Chapter 18:--

873 22 0
                                    

Pov kat syarikat tengku jibrail...

Lee mengeluh kasar.nak dihalau kejam sangat. Kalau cara halus malu pulak dua beranak ni. Salahkan tengku ah! Pi keluar terus dh kenapa?!

Alih ii dia juga yng kena.nasib kaulah kerja dengan jejaka tu.menyiksa jiwa dan kesabaran yang senipis kertas exam bm 2.

Si fia mengigit kukunya.tak boleh jadi ni! Tengku jibrail hanya miliknya saja! Bukan orang lain! Tuan kamaruz hanya mengeluh kecil . kena tunggulah keputusan dari tengku jibrail.

Lee menoleh kearah tuan kamaruz serta anak perempuannya.

"Ekhemm....tuan kamaruz and cik fia boleh keluar ya? Sebab bilik meeting ni orang lain nak guna pulak buat meeting penting."alasan sengaja dicipta.dia pun tak tahan dengan apa yng dia lihat.dengan bauan perfume yang dipakai oleh si perempuan jerebu ni boleh buatkan dia naik meluat.


Mata si fia tajam saja melihat jejaka china bukit ni.geram nak tumbuk tapi sebelum kau tumbuk dia...kau yng dulu kena backflip dengan lee.member tu kuat dlm taekwando dan silat sejak dulu lagi. Silap ii patah tangan kau takpon kaki:)

Tuan kamaruz menarik lengan tangan si anaknya keluar dari bilik meeting itu.dia tahu disebalik renungan tajam tengku jibrail sudah dapat dia agak yng tengku jibrail tkkn sesekali bersetuju dengan cadangan itu.

Fia menarik lengannya dari genggaman daddynya.mulut sudah terjebik macam lintah darat.

"Daddyy!!! Fia nak tengku jibrail daddyyy!! Buatlah apa yng patutttt!!"rugut fia dengan suara yang meleret ii. Tuan kamaruz menggeleng.

"Susah fia....dia bukan mudah percaya cakap orang lain kecuali orang ii dia saja...you must know...he's very powerfull man in this world...everyone under him fia...so we can't win."keluh tuan kamaruz.anaknya susah untuk dinasihati. Sejak dulu
lagi .

Fia mendengus kasar.tak membantu langsung.dia perlu mencari seseorang supaya dia dapat tengku jibrail.he will be mine only!! .

Tuan kamaruz mengerutkan dahinya.apa pulak rancangan anak perempuan satunya ni? Abangnya taklah teruk macam ni.

"Fia...behave...don't make any problems with him please? He can do anything what he want so behave..."tegas daddynyaa sebelum masuk ke lift diikuti fia dengan muka tak puas hati.

Perbualan itu didengari oleh lee yang menguping percakapan dua beranak itu. Ohhh...so...fia tu nakkn tengku jibrail kah? Patutlah lain macam...kena awasi ni...

Qaisara menguap kecil didalam kereta mewah itu.dia serta tengku jibrail tersangkut dlm jam yng menganggarkan 2 jam lebih dah.

Tengku jibrail menahan sabar. Apa pulak yang jam nya? Tkkn accident didepan tu pulak? Tapi tiada tanda ii ambulans datang or polis.dia nak balik cepat sebab nak tengok perkembangan chalet barunya itu.hanya tinggal check saja dan lihat mana yang patut ditambah dalam chalet mewah itu.tapi alih ii tersangkut jam pulak.

Qaisara menoleh kearah kirinya.dilihat pakaian kerja tengku jibrail membuatkan dia dilanda api malu.arhhh! My sugardaddy is vibes hott!!

Tengku jibrail terasa diperhatikan segera menoleh kearah kanan dan tersengih kerang busuk.apa yng membuatkan pipi gadis pujaannya merah bak tomato?

Ke handsome sangat dia hari ni? Cehwah! Puji sikit kembang hidung terus.

"Baby...why you looking at me like you want to eat me? " Saja nak kenakan gadis pujaannya dlm keadaan jam nya.

Terus tersentak qaisara.hilang semua memori tadi.hanya memandang kearah tingkap tempat duduknya dengan tangan kecilnya tak henti ii memegang skirt pink uniformnya.malu pulak tenung anak teruna orang lama ii.

Tercetus tawa tengku jibrail.hailah....dia saja je nak kenakan si qaisara ni...tak tahu pulak gurauan dia ni tepat.tenung dia rupanya.

"baby....look at me...."arahnya lembut .qaisara menggeleng kecil.malu.tengku jibrail perlahan ii mengetap rahangnya.dia tak suka kalau orang tak mengikuti arahannya yang sangat simpel.pandang ja...itu pun susah?

Tangan kasarnya yang memegang stereng kereta itu terus memegang dagu milik gadis pujaannya. Membuatkan kepala gadis itu terus menghadap kearahnya.

Terkejut punya pasal si qaisara.tengku jibrail marah ke? Dari anak matanya boleh lihat raut wajah tampan itu berubah bengis.dia ada buat salah ke?

"Ehh...k..kenapa d..daddy..."gagap suara kecil itu menyapa kornea telinganya.

"Why you not looking at me? You know what? I hate who doesn't listening my words...just like you...it's simple...look at me..just that".terkedu si qaisara.itu ke yng membuatkan tengku jibrail berubah raut wajah tampannya kepada bengis hanya kerana tidak memandanginya??

"Itu je? Q...qai manalah tahu..qai malu je..."tutur qaisara perlahan ii bersuara.tengku jibrail membuka seatbelt qaisara dan dengan cepat menarik tubuh kecil itu supaya duduk diribanya.

Tindakan mengejut itu membuatkan qaisara menjerit kecil.dh kenapa?!!!

Dia ingin kembali ke seatnya semula tetapi tengku jibrail lantas mengunci tubuh kecilnya dengan seatbelt bersama - sama dengan tubuh sasa itu.

Terkedu qaisara.kereta mewah itu perlahan ii bergerak selepas jam sudah lenggang dan kereta ii lain mula laju bergerak ke destinasi masing-masing.

Qaisara hanya diam diatas riba jejaka itu.nak melawan tiada gunanya.lengan sasa dan berurat itu memeluk pinggang rampingnya sesekali bermain dengan tali leher pink mudanya.

Ni tak boleh ni! Nak saja dia menjerit tetapi dia tak mampu sebab kalau dia menjerit alih ii dia yng jadi mangsa tengku jibrail juga.

GADIS KECIL MILIK SUGARDADDYWhere stories live. Discover now