Qaisara kelu mahu bercakap sebab dialah pelaku semalam. Dia ingat awal lah tengku jibrail balik, rupa² nya meleset jauh. Tiba² saja, dia buat perangai sebegitu.
Memanglah dia jenis nakal tapi...barang² tengku jibrail memang dia tkkn usik...but semalam dia siap selongkar lagi.
"Errr...qai..emm...mhmm..." Hanya bunyi gumaman qaisara saja yg kedengaran sipi² ditelinganya tengku jibrail. Nk kena budak ni...
" Err what qai? Tell me the reason why you do that? It's that because of your first period? Your hormon it's not okay? Like that?" Celoteh tengku jibrail.
Ingat dia tak tahu ke yg qaisara ni baru hari pertama first period sebab dia jenis lambat datang.
Tengku jibrail tahu pun sebab maids ada bagitahu cadar biliknya disusung keluar oleh qaisara dan ada kesan darah kotor disitu.
"Answer me, fazuwa qaisara! " Marah tengku jibrail. Bukan apa, dia tahu polosnya qaisara dlm hal ini, dia sebagai yg dh biasa tolong mummynya belikan itu ini yg berkaitan dengan period itu sudah lali dengannya. Jadi, wajarlah dia nk tolong.
"A...aha....qai first period...hari ini hari kedua....biasanya qai lewat bangun...tapi kena awal bangun sebab tk selesa....pad pun...maids yg bagi..." Jujur qaisara menjawab soalan yg terbiar ditiup angin itu.
Tengku jibrail mengeluh kasar. Dia tahu, orang istimewa ni..kalau perempuanlah..pasti ada yg tolong..jadi siapa yg tolong qaisara cuci itu semua?
" Sweetheart...who help you about this period?" Soal tengku jibrail sambil dia melihat cadar yg baru ditukar. Ada sedikit darah.
Mungkin tembus. Lantas dia mencabut cadar tersebut untuk dicuci. Tak baik biar gitu saja. Ada yg menarik perhatian. Tahulah...
" Mama....mama qai tolong...masa qai umur 16 tahun...mama kata...qai memang lambat dari yang lain...mungkin sebab qai terlalu comel untuk datang awal?" Polosnya qaisara menjawab lembut. Terkekeh tengku jibrail .Sampai kesitu pula.
" Nonesense... Maybe because you're special than anyone women in the world?" Ayat manis diberi walaupun tawar sedikit.
Tengku jibrail memang tk lepas nk bagi pickupline, suruh nyanyi? Sumbang terus!
" Eishh!! Dahlah...meh sini cadar tu...qai nak cuci... Kotorlah kalau daddy pegang..." Ujar qaisara sambil dia terkial² hendak mengapai cadar yg berada di dlm gengaman jejaka tinggi lampai itu.
" Eits! No....sweetheart just rest up...and sleep again...i'll help you clean this dirty blood on this sheets." Kata putus diberi sebelum melangkah ke arah tandas biliknya.
Qaisara hanya memuncung bibirnya. Dia ni rasa tk selesalah ada orang cuci darah kotornya kecuali mamanya. Apalagi lelaki!
Mana pernah! Abangnya pun blur dlm bab perempuan! Suruh beli pad...pergi cosplay emak²! Katanya kite boy² and nk beli benda alah tu..bukan senang!
Telinganya cuma mendengar percikan air. Tandanya tengku jibrail sedang mencuci. Bukan senang nak cuci darah kotor apalagi lelaki. Pasti kata,
gelilah...busuklah..Tapi tengku jibrail? Selamba badak je cuci macam dh terbiasa! Mungkin dia belajar masa bekas isterinya period kot? Tak mungkin!
Hal bekas isterinya pun tk ambil kisah sangat sebab, dia hanya fokuskan kerja, bakal anaknya saja! Boleh dikatakan hanya menumpang rahim walaupun pada akhirnya anak yg dikandung bukan anaknya.
Tiba² qaisara merasakan sakit period cramps yg adalah musuh utamanya! Siapa saja tk sakit? Sakittt! Apalagi first period, mahu menangis keluar darah saja! Sakit yg amat.
Badanya direbahkan diatas katil dan berguling² ke kiri ke kanan. Sakit sangat tu. Biasalah.. perempuan kan? Rasa sakit period cramps itu ibarat dicucuk pisau berkarat berkali²! Sakit!
Krekkk...
Pintu tandas dibuka dan terlihat tengku jibrail keluar dengan seluarnya yg basah dibahagian atas dan hujung seluar.
Cadar tadi dia masukkan dlm bakul kotor. Pandai² lah maidsnya cuci. Dia dh cuci sepenuhnya namun tk semestinya kan? Kita tk nampak.
Dia hanya melihat adegan ulat bulu kena usik, sekejap ke kiri, sekejap ke kanan. Dia tahu sakitnya. Macam perempuan tengah bersalin. Mana yg sakit macam tu...mungkin training untuk bersalin nanti.heheh..
" Ughhhhhhh!! Sakittt!!" Rugut qaisara sambil dia mengusap perut kempisnya. Itu yg paling dia tk suka time period. Susah nk buat apa². Pasti tk selesa, tiba² bersin. .... Macam ada air terjun pula! Banyak keluar semacam!
Kaki tengku jibrail melangkah ke arah tombol pintu dan dibuka. Dia berdehehm sedikit dan bersuara lantang.takut tk dengar.
" MAIDS! BRING ME AN MATERIALS ABOUT PERIODS, NOW!" ucapnya tegas. Suara lantang itu sampai mengejutkan semua seisi penghuni mansion itu. Wah....sulit untuk dicabar.
Tapi apa yg dikatakan oleh tengku jibrail, mereka berpusu² pergi menyiapkan bahan² tentang frasa period.
Tk siap...uihhh...mengerikannn! Nanti..mata dia merahhh! (Tengku jibrail). Sedap je mengutuk majikan sendiri. Kang ada yg ucap bye² sebelum itu baik tobat!
(Geys....ada yg kat sini boleh happykan saya? Saya sedih...hmm...)
YOU ARE READING
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDY
Romance(FAZUWA QAISARA) GADIS POLOS YANG HIDUP SEDERHANA DI KAMPUNG NENEKNYA.PARENTS QAISARA MEMINTA NENEKNYA UNTUK MENJAGA QAISARA SEMASA MEREKA KE LUAR NEGARA UNTUK BEKERJA. QAISARA YANG MASIH BERUMUR 17 TAHUN ITU TAHU APA? DENGAN CHILDISH DAN KEPOLOSANN...