chapter 38:--

574 18 0
                                    


____________________________________

Dlm menunggu maids hantar barangan yg tengku jibrail arahkan, tengku jibrail memandang pelaku dihadapannya layaknya seorang hakim syariah.cehwahh...

" Tell me the reason...now..." Ujar tengku jibrail tenang. Nak aje dia terajang, namun dia tahankan diri, babygirl sendiri nak karate? Silap hari bulan naya dia tkde peneman hidup. Asyik, musuh² and kerja saja...

Amaran musuhnya itu tk terselesaikan lagi tu. Entah jadi cacing kepanasan dh musuhnya menunggu balasannya.

Qaisara pov :

'ape aku nak kelentong ni?!! Daddy mesti tak termakan alasan tk munasabah aku! Hemmmm!!! ' qaisara berfikir² untuk memberi penjelasan. Layaknya sebagai seorang pesalah membela diri sendiri.

Ting!

Cantekk!! Idea sudah muncull!! Idea yg masuk ke otak be like. ' kelentong je lah... Nak salahkan orang lain...tapi engkau je yg buat masalah...'

Tekaknya terasa kosong tanpa air liur sebab dh gabra dan resah sebelum dia bersuara comel...harap makanlah pujukannya itu! Walaupun tawar ke tidok!

"Daddy handsomelah hari ini...." Kelentongnya yg pertama! Tengku jibrail berkerut dahi. Tk ade angin , tak ade ribut, tiba² je puji dia handsome? Tahulah dh handsome sejak azali lagi. Kembang hidung semangkukk!

"Better you said the truth, baby....or i 'll bites you more...." Ugutnya. Ingat dia makan ke pujian itu? Tk langsung! Walaupun sedikit terasa...heh...

Qaisara menggaru kepalanya yg tk gatal. Tk termakan pulakkk!!! Ya tuhannn...tolong akuuu! Baru sekarang nak ingat tuhan kah? Aduhai....

"Ehmmm....daddy dah makan dh? Kalau belum...qai tolong masakkan?" Ujarnya. Padahal, sekali masuk dapur, silap hari bulan terbakar hangus!

Tengku jibrail mendengus, saat dia nak melangkah, tiba³ biliknya diterjah anak durjana, at the same, ithaf. Muka tak bersalah masuk bilik orang dengan zack yg terngangga mulut. Bukan sugarbabynya itu. Perlahan² kakinya yg panjang itu mengesot ke belakang, namun cepat ditahan tengku jibrail.

" Zack, after this...explain to me...okay?" Tersenyum sinis memandang zack yg terkedu, cuak.
Ithaf memandang qaisara yg berbalut tuala saja.

" Qai-" tk sempat nak sambung, qaisara terlebih dahulu berlari masuk ke dlm wardrobe yg menempatkan baju² nya dan tengku jibrail.

"D..dear...come out...before...he mad!!" Jerit zack kepada ithaf. Mereka baru balik dari korea sebab urusan kerjanya dh selesai. Mereka dtng sini pun, sebab ithaf rindu besti kesayangannya itu. Diikutkan saja.

Ithaf tersengih kerang busuk 3 bulan, berlari anak keluar selepas melihat wajah tegang milik tengku jibrail.

Memang dia insaf!! Tk tahu pulak ada pawangnya qaisara dlm bilik. Maids kata, qaisara dlm bilik, dia teruslah meluru masuk sebab rindu punya pasal. Tk tengok kiri kanan dh! Dlm otaknya cuma ada qaisara je!

Dua ekor tu berlari desup keluar dari biliknya tengku jibrail. Yg kenanya zack bukan ithaf! Redha jelah dpt sugarbaby yg jenis masuk air 24 jam, hyperactive terlebih high!

Qaisara keluar dengan memakai t- shirt polos kelabu oversixes milik tengku jibrail. Tengku jibrail mengeraskan tubuhnya. Tk jadi nak ceramah qaisara kalau depan matanya ada bidadari surga!

"Ehkmmm!! Ehkmmm!! Ehm.." dehemnya sebelum duduk di birai katilnya. Qaisara pelik dengan tingkah tengku jibrail.

Tk lama setelah itu maids datang dengan barang² masa period punya, mcm ada benda alah yg untuk lilit kat perut dan boleh panas, minyak angin dan Adalah...banyak jugalah...( Author tk tahuuu)

Setelah letak barang² itu, maids keluar dari bilik lalu ditutup pintu bilik.qaisara mendekati tengku jibrail yg sedang memegang benda macam yg untuk redakan sakit cramps period.

" Sweetheart, come over here...closer..." Ucap tengku jibrail. Qaisara cuma mengangguk dan mendekati lebih dekat.

Tubuh qaisara diangkat dan dibaringkan di atas katil. Baju besar yg dipakai oleh qaisara ditarik ke atas separuh. Lantas minyak angin yg baunya macam baby dituang ke telapak tangan besarnya dan disapu ke perut kempis itu.

Qaisara cuma diam saja. Dia masih confuse dengan perlakuan itu. Tapi dia tersenyum sedikit. Bukan sebab perlakuan tengku jibrail, tapi bestienya dh ada kat sini! Bolehlah tengok cerita sama²! Yehaaaa!!

Lepas dipakaikan, tengku jibrail melilitkan alat yg meredakan sakit cramps itu diperut qaisara. Baju yang ditarik itu diturunkan semula.comel saja bila qaisara pakai bajunya yg besar. Yelah...badannya macam mana? Besar. Nak suruh qaisara pakai? Alamatnya besarlah jawabnya!

" How your feeling after using that things sweetheart?" Soal tengku jibrail sambil dia mengusap perut qaisara.

Tersentak qaisara mendengar suara garau itu. Dia bangun dan memandang wajah biasa milik tengku jibrail " qai...rasa tk ada sakit apa² dh....benda ni rasa panas dan suam² je...lega qai rasa...huahh..." Balas qaisara smbil mengusap perutnya. Terasa panas dan suam² selepas alat itu dihidupkan.


(Maaaf kalau tk best guys! Author dh kurang idea dhhh...maybe sebab author penat?)

GADIS KECIL MILIK SUGARDADDYWhere stories live. Discover now