Qaisara berbaring diatas katil empuk itu.hemm...ngantuklahh.
Bila daddy nk balikk...Hailah...tengku jibrail baru je gerak...tkkn dh rindu...ni kalau dh pregnant lepastu mengidam nak suami 24 jam ni. Memang menyesakkan jiwa.
Back to the tengku jibrail...
"Why?? Did larzen take your wife?? Hahahahah!! Fvcking shit bro!!"sinis roman dlm kesakitannya.
"Well ii roman....did u know how i play the game??? Should i repeat to you and show how was it i do...."dinginnya.terketap rahangnya ,roman sengaja main chak chik chuk dengannya kerana dia tahu si tengku jibrail ni masih sayang akan bekas isterinya.
"Bro...aku kena otw balik...ade urgent..."tuanku mateen mencelah tiba ii.tengku jibrail hanya mengangguk. Boleh pulak future wifenya jatuh longkang.kata mummy teruk juga.
"Broooo!! Kita orang nak eksperimen boleh takk??" Anak buahnya.adreq dan noah membuat gaya manja? Erhh..
Tengku jibrail mengerutkan dahinya.dah pahal dua bala ni? Ni kalau tambah si sepupunya tengku harriz memang sekapallah.trio bala ii . Kena ada tengku harriz juga barulah terkawal sedikitlah...sedikit perangai tak bertauliah dua bala ni.
"Fineeee...buatlah..."putus tengku jibrail.tk bagi buat drama tv3 .kes...majikan tk bagi main!!
Dua bala itu tersenyum riang.eh! Dua ii ni umur dah 26 tahun bai! Tkkn tk matang lagiii?!! Kupikir noah tk terikut perangai loyar si adreq tapi tersasar jauh.terikut juga!Mereka menyuruh anggota lain membawakan 3 botol besar hand sanitizer . Dlm beberapa minit mereka menghulurkan kepada dua bala tu.tersenyum sinis saja dua ekor tu . Kalau masuk sekali dengan si tengku harriz ni memang 10 botollah dituangnya.
Roman cuak.dia rasakan dia ibarat mainan kepada mereka saja.ahh! Menyesal belot.
Adreq membuka penutup botol hand sanitizer itu dan mencampakkan penutup ke tepi sehingga terkena muka tengku jibrail.megat pula terkekeh. Tengok muka itu saja buatkan dia geli hati.merah padam muka itu menahan perangai dua bala itu.
Sabar....sabarrrrrrr!!! Adreq menuangkan isian hand sanitizer itu ke tubuh luka roman sehingga roman mengaduh sakit yang teramat.terkena kat tempat luka mat!! Ni kalau bakteria ni memang 99% mati.tapi tk faham kenapa 1 % bakteria tk mati ii.pelikk...
Roman menggelupur lagi apabila noah menuangkan 2 botol hand sanitizer sekali gus ke tubuh luka roman.
"S..stoppp!! I'm begin you all...please stop it....i'm in pain!"rayu roman dlm kesakitannya.pedih mat!dua bala itu membuat muka loyar tengku harriz.makan modall.
Tengku jibrail dan megat tepuk dahi.apalah yng diajar oleh tengku harriz kepada manusia tak terpilih niii? Sehari tk buat kecoh tk boleh ke?? Yang lain bantai gelak je.dh terbiasa.hampeh.Noah meminta pemetik api dari salah sorang yang berdekatan dengannya. Ada sorang hulurkan pemetik api ke tangan kekar milik noah.dlm otaknya dh tersusun rapi plan nak bermain dengan si roman. Ajaran tengku harriz lagi.
Dia menghidupkan pemetik api itu kearah tubuh milik si roman dan meraung kesakitan serta terbakar cepat.tapi...kenapa tk hangus??
"Bro...asal tk terbakar tubuh dia ni macam dlm cerita kat video tu?? Salah ke cara aku??"polos noah menyoal adreq disebelahnya.
Adreq mengurut pelipisnya.hermm...wait...bukan ke guna minyak petrol ke??Ahhh!! Salah siaqqq!!
"Bukan bodoh!! Orang tu guna minyak petrol gila!! Tukar ii!!"arahnya tergesa ii.serupa hilang anak je si adreq ni.
Noah blur.ah! Masa ni nak blur pulakkk!! Yang lain terkekeh ii serta megat.tengku jibrail hanya mendengus kasar.dh hafal perangai loyar pengikut tengku harriz, sepupunya. Memang masuk air je. Sehari tk buah kecoh tk sah langsung!
Tiba ii tengku harriz datang mengejut membuatkan orang didalam menoleh kearah sumber suara.tengok senyuman loyar tu pun dh tahu...
Ditangannya terdapat 2 tong sederhana besar . Kan dh kata...masuk si tengku harriz hancus saja.
"Bosss!!! Cepat bosss nanti dia lambat flight tiket ke neraka boss!!"jerit adreq .tengku harriz tergelak.bagus anak ii!
"Sabaq ii..aku lambat tadi sebab sakit perut."rugut tengku harriz. Mama dia dh pesan jangan makan oyster tu kalau memang dh alergic sangat.sebelum ni dh masuk hospital sebab kes tulah.gatal sangat nak makan.nak try lah konon.
Mata birunya melihat 3 botol hand sanitizer dan menoleh kearah bala ii itu.
"Korang guna hand sanitizer ke??"soal tengku harriz.dua bala itu memandang satu sama lain.nak jujur ke tknk eh? Tapi tengku harriz tkkn marah kan? Jarang juga tengku harriz marah jadi jujur jelah...
"Err..haaah...kita orang guna hand sanitizer...tengku tak cakap pun guna minyak petrol..." Jujur dua bala itu serentak.patutlah cepat aje anak buah yng lain pergi ambil.rupanya tersalah tengok.itu yng ekseprimen budak sekolah rendah punya!!!
Tengku harriz hanya tersenyum biasa.disebaliknya menyimpan duka...eh? Rahsia!! Tersalah ye? Matanya mengkerling si roman
dlm nyawa ii ikan. Tk syok kalau tk bakar ni!Manakala tengku jibrail mengeluh kasar . Kang aku tembak si lahanat tu merajuk je trio bala tu.tahu sangat perangai trio bala tu. Adelah si tengku harriz sakit masa tu lepastu sakit dia just demam biasa je tapi macam sakit demam denggi.mengada lebih!
Ehehe....harap sukalahh...and komen...vote and follow saya ye? Mekasihh
YOU ARE READING
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDY
Romansa(FAZUWA QAISARA) GADIS POLOS YANG HIDUP SEDERHANA DI KAMPUNG NENEKNYA.PARENTS QAISARA MEMINTA NENEKNYA UNTUK MENJAGA QAISARA SEMASA MEREKA KE LUAR NEGARA UNTUK BEKERJA. QAISARA YANG MASIH BERUMUR 17 TAHUN ITU TAHU APA? DENGAN CHILDISH DAN KEPOLOSANN...