Qaisara tekun memilih candies ii wax yang ingin dibelinya.jibrail pulak sibuk dengan iphonenya.
Kalau bukan mesej tentang projek Chalet hotel di area berdekatan dengan pantai . Dia cadang nak buat itu atas nama qaisara.ya...dia akan hadiahkan sempena anniversery mereka.
Dah nama pun kaya...tak kesahlah... Itu untuk kebaikan qaisara juga dan anak ii mereka nanti.eh? Lambat lagiii!!!"Daddy....daddyyyy..."panggil qaisara.dia dari tadi lagi memanggil jibrail seolah ii dipinggirkan.
Geram pulakkk!!dicubit perut sixpack milik jibrail yang dilapisi kemeja putihnya dengan kegeraman.
Jibrail mengaduh sakit yng teramat.ditilik dihadapannya.tiada!! Dipandang bawah dan terlihat qaisara menjebik bibirnya.
Merah padam muka comel itu menaha marah."K...kenapa baby??" Dua mahkluk itu terkekeh ii melihat wajah confuse tuannya. Kelakar giler!! Entah apa yang membuatkan qaisara marah.
"Qai panggil sebab dah siap pilih! Daddy pulak buat pekak je...daddy dah tak sayang qai ke??"tebaknya.jibrail terkedu.cuak. aihh...sampai ke situ pikiran qaisara? Negatifff...
"Eh! Mana ada babyyy!! Daddy tengok mesej ii project daddy je...haa..ni...tengok sendiri.."jujur jibrail.ingat dia macam jantan ii kat luar sana ke curang sana sini? Oh please!! That's low class for me!!
Qaisara scan dan itu betul.jibrail tak tipu.project chalet hotel.
"Okey...qai percaya....dah ni nak bayar...daddy tunggu sini...eh??"soal qaisara dan saat melangkah jibrail menarik tali di gelang itu dan membuatkan qaisara terdorong ke belakang dan bertembung dengan dada tegap jibrail.. Ohh...gitu ke fungsi gelang ni?? Tak bagi main jauh ii atau larikan diri?? Bijak jugak!"Ape ni?? Isshh!! Lepaskan dululahh...qai nak bayar ni.."rugut qaisara yng hanya separas bawah bahunya.pendek ya amat!
"No means no...daddy yang bayar...bak sini"tangannya dihulurkan dan meminta qaisara meletakkan beg kertas sederhana besar di atas tangannya.
Dengan terpaksa diberi juga.dengam wajah tak usah ditafsirkan . Masam mencuka!
Kaki panjang milik jibrail melangkah kearah cashier perempuan yang err...gedik?
Kerana pergerakan itu qaisara terikut juga. Mahu tersembam ke lantai woi! Dia hanya memerlukan 1 langkah bersamaan qaisara 3 langkah! Bapak panjang!! Kecik ii dulu tertelan tiang elektrik ke? Patutlah hilang tiang elektrik depan rumah aku.angkara jibrail rupanya!!"Miss...total this..."dingin suaranya.make up perempuan ni boleh buatkan satu malaysia jerebu mat! Tebal bukan main! Eyeshadow? Bapak tebal.tak lagi blusher, merah bukan pink!
Ni nak jadi jalang ke apa?!"Okey handsome~~" godanya.pasti jejaka dihadapannya ini orang berkerjaya! Tengok jam pun rolex. Mahal ke? Bedal jelah.
Dibelakang itu ada dua bodyguards.pasti untuk melindungi tuan mereka.Padahal dalam hati dua mahkluk tu...'aku haraplah perempuan tu sedar diri sikit nak goda pun..make upp...uihh seram mat!' desis adreq. Manakala noah pulak menaha tawanya.karang meletus pasti
Perempuan itu malu ditertawakan.Qaisara yng pendek mencuba untuk tengok apa yang berlaku di tempat pembayaran.kenapa muka jibrail merah padam.ke cantik sangat perempuan yang jaga tempat tu??duganya.
Tetapi tidak berhasil.al maklumlah dh terbantut diawal usia 13 tahun lagi. Mana nak tinggi.dokter pun kata dia sudah tak boleh tinggi buat selama- lamanya .redha jelah...
Qaisara mencuit pinggang milik jibrail untuk menarik perhatian jibrail dan jibrail menoleh kearah qaisara yang seakan ii ingin tahu.
Diangkat qaisara kedalam dukungannya.perempuan itu terkedu.anak dia ke?? Muka sama macam anak bapak.
Ah! Janji dapat bapaknya pun takpe. Dekati anaknya dapetin bapaknya!!yahahahah!
"Sir...total this candies is Rm 34.56 sen." Acah ii speaking pulak! Memanglah wajah jibrail muka barat tapi dia hanya half saja.bapaknya orang barat dan ibunya china dan darah keluarga ibunya itu campuran darah orang melayu.memang sebijiklah macam orang barat.
"Can use card? I dont have bring cash..." Balas jibrail acuh tak acuh . Malas nak marah. Lagilah perempuan itu suka.selalu bawak card je? Mesti banyak duit ni!
"Yes! We can allow use card here...so...can i have it to make it paid sir?"soalnya gedik.ewww!! Nak muntah akuuu!!!
Jibrail mengeluarkan wallet nipisnya dan didalamnya ada Gold card 3, dan paling rare sekali iaitu blackcard ada 5 weh!
Dihulurkan ke perempuan itu.terketar ii untuk mengambilnya kerana begitu gembira.yalah! Dapat pegang card unlimited pun happy semacam.serupa dapat 5 iphone pro max yng mahal giler itu. satu tu pun dah mencecah ribuan.
Haii!! Saya harap karya ni dapat masuk dalam fyp awak semua kalau share kat tiktok.. mungkin saya semangat nak buat lagi! Vote dengan kome yee! Mekasihh!🤧
Btw...baju jibrail tu sebenarnya warna emerald green tapi author lupa and malas nak ejas...kita busy maa...
YOU ARE READING
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDY
Roman d'amour(FAZUWA QAISARA) GADIS POLOS YANG HIDUP SEDERHANA DI KAMPUNG NENEKNYA.PARENTS QAISARA MEMINTA NENEKNYA UNTUK MENJAGA QAISARA SEMASA MEREKA KE LUAR NEGARA UNTUK BEKERJA. QAISARA YANG MASIH BERUMUR 17 TAHUN ITU TAHU APA? DENGAN CHILDISH DAN KEPOLOSANN...