Tengku harriz hanya tersenyum saja....gewrammmmmmm!! Salah siapa ajar ? Kau juga...
"What..... Did i wrong heard it??? I'm not telling you? Since WHEN..."terus bertukar dari soft spoken ke bad spoken?? Sengaja ditekan when itu.
Dua bala itu menunduk seperti pesalah. Tengku jibrail mengkerling jam ditangannya.dh pukul 1 pagi dh ni...tak terasa waktu begitu cepat. Dia dhlah besok nk hantar qaisara ke sekolah.dia tknk orang lain yng hantar padahal drivernya macam dh jadi boss.yelah...dh asyik bossnya drive sendiri kesana kesini.
Pasal masalah tentang pencurian senjata dh tengku harriz settlekan. Itu yang lmbat sikit dhlah nak masuk ke kawasan ni memang menguji keimanan dengan kesabaran yang amat mengusik jiwa...lepastu perutnya buat drama akasia nak keluar time ii genting...tklh genting sangat pon..
Tengku harrizlah jugalah orang yang bagitahu tentang kecurigaan ini kepada tengku jibrail.patutlah si roman ni nak sangat jadi sebahagian mereka dan anggota bahagian senjata.nak belot rupanyaaa...nak buat penyelewangan pun pandai ii lah nak tipu tengku harriz kut ye pon...
Dh member tu ketua bahagian senjata.mesti tahulah 24 jam tahu perkembangan tentang senjata.ade sedikit kecurigaan pasti diselidik.sekecil gula pasir pon diselidik apetah lagi yang belot kan?
"Dah kau berdua pergi tuang minyak petrol ni kat tubuh si lahanat tu! Faster!!"arahnya cepat.lintang pukang dua bala tu.sape suruh kutip tepi jalan? Nasiblah kau tengku harriz zulkarnain.
Cepat ii mereka buka penutup itu dan terus curah keatas tubuh penuh luka itu.akibat percikan minyak petrol itu api mula menjalar cepat keseluruh tubuh si roman tu.rantai ii berdenting kuat akibat pergerakan roman yang kesakitan bergema diruangan penyiksaan itu.
ARGHHHHHH!!!
Raung si roman dan perlahan ii matanya terkatup rapat.yes...mati dhh. Nohh..heppy kau?
"Dah...urus mayat rentung si lahanat tu...aku kena balik dh....bersihkan elok ii...lepastu tubuh rentung hantar kat dua ekor tu.tulis kat note' for sorry killed him' ."arah tengku jibrail diikuti megat.trio bala tu hanya mengangguk.
"Jom potong lahanat rentung ni...humans flesh black!!" Balas tengku harriz.anak sapelah ni...tercicir kot. Dua bala itu mengangguk .
Tengku jibrail melihat skrin iphone mahalnya dan terlihat camera kecil tersembunyi disegenap ruangan suram itu.ya...bilik yang dihuni oleh qaisara tika ini.
Megat pula menghembuskan rokok mempermendekkan umur dimulutnya. Asap berkepul ii berterbangan diudara. Dilihat tengku jibrail serupa dapat berlian pun ada. Tahulah itu adalah suri hati tengku jibrail.
Mati - mati dia ingat tengku jibrail ni belok je sebab tk layan mana ii perempuan .yelah sebelum ni cinta mati dengan bekas tupperware .
Tulah ingatkan tengku jibrail dh tukar taste dia...eh?"Aku balik dululah...kau tengok ii kan trio bala tu...buat aku sakit kepala je tengok perangai loyar tu.."balasnya kepada megat.megat hanya mengangguk.balik nanti wife suruh jaga babyboy pulak.sape suruh buat rival sendiri kan dh mendapat...
Haii! Nak cakap je cerita ni semua sambung dengan karya ii saya kecuali yng err...gay? Haha🌚🙇🤣
YOU ARE READING
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDY
Romance(FAZUWA QAISARA) GADIS POLOS YANG HIDUP SEDERHANA DI KAMPUNG NENEKNYA.PARENTS QAISARA MEMINTA NENEKNYA UNTUK MENJAGA QAISARA SEMASA MEREKA KE LUAR NEGARA UNTUK BEKERJA. QAISARA YANG MASIH BERUMUR 17 TAHUN ITU TAHU APA? DENGAN CHILDISH DAN KEPOLOSANN...