Chapter 24:--

748 15 0
                                    

8:30 pagi...

Tengku jibrail masih terlelap tidur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tengku jibrail masih terlelap tidur. aih..kata takleh tidur? Sebenarnya...sebelum dia tidur dia kena makan pil tidur kerana dia ada imsonia dari dulu lagi .

Memang susah.so terpaksa makan ubat tu untuk tolong tidurkan . Dah tu je satu ii cara...melainkan ada orang yang paling dia sayang dapat lenakan dia.macam qaisaraaa.

Sekali peluk ... Dush! Wasalam terus dibuai mimpi yng suram...eh? Cerahhh...

TOKK!! TOKK!!

Kedengaran bunyi ketukan diluar biliknya. Tengku jibrail masih dibuai mimpi.

TOKK!! TOKK!!

kali kedua diketuk.jejaka itu yang sedang dibuai mimpi akhirnya bangun .

Diusap ii matanya sebelum bangun dari perbaringannya dan melangkah menuju ke pintu untuk melihat gerangan siapa.

Pagi² buta dh memekak.tahulah hari ni cuti but i want my me- time!!

Kunci dipintu ditolak ke kiri dan terus membuka pintu.terlihat anak buahnya menunggu didepan pintu.

"What's wrong....anything is okay?"soal tengku jibrail dengan suara serak basahnya.
Orang nak tidurlahhh..

"Ehemm....maaf ganggu tidur tengku just nak cakap dlm pukul 9 a.m ni tuan ada perjumpaan dengan client kat restaurant Eat& Happy...so nanti siap ² mana yang patut jela......."balas lucas dengan senyuman biasa.

Membulat mata tengku jibrail.dia menyoal pula.
"Jam berapa dh sekarang ni??"soal tengku jibrail terburu ².

"8: 49 p.m... kenapa??"soal lucas pula.aih hairan...biasanya tak...macam ni . Ke...tengku telan pil tidur sebab imsonia kuat sangat?


Shit!!! Cepat ² dia tutup kembali pintu biliknya dan bergegas ke bilik air. Lupa pergi telan benda alah tu!

Lucas memandang pintu bilik yang sudah ditutup kuat tadi.dia baru nak cakap yang client kata pukul 9 malam...and breakfast sekali. Lantaklahh...nak eek kot(berak).

Dia mandi koboi saja.dh lambat! Perjumpaan tu pukul 9 pagi matt!! Mana sempat! Dia pon mandi macam perempuan.tenung sejam..masuk dlm tab mandi..tertidur. tak ke lewat?

Dia terus keluar dengan mengambil t- shirt polo hitam polos miliknya didalam bagasinya.dipakainya cepat.dengan client bukan main cepat!

Balik rumah parents? Fuhhh!! Lambat lagi! Sekali datang je..lepastu lesap!


lepastu lesap!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDYWhere stories live. Discover now