Chapter 36:--

614 20 0
                                    

____________________________________

Wherever you go...i' ll find you..even -the whole world...-
T.J

____________________________________

1: 30 a.m / pagi...

Qaisara tertidur pulas di atas katil empuk milik tengku jibrail. Baju kerja milik tengku jibrail berselerak kerana habis diguna pakai olehnya. Kata nak test saja. Hmm...besarlah jawabnya!

Ni kalau tengku jibrail tengok ni... Mahu kena terkam saja! Dhlh jejaka itu panas barannya tk makan saman! Main bedal aje! Tk kiralah kawan ke...parents ke..tk kisah dh...

Krekk...

Pintu bilik dikuak dari luar dan sosok figura masuk ke dlm ruangan. Siapa lagi? Tengku jibrail lah...

Tengku jibrail's pov:

Dia memandang sekeliling dan tk semena- menanya, membulat saja matanya kerana bajunya habis berselerak di atas lantai.

Dlm hatinya..' wtf?! Asal berselerak sangat baju kerja aku ni?! Did qaisara buat? Budak kecil ni!!' terus dia memandang pelakunya yg terbongkang tidur. Dia ni dhlah penat! Buat sepah pulakkk.

Sedap sangat tu sampai mulut terbukak besar je, macam nak disuap makan saja. Nk kena budak sorang ni...

Jaket hitam dibajunya dilucutkan dari tubuh kekarnya dan disangkut di almari pakaian. Berserta senjatanya tadi. Diselipkan dicelah² bajunya supaya qaisara tkkn usik atau takut.

Iphonenya dikeluarkan dari poket seluarnya berserta walletnya. Ditilik iphonenya dan tk hidup. Tadi dia tengok pun tinggal 3%. Wajarlah iphone kirim salam. Lantas dia charge iphonenya.

Dia memusing menghadap si pelaku yg terbongkang tidur. Wajah polos yg tk bersalah menjadi santapannya malam ini. Guess what? Let's see...

Dia melangkah ke arah katilnya dan merangkak dan mengepung tubuh kecil itu ditengah² nya. Matanya memadang atas bawah, layaknya melihat emas di matanya.

Rambut soft milik qaisara diselak ke tepi dan terlihat jelas leher jinjang putih susu milik qaisara membuatkan sesuatu bangkit. Jangan fikir negatif...jangan ya dek ya...

Mukanya didekatkan dileher gadis itu, dia menghidu haruman sakura milik qaisara. Bauan yg sangat dia gemari! Dia lantas mencium disekitar leher itu sebelum mengigit halus leher itu.

Wajah polos  itu hanya tidur lena saja. Lagilah tengku jibrail tersenyum Sinis. That's good for me then...haha!
Dia mengigit sedikit kasar, menghisap sehingga meninggalkan beberapa kesan hak kepemilikkannya. Biar qaisara menyesal!

Lepas dia buat kesan itu , dia bangun Dan bangkit untuk mengutip semula bajunya. Habis berkedut! Ni cari gaduh ke?

Disangkut semula ke tempat asalnya dan melangkah masuk ke dlm bathroom untuk mandi. Tkde orang mandi pukul 1 lebih! Tengku jibrail je suka mandi time ni.

Dh terbiasa mandi jam segitu sebab dia balik pun lewat. So..jadi kebiasaannya mandi lewat². Sejuk ke tak itu dh menjadi kebiasaannya. Laki kan..mesti kuat. But...ada satu kelemahan lelaki...

Lelaki ni biasanya kalau luka² sebab accident ke...tklah manja² sangat, sampai sanggup buat kerja juga. Tapi...tapi masa lelaki sakit mcm demamlah kan...

Disitu keluarlah sisi randomnya, guess what? Yes! Little bigbabyboy is now outside his real personality!! Manja? Tak usah dikatakan..mesti mengadu nk suruh urutlah...main² rambutlah...nak manja sangat.. kalah perempuan!

Lepas setengah jam mandi, dia keluar hanya berserta tuala mandinya saja. Dikeringkan rambutnya yg keperangan itu. Well...bapaknya orang barat, kahwin dengan mummynya orang melayu kacukan korea. Tapi wajahnya lebih ke barat. Kuat sangat genetik bapaknya daripada mummy.

Dan semua adik beradiknya semua lelaki! Padahal mummynya mahu adik perempuan. Malah keluar...lelaki....lelaki..lelaki and lelaki!!
Tkde pon keluar gegirl!

Cucu pula lelaki juga! Entahlah...rare sangat kot anak perempuan. Belah bapaknya kebanyakkan lelaki dari perempuan. Mungkin itu sebabnya.

Tengku jibrail siap mengeringkan rambut dan memakai pakaiannya. Dia berjalan ke arah katilnya dan baring disebelah qaisara. Lena saja budak kecil itu tidur. Penat main ke...penat selongkar bajunya? Tengoklah esok..pasti terkejut!

Perlahan² matanya memberat ingin tidur dan tertidur bersama qaisara dlm pelukannya.

Keesokkannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keesokkannya....

Arghhh!!!

Jeritan qaisara membuatkan tengku jibrail yg dialam mimpi menyentakkan tidur tengku jibrail. Perlahan² matanya terbuka. Di usap² matanya yg mahu kembali tidur.

" Sweetheart...what's w-" tk sempat nak kata, qaisara melompat ke atas badannya yg tk dilapisi sehelai baju. Terbuntang matanya melihat qaisara yg cuma memakai tuala labuh saja.

Terasa cuping telinganya, pipinya terasa membahang kuat. God!!
B

ibir ceri itu tercebik saja.

"Daddy!!! Apa daddy dh buat kat qai?! " Marah qaisara sambil mengoyangkan bahu lebar tengku jibrail. Berkerut dahi jejaka itu mendengar celoteh sugarbabynya.

" What? What did i do? " soal tengku jibrail hairan sebelum dia teringat hal semalam. Ohhh....faham²....

"Ahh....that's mark....yes...it's me do that...is that cute, hmm?" Serak suara basah milik tengku jibrail berkata jujur tanpa diselindungi. Qaisara terkedu. Macam tu je ckp? Jujur amatttt!

"Kenapa???" Soalnya lagi. Dia mana ada buat salahhh! Ye dok?  Terjongket kening tengku jibrail mendengar jawapan qaisara.

" What did you do...last night sweetheart? Why you pull out all my workshirt huh??..did i make you angry or what?" Soal tengku jibrail pula. Tapi kali ini pakej mata tajam memandang pelaku dihadapannya.

"Errr...." Terkelu qaisara hendak menjawab.

(Maaf semuaa! Author penat baru balik dari kem kat sekolah punya... Cutilah sehari sebab penat ya amat! So..this is for you guyss! Enjoy even not good as they stories!)

GADIS KECIL MILIK SUGARDADDYWhere stories live. Discover now