Setelah bergambar dan lain², qaisara duduk di sofa sambil membelek² kakinya itu. Lama sangat berdiri sebab bergambar, alhasil kakinya dibagian buku lalinya kemerah-merahan dan lebam. Aduhh...masa nilah nk luka²! Nanti malam, pakai selipar je ke dia? Tk mungkinnn.tiba² Tingkahnya diperhatikan oleh tengku jibrail yg sedang merokok diluar, dia tahu tunangnya itu anti-bau rokok jadi dia hisaplah diluar. Tilik² juga cik tunang yg sedang membelek kaki . Kalau dh tahu sakit pakai tu, pakai sandle pun boleh. Tk ada orang nk tengok memanjang pun kasut hang. Hujung putung rokoknya ditenyeh supaya terpadam dan melangkah ke arah cik tunangnya putung. Rokok tadi dia awal² dh sorok. Mahu kena bebel juga nanti.
Lantas dia duduk disebelah cik tunang ."Are you alright,my carino?( Sayang) " Soalnya lembut. Qaisara berkerut dahinya. Apa benda yg diucapkan oleh si tengku jibrail. Seolah² perli dia!
"Daddy perli qai dlm bahasa spanyol ke?" Tajam saja matanya memandang insan yg menjulang tinggi disebelahnya itu. Tahulah dia itu tk fasih bahasa ayahanda tengku jibrail. Suka hati nk ckp asing denganya! Memang dia itu tahu sangat.
"No sweetheart, it's just a sweets callnamed for you.. carino means sayang..understood? It's sayang...got it?" Balasnya lembut. Alahaii..itu dikata perli ke? Qaisara hanya kemam bibir saja. Mana dia tahu arti carino itu sayang!! Bukan dia itu keturunan orang barat pun! Memerahlh juga mukanya.
"Sweetheart?? Why are you not speaking? Are you shock or something else?"soalnya menahan tawanya yg bila² masa je boleh meletus. Bukan dia tk nampak perubahan seraut wajah itu bertukar pink! Comel saja tunangnya itu! Mahu saja digomol² pipi tembam cik tunangnya . Tapi tadi dh kena ceramah berdouble² kill sampai dibagi ayat savage !
"E-ehh...tk...qai okey je..."ucapnya separuh berbisik.sambil² itu dia membelek kakinya yg kemerahan itu. Pasti masa mandi nanti pedih. Aduhh .. dia ni jenis kuat cengeng bila luka kecil atau besar. Tapi ditahan juga. Jaga air muka!! Nanti dikata dipaksa walaupun ada. Sikit je....sikitlah..
Tengku jibrail bangun, qaisara turut menoleh keatas. Masih pelik kenapa tetiba tengku jibrail bangun. Dlm duk berfikir², terasa tubuhnya diangkat ala bridalstyle. Terjerit kecil dia. Nasib tetamu² ada diluar semua. Mungkin tengah menjamu selera.Segera dia berpaut pada leher tengku jibrail. Jatuh karang, naya je dpt tunang pinggang bengkok, alasan tunang buat agenda terkejut.
Tubuh kecilnya dihurung naik masuk ke bilik tengku jibrail. Ah sudahhhh!! Ikatan dh sah..tapi tunggu malam masa akad nikah nantilahhhhh...awalll lagi ni.."Daddy!!! Apa yg daddy nk buat ni!! Petang² buta nk buat hal !! Turunkan qai!!" Ucapnya sambil mengoyangkan anggota tubuhnya supaya melorot.
"Hhmmm...why you thinking about it? Did you already ready to give your body for our first night,huh? So naughty.."balas tengku jibrail menggoda. Dia cuma nk ubat luka di kaki qaisara saja. Tunggu malam nanti, conform katil patah!
Terdiam qaisara. Shit!"H-habis tu? Daddy nk buat apa?" Soalnya hairan. Tubuh kecilnya diletakkan perlahan diatas katil empuk. Dia hanya melihat tengku jibrail menarik laci meja dan mengeluarkan sebuah kotak. Apa tu? Medkit ke?
