena sumbat dengan kasut aku.." ugut tengku jibrail. Zack dh angkat tangan.
"Dhlh..aku nk balik! Doll...jom balik...eh? Mana dia?" Kepalanya digaru. Rasanya ada je tadi.
"Patung kau ikut bininya yuxin balik.. nk tunggu kau settle bercakap, naik hamun jelah.." sinis tengku jibrail pula.
Zack mendengus, tk pasal² kena balik. Itulah..mulut berbisa, badan binasa? Eh..betul ke? Lantaklah...
"Aku gerak luh...pape roger...hal michael nanti aku minta aaron cari tahu kenapa..kan abang dia si arlon tu ketua Inspektor polis interpol bahagian penjenayah I , pasti tahu tentang ni..kes dia kan?" Tebak zack sambil dia meloloskan masuk kedalam kereta mercedenz benz hitam miliknya
"Ya...masalah si misterius ( S) pun tk terselesaikan lagi. Nk bust macam mana? Makin bertambahlah masalah.." keluh tengku jibrail. Yg tu memang misterius. Entah dtng dari ceruk mana, tiba² dtng dengan bunuh anak buahnya yg berkawal di sempadan kawasan markasnya dibeberapa tempat. Yg pasti bukannya di malaysia.
" S ? Oh...faham² ... Kalau kau nak berbincang, aku siap tadah telinga..." Bila nampak je jelingan al- maut terus dia pecut keluar. Sampaikan member yg berkawal di situ terkejut melatah. Ingat kejam² tk melatah ke?
" Masalah michael....S...arhgh!! Peninglahhh!! Baik aku clingy dengan baby!" Usai itu dia masuk dan berlari ke biliknya.
Bila je dh sampai, terlihatlah tubuh kecil yg tertidur lena.Beralun lembut je tubuh kecil itu bernafas. Dia tersenyum nipis. Sejak kehadiran qaisara dlm hidupnya. Dia dh banyak senyum sikit demi sikit. Kalau tk memang 24 jam akan tegang saja. Tiada aura kemanisan tetapi kegelapan .
Dia mendekati katil itu dan mengamati ciptaan tuhan yg sungguh sempurna! Tiada cacat cela! Istimewa pun ada! Mahu saja dia gomol bibir ceri itu disebabkan bibir gadis itu bergumam dlm tidur. Entah mimpi apa. Yg pastinya menggugat jiwa kejantanannya.
Ahh! Lupa...petang ni nk settlekan hal itu !! Mummy dan papa dh gerak pergi jumpa parentsnya qaisara yg berada di johor. Nasib ada dlm 2 hari je sebab esoknya dh kena balik luar negeri sebab urusan saintis tk siap² lagi.bukan sekejap.
Dia bangun sebelum mencium ubun² gadisnya kerana dia nk settlekan hal pertunangan yg kalau boleh dia nak teruskan ke Akad nikah. Tk sabar sangat nk kahwin!
Iphonenya diambil serta wallet dan melangkah pergi untuk ke tempat yg ingin dituju, don't worry hal baju qaisara sudah berada dlm otaknya sebab badan qaisara kecil dan rendah.hantaran pula mummy uruskan.
Hal kerja dan masalah² lain dia buang ketepi dahulu. Malas nk hadap. Buat dia naik tua saja!tapi kau dh nk masuk siri 31 tahun dh ...
(Maad korang chapter ni lain huruf dia...author tertekan tadi astu jadi macam ni..ayat dh banyak lepastu jadi macam ni..author malas so..reader² sekalian...hamba mohon ampun🙇🙏)
YOU ARE READING
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDY
Romance(FAZUWA QAISARA) GADIS POLOS YANG HIDUP SEDERHANA DI KAMPUNG NENEKNYA.PARENTS QAISARA MEMINTA NENEKNYA UNTUK MENJAGA QAISARA SEMASA MEREKA KE LUAR NEGARA UNTUK BEKERJA. QAISARA YANG MASIH BERUMUR 17 TAHUN ITU TAHU APA? DENGAN CHILDISH DAN KEPOLOSANN...