Chapter 4:--

1.4K 45 2
                                    

Qaisara tertidur pulas dipelukan jibrail.jibrail pula tergelak kecil sambil tersenyum kecil.air liur yang terleleh dari mulut kecil itu dilapnya menggunakan tisu.

Dua pengawalnya yang syok borak tetiba tergangga.watepak?!biaqq betik!

Ermphhh!!

Rengekkan itu membuatkan ketiga ii lelaki itu memandang hairan.ya..hairan sebab comell!!!
Akhirnya...mereka tiba di mall.

Anak buahnya terlebih dahulu keluar sebelum membukakan pintu kereta alphardnya.

Jibrail mendukung tubuh kecil itu seperti anaknya.mata ii yng melihat hanya terngangga.

Wow...ini sangat rare! Terkejut sebab jejaka paling berpengaruh yng memang ii anti perempuan mendukung 'budak' dengan menepuk perlahan ii belakangnya.

Mereka menjadi pusat perhatian kerana jejaka itu sangat famous di social media mahupun di public.

"Tengku? Selesa ke dukung cik qai macam tu??"soal adreq hairan.mereka sudah menjadi pusat perhatian dan mesti tuannya amat tk suka dirinya menjadi pusat perhatian walaupun tak mampu nk hilangkannya.dh nama tengku...lepastu kaya...apalagi?? Handsome? Dh memang!

"Nope...dah jom..rimas.."singkat jawapan jibrail membuatkan dua makhluk itu terkedu.ingatkan tak suka...rupanya salah sasaran!!

Qaisara mula bangun perlahan ii dialam mimpinya.comel je! Qaisara menguap kecil lalu dua jari jibrail diletakkan di tengah ii mulut kecil itu ibarat menutup nguap babylaj katakan..

"Tutup mulut tu baby...nanti langau masuk!" Guraunya kepada qaisara yng masih mamai.

"Herm...huammmm!" Menguap lagi! Ni mesti time qaisara tidur .. sekarang dah pukul 3 petang.jadi wajarlah badan penat.

"Cuteee..." Luah jibrail.ya...dia sudah jatuh hati kepada qaisara kerana kepolosannya. Perwatakan seperti kanak ii umur 3 tahun.memang sesuai dengan typenya..apalagi kecomelannya.memang dia tkkn lepaskan qaisara walaupon contract tak habis ataupon dh.sayang punya pasal.

"Baby...did u wanna buy candies first??"soalnya kepada qaisara yang masih didukungnya.like a feather! Ringan! Qaisara yang masih mamai terus segar.

"Nakkkk!!! Daddyy, qai nakkk candieesss!"jawab qaisara dengan semangat. Tersenyum kecil jibrail.

Diturunkan qaisara dan memanggil adreq untuk mengambilkan gelang untuk kanak ii punya yang memang disuruh bawa.

Adreq terus mengeluarkan dari poketnya dan terlihat gelang itu berwarna peach.setona dengan warna kulit qaisara yang putih peach itu.

"Baby...daddy want your hands please?" Soalnya lembut.qaisara menghulurkan dan jibrail melutut separas qaisara kerana tubuhnya terlalu tinggi buat qaisara.mesti tangan qaisara lenguh jadinya dia mengambil keputusan untuk melutu saja.

Disarungkan ke tangan kecil itu dan ternyata terlalu besar dan jibrail membetulkan saiznya.walhal masih baru beli.memang tak ingatlah nak betulkan saiz itu.setelah itu dia dan muat ii je dengan pergelangan tangannya.besar kan? Wajarlah..

Lepas siap terus jibrail memberikan izin qaisara nak meronda sekeliling mall ini . Kat sini banyak kedai ii manisan jadi biarlah qaisara yang pilih. Duit on him. he can paid it until billion ringgit.

Qaisara mula berjalan diikuti mereka bertiga. Dalam 15 minit sampai disatu kedai yang menjual candies wax. Yang luar keras tapi dlm macam jelly asamlah itu..ade yang manis ii jugak.

"This one baby??" Soal jibrail mendapat anggukan qaisara.

"Haahh...kawan qai selalu ajak qai kat sini sebab qai suka !"luah qaisara. Memang time balik sekolah itulah tempat mereka membeli.takde tempat lain.

"Then? Lets go buy it..."ajaknya lembut.asalkan qaisara suka.memang kalau boleh dia akan membeli lot kedai ni atas namanya.kaya kan? Memang shoppinglah! Ingat laki tak bershopping ke macam pompuan?
Of course not! We love ittt.. to shoppingggg!!!

Haiii awak semuaaaa! Vote ye...atau komen or follow saya...semangat sikit nak buat...dont worry profile saya tu just fake photo..ambik kat pinterest:)


GADIS KECIL MILIK SUGARDADDYWhere stories live. Discover now