Qaisara melihat tingkah perempuan dihadapannya membuatkan dirinya meluat.
Ya! Ada hati nak pikat daddy aku! Nak rasa saiz heels 12 cm meh! Dialu-alukan!!Tiba ii idea bernas muncul sebaik dia terpandang dua makluk itu memberi signal'goda tengku!!'.
Qaisara membuat bentuk tanda
'okay' kepada mereka seperti menerima arahan dari pihat atasan.Dengan perlahan-lahan qaisara mencium pipi jibrail dengan manja syekali. Terkedu jibrail.perempuan jerebu itu seperti tak puas hati.
Pembayaran sudah selesai.mereka terus meninggalkan tempat itu.harap je kedai lawa tapi pekerja suka goda orang! Tak workholic betul!
Perempuan itu mendengus kasar. Cis! Sebab budak sial tu aku tk dpt goda bapak dia!!
Aih...kalau elu tau hubungan mereka tu memang makan modal! Dua makhluk itu mendekati perempuan jerebu itu dan membisikkan..
-aih...tkkn sebab budak kot kalah jugak? Ke sebab muka you tu macam nak buat satu malaysia jerebu cik kak??- perli
adreq.Noah taknak kalah juga.diberi ayat pedas🔥🔥!
- sebab you make up terlalu tebal sangat? Tu sebabnya our boss dosn't like you....so pity...-tambahnya pula.
Perempuan itu menyeringai.
Berasap telinganya.kurang asam!!"Eh!! You berdua ingat ye! I ni bukan make up tebal tau!! Memang standart i macam ni! You both tk boleh pertikaikan perwatakan seseorang tau!!"tengkingnya kuat ii. Aih...ade cctv kak...jan macam ii kau...kau juga yang menyesal kemudian hari...
"Ehh...sabar ii...jangan buat concert pulak kat sini..kang ada yang dapat annousement pekerja hilang harga diri..."perli noah lagi.bukan senang dapat peluang kenakan orang tau.
"Ish!! Dah you blahh!! Ganggu orang nak kerja!!"jerkahnya pula.tak sakit tekak ke jerit? Aku nak jerit pun malas.kau? Happy terjerit ii. Macamlah kau artis!
"And...you stop ruined our happy days boss and our little miss...okey??"tegas adreq.kecut perut perempuan itu yang diberi nama laila.
Rupanya dah berpunya! Ingatkan anak bapak!!
Mereka terus pergi meninggalkan perempuan jerebu itu.meluat!Jibrail serta qaisara berjalan untuk melihat kedai ii yng mereka suka. Jibrail mahu ke kedai baju kerja CEO yang merupakan kenalannya.farrel.
Pintu butik ditolak dari dalam dan qaisara terlebih dahulu masuk diikuti jibrail.
Terlihat farrel sedang berbual ii dengan....m-mummy?!! Ah! Kantoi sudahh!!!
"Ehh?! My sonnn!!" Jerit mummy dan berjalan kearah anak sulungnya.yang ni memang payah nak balik ke mansion luiz.katanya sibuk dengan perniagaan sendiri diluar negaralah eh..alih ii ada kat malaysia.Dipeluk tubuh tegap tinggi lampai itu. Walaupun anaknya sudah berumur 31 tahun tetapi tetap bergaya dan tubuh badan anaknya tetap sihat.
Qaisara yang seperti kerdil itu memeluk kaki panjang milik jibrail.baru mummynya perasan yang ada gadis comel bersama dengan anaknya.
"Hai little girl..what's your name??"sapa Datin tengku farhanna maryam lembut.tapi mukanya seperti muka rakannya . Mungkin perasaan je kot..
"F..fazuwa..qaisara..."gugupnya.
Datin farhanna tergelak kecil.takut ke dengannya?"Jangan takut...aunty tk marah pun sayang..." Jawab datin farhanna.ohh...selama ni anaknya tak balik ii sebab duk menjaga budak ke?? Rahsiakan? Ke ni anaknya jibrail??
"My...dont call her sayang..just me can say it!" Cemburunya. Dia daritadi diam akhirnya mencelah. Dengan mummy pon nak cemburu mengada je pakcik tua ni!
"Haih....mummy cakap jer...bukan culik pon...ni anak kamu ke jibrail? Answer me tengku jibrail.."tegasnya.boleh tahu dia ikut perangai siapa.
"Of course not my...she's just my...gi..girlfriend!"nafinya.sama je kan sugarbaby dengan girflfriend?
"Ohhh..ye ke?? Ingatkan anak kamulah jibrail..duk melekat aje dengan kamu tu..."balas mummy lembut.dia tk marah pun.wajarlah anaknya itu memang anti perempuan.kalau gadis dihadapan ini dapat tundukkan si colder guy ini pasti anaknya itu juga akan lembut terhadap gadis itu.
"Daddy...qai nak makan candies wax boleh??"soal qaisara membuatkan mummy dan jibrail serta farrel terkedu.gadis dihadapan mereka memangil jibrail daddy? OMG!
Haahaha! Haraplah views sampai ribuan pun takpe:) kita nak merasa famous ...
YOU ARE READING
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDY
Romance(FAZUWA QAISARA) GADIS POLOS YANG HIDUP SEDERHANA DI KAMPUNG NENEKNYA.PARENTS QAISARA MEMINTA NENEKNYA UNTUK MENJAGA QAISARA SEMASA MEREKA KE LUAR NEGARA UNTUK BEKERJA. QAISARA YANG MASIH BERUMUR 17 TAHUN ITU TAHU APA? DENGAN CHILDISH DAN KEPOLOSANN...