- haha! Gurau je pun...itu pun nak takut...
Memang kawan tak bertauliah lah si ithaf ni.dah tahu member tu polos dan terlebih lurusnya pergi tambahkan ketakutan di dalam hati qaisara.kulepuk karang si ithaf ni.
So...remember to find a good friends...if they bad...left them if dont wanna left just ask them to be more matture...
Ceh...acah inggres!
Mereka berhenti untuk menunggu kereta audi r8 milik tengku jibrail tiba.rupanya dua ekor tu pergi tengok cinema kat bioskop.kn dah kata! Memang pestalah...
Tadi pun call dh 34 kali dah...baru nak angkat.katanya silent mode.kusilang juga kau.
Kelibat kereta audi r8 miliknya berhenti depan ii mereka berdua.Tersengih ii kerang busuk dua ekor tu.tak bersalah langsung.ni kalau aku jual ni mungkin laku.dari segi fisik tahap okay cumanya...kurang akal fikiran.cetek sangat.kutlah kecik ii dulu termakan semut hitam.
Qaisara diturunkan oleh jibrail dan membuka pintu dan diikuti jibrail . Qaisara melihat begnya di kerusi depan lega.tadi baru ingat begnya tertinggal dekat dalam kereta. Klau tak boleh sorok candies lagi..hehehe...
Jibrail mengambil ipadnya dipoket kereta dan membuka fail ii project chalet Hotel.sebenarnya dah siap tapi ramai pulak yng menempah sebab kualiti chaletnya bagus.servis pula memang on toplh.
Jadi dia cadang nak tambahkan sebelah chaletnya kepada tiga tingkat dan setiap bilik ada balcony masing ii so dapatlah tengok sunset? Alah..senang matahari keluar dari timur eh?
Qaisara pula memandang muka jibrail seakan ii ada jawapan dimuka tampan itu.hermmm....apa eh?
Jibrail yng perasan diperhati menoleh dan melihat qaisara ibarat mahu menelannya hidup ii.k..kenapa?
"Why baby? Did something wrong??"soal jibrail kehairanan.muka dia ni macam monyet ZOO taman negara ke?ehh...
"Takde...just handsome je muka daddy!"luah qaisara polos.jibrail terkedu.w...what...seriously??
(25 minit kemudyian:)
Qaisara tertidur pulas diriba jibrail.salahkan jejaka ni sebab rumah kemain jauh dari bandar.nasib wifi ada...kalau tak terpuruk aku kat umah tu.harap je besar, mansion tapi kurang wifi memang aku lipat bumi ni.
Dinding kelabu putih dengan tulisan { THE MANSION LIONS} . Nak masuk pun kena ada akses kad kalau tak boleh masuk sesuka hati ex kau!
Pintu dibuka oleh bodyguardsnya.saat jibrail keluar bersama qaisara di dukungannya mereka terkejut.siapa tu...tkkn anak tengku kot?
"Call ridh datang sini...in 15 minutes he have to be here..."dinginnya.ambik kau! Dhlah nk masuk hutan kena masuk simpang kiri baru kanan ha...lepastu straighttt . Situ pun dh 10 minit.kalau salah masuk salahkan jibrail.
Terangguk ii anak buahnya.hailahhh....baru nak ngopi...hishhh...sebelum kauorang ngopi...akan ditembusi peluru yang sangatttt cepat...
Qaisara terngangga melihat ruang tamu yang seluas rumahnya. Rumahnya baru 2 tingkat aja...ni jibrail kata 6 tingkat mat! Ni naik turun aku jamin jadi ulat lidilah.ha...sapa ii nak diet meh kat mansion jibrail.dialu-alukannn..
Jibrail menurukan qaisara untuk biarkan qaisara main ii dan melihat dekorasi rumahnya. Ah..tak usah dicakap.malam je nampak kelibatnya.siang? Hilang seperti cahaya rembulan...cehwahh...
Qaisara berlari kearah pintu sliding door kaca dan menolaknya kekiri . Terlihat kolam besar . Mewah siaq.saat ingin melangkah tiba ii jibrail menarik tangan qaisara.
Tertoleh kepala gadis itu.why??
"Dh malam...nanti kena culik macam mana??" Tegurnya.dia menegur sebab dia dah lali.tahu dh persekitaran rumah ini macam mana.kalau nak tahu kan...mansion si jibrail ni sebenarnya dekatlah dengan pemakaman err....orang ii mati?
Tapi lebih senanglah... mansion jibrail ni dengan pemakaman tu lebih kuranglah dalam 45 km.
So...kalau nak try jalan malam ii dipersilakan.
Dah namanya suka vibes ii seram...nak buat macam mana...Macam pelik but nevermind just create an novelis...
YOU ARE READING
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDY
Romance(FAZUWA QAISARA) GADIS POLOS YANG HIDUP SEDERHANA DI KAMPUNG NENEKNYA.PARENTS QAISARA MEMINTA NENEKNYA UNTUK MENJAGA QAISARA SEMASA MEREKA KE LUAR NEGARA UNTUK BEKERJA. QAISARA YANG MASIH BERUMUR 17 TAHUN ITU TAHU APA? DENGAN CHILDISH DAN KEPOLOSANN...