-------------------------------------------
-------------------------------------------
-YOU'RE MINE , CARINO !-
T.J-------------------------------------------
Yuxin pov:-
Musuh² mereka satu demi satu tumpas dengan bantuan anak buahnya. Kalau tak naya dia.
Dia melihat seseorang cuba melarikan diri melalui semak² dan mata helangnya cekap saja menangkap kelibat itu dan menghalakan pucuk pistol itu dari jarak jauh.
Pucu pistol ditekan dan...
BAM!!
peluru pistolnya laju berdesup ke arah sasarannya dan bum! Tepat mengenai bahu musuhnya. Mengerang kesakitan dibuatnya.
"Bam! Got you stupido!" Ucapnya sambil mengisi kembali ubat peluru pistolnya. Dia memandang sekeliling bagi memastikan keadaan terkawal.
Saat dia bercakap dengan anak buahnya. Tiba² ada salah seorang berlari kearahnya dengan wajah tercunggap².
" Why?" Soalnya pelik. Anak buahnya atau boleh dipanggil Ace itu dipandangnya tajam.
" H..here...i've got from one of their army...huftt..." Tangan ace menghulurkan sekeping sampul kad yg sepertinya dilumuri ' darah '?
Lantas diambil dan matanya melihat tulisan yg ditulis dengan dakwat yg sepertinya darah juga.
( FOR DEVIL'S )
From : S.terketap rahangnya melihat siapa yg memberinya.tahulah disebalik huruf ' s ' itu ialah musuh terkuat mereka yg dari dulu lagi berdendam atas sebab mereka membunuh ahli keluarga ' s ' itu.
Padahal mereka dahulu yg menyerang mereka. Bak kata tengku jibrail." Don' t play with fire when we're not start it yet"
Itulah amaran dan pesanan tengku jibrail kepada musuh² perniagaannya dan musuh² mafia ."Uruskan semua kat sini..aku gerak dulu...pastikan tiada kesan! Walaupun kawasan ini dilitupi oleh hutan² lebat tapi berkemungkinan ada polis² yg round kawasan ni, faham?!" Tegasnya yuxin. Time ada bini..berubah terus wajah tegang itu kepada wajah comel saja.
Semua mengangguk.kalau dh majikan sendiri turun padang uruskan semuanya..dari tegang ke stabil itu dpt diuruskan oleh yuxin dlm masa yg sangat singkat. Bahkan tengku jibrail pun mengambil masa yg lama sedikit kerana jejaka itu banyak kerja nak dibuatnya. Jadi nk bagi arahan kt anak² buahnya yg lain bukan mudah ye anak!
Kena check dahulu, kang salah naya je! Kat markas pun ada kerja². Contohnya, latihan kawad kaki ejen² . Yng itu always ada. Latihan menembak setiap unit dari junior, master, high master dan light master. Dua yg terakhir itu unit teratas.
Latihan mengawal drone tapi hanya beberapa saja yg lepas, dan yg paling sikit ejennya ialah unit sniper. Cuma ada 5 orang saja. Punyalah susah! Yg nombor satu sudah tentu tengku jibrail, diikuti tengku hazreen, tengku harriez, yuxin dan sorang lagi ejen masih diluar iaitu di london. Nama ejen itu ialah...lucyiana. hanya dia seorang wanita dari unit itu dan dapat dilatih oleh tengku jibrail ketika itu.
But jangan risau....si lucyiana itu tunangnya hazreen. Jadi qaisara takkan tertanya² . Nanti cemburu saja. Kita tk tahu cemburunya qaisara bagaimana. Entah teruk sangat atau beshe² je.
Meanwhile qaisara:
"Aik? Mana selipar cinnamoroll aku ha?? Tkkn ada yg curi kot? Pakcik guards pun kata tkde sesiapa keluar melainkan daddy dengan tuan yuxin je" kepalanya digaru . Pelik semacam.
Al hasil dia pakai saja selipar sarung besar milik tengku jibrail yg tersadai elok je kat rak² kasut dan selipar. Takkan daddy ambik? Mustahil...hmmm...aneh.
Kot gituw sihhh.... Aneh...anehhh dan anehhhhh!!! Tk mungkin tengku jibrail pakai!!! Seliparnya bukan besar melainkan pakai saiz budak umur 12 tahun punya! Memang itu saiznya dari dulu lagi! Doktor kata..." Adik dh bantut ..tkleh nk tinggi² dh macam orng lain...sabar jelah..ye?"
Hurghhh!!! Siapa yg curi?!!! Itu selipar pemberian mama dan papanya!! Dia minta itu je masa birthdaynya. Tk macam orng lain. Walaupun dia orng berada namun bukan macam keluarga tengku jibrail. Siap ada bodyguard lagi! Mewah ohh!!. Kaya tujuh keturunan nih boss! Senggol dong!
(Maap geys! Author kat N. Sembilan and line memang kirim salam minta cuti sementara🙏😌)
YOU ARE READING
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDY
Romance(FAZUWA QAISARA) GADIS POLOS YANG HIDUP SEDERHANA DI KAMPUNG NENEKNYA.PARENTS QAISARA MEMINTA NENEKNYA UNTUK MENJAGA QAISARA SEMASA MEREKA KE LUAR NEGARA UNTUK BEKERJA. QAISARA YANG MASIH BERUMUR 17 TAHUN ITU TAHU APA? DENGAN CHILDISH DAN KEPOLOSANN...