"Heal your injuries, sweetheart..yg hal ' itu ' nanti malam kita discuss, okay?"ucap tengku jibrail sambil mata dikenyitkan. Qaisara terus mengalihkan pandangannya kearah lain. Boleh sakit jantung dia lama² kalau diberi kejutan! Nanti viral tunangnya sudah menjadi hotfiance! Sebab tunang sendiri mati akibat sakit jantung plus kejutan yg terlalu hot!
Kakinya dicapai dan diangkat lalu diletakkan diatas riba tengku jibrail. Jejaka itu lantas mengambil ubat sapu luka serta pembalut. Penutup sapu luka itu dibuka dan dipicitkan diatas tapak tangan tengku jibrail dan dioleskan ditempat luka.
"Auchh!" Adu qaisara saat terasa ubat itu menyerap melalui kulit²nya. Sakit juga. Tengku jibrail siap mengoleskan ubat sapu luka terus membalutkan kaki qaisara yg terluka itu.
"Did it still hurting you? If yes, we have to go check on doctor . "Soal tengku jibrail khawatir. Kalau masih sakit, memang dia akan pecut ke hospital swasta terus! Tk kisahlah luka kecil ke. Janji dpt diatasi.
Qaisara menggeleng. Luka kecil je pun.tk payahlah nk beria² ke doktor bagai. Bukan dia itu asma. Apalahhh tengku jibrail ni. Makin cetek saja otak jejaka itu. Luka kecil pun macam dikira luka besar."Tak dah...okeylah sikit.."balasnya sambil membuat simbol sikit. Tergeleng² kepala tengku jibrail. Veil si tunang dicabut lalu diletakkan diatas meja konsul. Rambut hitam soft qaisara diusap² bagaikan bapa mengusap kepala anak sendiri.
"My little fiance it's very cuteness in the world!! I'm very gladly because can have you in my life.." ucap tengku jibrail penuh rasa sayang akan qaisara. Qaisara hanya tersenyum saja. Biarlah tengku jibrail merasa gembira. Dia still sayang..
"Sweetheart rehat ye? Daddy nk jumpa kawan kejap kat luar...lama pula mereka tunggu..did you want anything? Nanti daddy suruh maids hantar kat bilik je.tak payah keluar.takut sakit pula." soal Tengku jibrail sambil bangun dan melucutkan kain sampingnya. Rimas pula. Tadi pun hampir melorot jatuh saat berganbar. Kalau jatuh tu, memang sahamnya jatuh drastik!
"Ermm...qai nk aiskrim je...memandangkan dh habis reddays so...bolehlah kan?" Ucapnya sambil dikerdipkan matanya comel untuk menaruh simpati. Semoga termakanlahhh rayuannya. Tengku jibrail memandang sebelum tersenyum sinis. Well...dh habis reddays? So..bolehlah kan? Kain sampingnya awal² dicampak ke atas katil sambil diusap dagunya.
"Dh habis reddays? Really? So...this night...we'll kill the devil!! Yes! First night with our tra-"tk sempat mahu menyambung perkataanya, mulutnya ditekup oleh qaisara . Tercebik saja bibir itu menahan geram dan malu.
"Pervertlah daddy ni!! Qai still young for thatt!" Jerit qaisara tk puas hati. Panas hatinya apabila tengku jibrail hanya menayangkan wajah tk tahu malu!
" But...daddy nk anak...dh lama tk menimang anak sendiri..tkkn anak buah je...tk syoklah kalau tk dukung dari genetik sendiri!"balasnya bersungguh². Kalau boleh setiap malam, malam jumaat, dia akan buat- aishhh....negatifffff...ni lah kalau dpt tunang yg dh BERPENGALAMAN,tapi bekas isteri alih² mengandung anak orang lainnnn...kesyiaannnnnnnnn. .
(Sorry guysss!! Author lama tk update ! Rehat mengetik... But jangan risauuu...author akan rajin²! Kalau tk update tu, tolonglah ingatkannn...)
YOU ARE READING
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDY
Romance(FAZUWA QAISARA) GADIS POLOS YANG HIDUP SEDERHANA DI KAMPUNG NENEKNYA.PARENTS QAISARA MEMINTA NENEKNYA UNTUK MENJAGA QAISARA SEMASA MEREKA KE LUAR NEGARA UNTUK BEKERJA. QAISARA YANG MASIH BERUMUR 17 TAHUN ITU TAHU APA? DENGAN CHILDISH DAN KEPOLOSANN...