Jibrail mencari susuk tubuh gadis kesayangannya.sekejap tertoleh kanan, sekejap kiri .mana pulak?? Mentang ii pendek!
Dua ekor tu mana? Tkk dh hilang juga? Haihhh!! Ada anak buah tk boleh dipakai! Time ii macam ni nak hilang!! Kalau aku kena serang dengan lahanat ii tu diaorang pulak pesta, memang aku 'redha' apa yng terjadi!
Tiba ii mata kelabunya melihat budak pendek yang memakai hoodie hitam sedang menjinjing beg barang keluar dari kedai novels.mesti....qaisara kan?
Pergelangan tangan kecil itu ada gelang yang diberinya.sah ii lah qaisara!terputus...Dengan langkah cepat dia berdesup berlari kearah qaisara yang sedang membelek ii barangan yng dibeli.semestinya novel ii lah!
Didukung qaisara dipelukkannya qaisara pula terjerit kecil kerana tindakan meluru jibrail.macam mana dia tahu aku lari?!
Hailah cik adek oi! Jibrail tahulah kalau tali gelang terputus apalagi walletnya dicuri.nakal amat sih.
"Such an bratty girll..need daddy punish you babygirl??" Terjongket kening jibrail bersama senyuman yang memang trademarknya! Smirks.
Qaisara kecut perut.beg barangan yang dipegangnya hampir terlepas dari genggamannya kalau jibrail tak sempat nak sambut. Nasib dapat oi.
"Did i have to punish you, babygirl??"soalnya dingin.tanda dia benar ii marah.yalah...bagilah tau nak apa ii ke...ini tk tiba ii menoleh eh? Hilang! Mana tk risau.mummy tadi dah balik mengikut angah dan bininya . Dh nk magrib dh pon.ni dh 7:09 malam dh ni.malam dh ke? Bedal jelah...
Qaisara menggeleng dengan bibir dicebikkan.tknk punishh...
Mama..papaaaaa...nendaaaa!! Abangggg!!! YIndu!!(Rindu)"Tell me where you going before go...understood baby??"tegasnya.
Terangguk ii kepala gadis di dalam dukungannnya. Boleh buat rohnya dijemput malaikat tahu tk duk mencari qaisara!"T..tahu....qai mintak maaf...."rayunya.haraplah makan rayuannya.jibrail lagilah panas! Ada yang tercicir! Ya...qaisara tidak menyebut perkataan daddy! Gerammm...
"No...i didn't heard one last words that i have to heard it before...did u forget our rules?"teka jibrail dengan renungan tajamnya.qaisara terkedu.cuak.
Haah....ya...lupa nak baca rules itu.dah ada tapi tertinggal di opisnya jibrail.alah..samalah macam jibrail juga.tertinggal.
"Y..ya...t..tahu...qai..m...mintak maa...f d..daddy..."haraplah termakan rayuannnya. suaranya pun terpaksa dikepitkan menjadi manja ii sedikit.woi! Ni bukan fazuwa qaisara ! Who is she now??
Jibrail tersenyum manis.haa...baru betulll!!dicium pipi tembam qaisara.kakinya terus melangkah kearah eskelator? Senang...tangga
bergerak!Qaisara hanya diam didukungan jibrail.ithaf tahu tak dia tak balik ii lagi ni? Ke sibuk berdatiing?hurghhh...
Ting!!
IPhone 11 nya berbunyi dan melihat mesej itu dan panjang umur! Ithaf messagenya.ditap skrin iphonenya. Dan membaca message ithaf.
(Bestiqqkuw🌚🌼)
- oi, aku tkde kat umah...pergi ikut my daddies kat korea selatan.ada outstation kat sana.aku kena always ikut..kata daddy...kau stay dengan tengku jibrail eh?-
-sekolah esok aku dh send baju sekolah kau kat mansion jibrail dh...dont worry...atas arahan daddy ye...-
-apa ii roger! Kutlah jahat walaupun kenalan sugar daddy aku.mana tahu kan? -
(Qai omeyy🌸)
-okay! Qai ikut cakap ithaf! Jangan risau daddy qai baikk sangatt..-(Bestiqqkuw🌚🌼)
- yelahh...hati ii...kata daddy aku...tengku jibrail ni panas barann..kau kena behave qai...silap ii kau hilang keperawanan kau, nak? -
(Qai omeyy🌸)
-ishhh!! Apenihh??? Janganlah takutkan qaii!!ithaf niii..-Boleh pulaknya takutkan qaisara.dahlah budak tu penakut!
YOU ARE READING
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDY
Romance(FAZUWA QAISARA) GADIS POLOS YANG HIDUP SEDERHANA DI KAMPUNG NENEKNYA.PARENTS QAISARA MEMINTA NENEKNYA UNTUK MENJAGA QAISARA SEMASA MEREKA KE LUAR NEGARA UNTUK BEKERJA. QAISARA YANG MASIH BERUMUR 17 TAHUN ITU TAHU APA? DENGAN CHILDISH DAN KEPOLOSANN...