Chapter 32:--

717 19 0
                                    

------------------------------------------

------------------------------------------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

__________________________________

-if you're my knight, then show me how you save me- Q

-i'll show you...more than you know carino~- T.J

____________________________________

Qaisara meronta minta dilepaskan.kenapa dia rasa perubahan tengku jibrail berubah drastis?
Namun pegangan tengku jibrail ataupun ' leon ' amat kuat sehingga dia mengaduh sakit. Mahu patah lengannya!

"D..daddy...s..sakit...lepaskan qai..please..." Rayu qaisara dengan esakan kecil namun diendahkan oleh leon.but satu perkataan menarik minatnya. Daddy?

"Kau panggil jibrail..daddy? Seriuslah budak?" Sinis soalan leon. Wah..tk sangka jibrail dh pandai lalui peritnya peristiwa kalau bukan sebab dia.pasti jejaka itu sudah mati.

Qaisara berkerut dahinya. Buang tebiat ke daddy? Main tipu² ke?

"Ha? Daddy dh kenapa? Bukan daddy ke yg suruh ckp macam tu? Masa first time kita jumpa?" Soal qaisara kebingungan. Sah daddy dh kena angau! Makan banyak sangat semut hitam tu yg jadi macam ni.

Leon mendengus.budak ni..ada yg aku taekwando juga kang! Menyirap saja darah ni! Apalah yg jibrail guna ilmu apa entah sampai layan perangai tk matang budak ni?

"Aku bukan daddy kau...aku leon..faham? Leon! Kau boleh tengok perbezaan mata aku! Mata daddy kau kelabu hijau kan? Aku mata hazel !" Marah leon. Harap budak ni fahamlah!!

Qaisara makin pelik.aik? Daddy pakai nickname baru dengan pakai contacts lens eh?

"Ohh! Daddy pakai nickname baru ye?! Dengan bola warna tu? Cantikk!!" Polos qaisara memuji. Leon terngangga. what the fish?!

Budak ni tk matang² ke apa?! Benda simple lagi menyimplekan pun lurus bendul ke?! Apa yg kau suka ni jibrail?!!!

Tiba² dia merasakan sesuatu di dlm dirinya.tahu jibrail memberi amaran tegas kepadanya.

Inside him:

T.J - kau masuk balik leon!! Aku tk benarkan kau sentuh dia!!-


   -L- lah...asal? Bagilah aku main² dulu...cantik girl kau..tapi otak dia memang mereng eh jibrail?-

T.J - kau masuk!!

-L- okay² fine...but nanti kalau nak 'taste' kan...jangan lupa ajak aku ye?-

-T.K- crazy shadows!

Selepas perbalahan kecil, akhirnya tengku jibrail kembali ke asal dan melihat qaisara dengan wajah bingung. Comel saja!

"Carino...hmmphm..." Mukanya disembamkan di atas perut kempis qaisara dan mengambil tangan kecil qaisara lalu diletakkan di atas rambut
Soft perang milik tengku jibrail.

Qaisara yg masih kebingungan hanya mengusap saja rambut itu. Dh normal dh ke ni? Normal kot....kot??
Tiba²...

"ZzzzzZzzzZzzz...." Suara dengkuran halus milik tengku jibrail membuatkan qaisara terkekeh kecil. Pasti tadi sengaja kan?

Did she know? That's real one...a leon shadow...

Hailah...makin lama..makin dia jatuh hati pula kat daddy hotnya ini! Garang tapi manja! Awalnya masa kenal² dulu..dingin ya amat! Sampaikan P.A nya pun terketar² padahal cuma buat muka dingin saja..haaa..dingin tu yg bahaya!


Lama juga dlm keadaan begitu membuatkan qaisara merasa lenguh satu badan! Haihh....badan tengku jibrail bukan ringan..kau angkat tk sampai separuh dh angkat bendera putih.

Dia perlahan² memindahkan kepala tengku jibrail lalu diletakkan di atas bantal yg sepatutnya bukan di perutnya ya?! Kebas!

Dia bangun dari perbaringan dan melangkah menuju ke bilik air. Mau shi shi. The means its... Dia mahu kencing!
Dari tadi lagi dia menahan!

Tengku jibrail meraba² disebelahnya dan berkerut dahinya. ' where is she...ugh...carino...' dengusnya perlahan.
Dia mula mencelikkan matanya dan melihat sekeliling ruangan biliknya yg sedikit suram.

Telinganya mendengar percikan air dari dlm bilik mula ada idea nakalnya.bangun je...cari masalah dh tengku jibrail ni...geram pula aku dengan orang tua ni.tk buat masalah memang tkkn sah punya!!

Dia bangun dan berjalan ke arah pintu bilik air dan mula menutup lampu bilik air tersebut. Dan..guess what?

Qaisara scream louder in the bathroom because of her stupid sugardaddy!!

Pintu bilik air dibuka secara kasar dan terjengul wajah comel qaisara yg berubah masam saja. Tajam saja mata itu ibarat mencari mangsa.
Tersenyum manis saja namun disebaliknya tersimpan dendammm...

" Daddy...daddy kalau nak tidur luar lepas ni boleh je...ye? Qai mempersilakan!" Ujar qaisara dengan wajah poker facesnya.geram pulak aku! Eiii!!!! Nak aja tinju si orang tua ni!! Tapi sabar jelah....dia kalau nk tinju tengku jibrail...mahu dia yg kalah dulu!


(Guys...hmm...harap okeylah ye...dlm beberapa chapter lagi dh nk tamat dh...sambung season 2 pula :)








GADIS KECIL MILIK SUGARDADDYWhere stories live. Discover now