Btw...yang bab 2 tu yang tiada apa ii huruf tu tak jadi kalau ternampak komen eh..sebab tak lepas nak buang:(
Vote tauu...saya nak followers 200 pun takpe..saya nak cari duit untuk family:)
Okey sambung!
Keesokkannya...Qaisara menunggu jibrail dan tak lama ada sebuah audi r9 hitam berkilat berhenti didepan apartment ithaf.yang keluar bukan jibrail melainkan anak buah jibrail.
"Miss qaisara kan?"soal salah seorang anak buah jibrail .qaisara hanya mengangguk kecil. Tapi dia keliru . Kenapa mereka tidak memandang kearahnya.
Manakala dua anak buah jibrail masih mengingat kata ii tuan mudanya."don't ever see my baby after 2 minutes..." Itu pesan tuan mudanya.amboi tak boleh lebih pulak!
Qaisara ingin bertanya tetapi ditahan.kang dia pulak yang kekok!pintu kereta audi r9 dibuka dan menyuruh qaisara masuk.qaisara hanya menganguk dan masuk berserta mengalas beg comelnya dibahu.
Ditutup setelah qaisara masuk dan diikuti anak buah jibrail.mereka mula bergerak menuju ke AIRLINE'S HOTEL.qaisara hanya diam di bahagian tempat duduk belakang.ya...akward!
Sesekali dia melihat ke jendela bertinted gelap itu.macam malam pula.tak kena tahan ke kalau ada roadblock?
Tiba ii perutnya berdangdut minta diisi.qaisara membuka zip begnya dan mengeluarkan bekas gummybear vitamins yang lebihan tadi.banyak oi. 5 bekas dibelinya.
Dia mengunyah sedikit demi sedikit tanpa mengeluarkan bunyi.dua anak buah jibrail hanya diam didepan sambil seorangnya memandu menuju ke tempat yang dituju.Sesampainya disana.
"Miss...kita dah sampai..jom...tuan muda dah tunggu kat dalam."ajak salah seorang dan mengiring qaisara sampai ke ruang kerja tuan mudanya.ramai staff terkejut melihat gadis comel yang mengikuti langkah panjang anak buah boss mereka.
Mereka memasuki lif vvip dan menekan tombol 15 dan lif bergerak laju keatas.
Ting!
Mereka sudah tiba di tingkat ruangan tuan muda mereka dan melangkah kearah pintu yang tertulis MEETINGS ROOM.
"Miss qaisara boleh masuk ye...kami ada hal nak buat...kami gerak dulu. Bye."usai itu terus meninggalkan qaisara yang masih bingung dengan keaadan sekeliling.kosong.dia memegang tombol pintu yang panjang menegak itu dan menarik perhatian yang didalam.
Kelihatan beberapa staff pelik melihat gerangan budak kecil?melangkah masuk .
"Come here baby...i'm waiting for you.."ucap jibrail dengan lembut membuatkan semua orang yang berada disitu tercengang plus terngangga.biaqq betik...
Qaisara pula malu dan dia menarik nafas sebelum kaki kecilnya melangkah menuju ke kerusi empuk yang diduduki oleh jibrail tika ini.jibrail menarik pinggang ramping kecil milik qaisara dan akibat rentapan sedikit kuat itu membuatkan qaisara terduduk diriba berotot milik jibrail.
Jibrail pula melingkarkan tangan kekarnya yang berurat dipinggang ramping kecil milik babynya.hurm...kecil...tak cukup makan ke?
Hidungnya menghidu haruman babyperfume dileher qaisara dan dihoodie biru muda yang sedang dipakai oleh babynya.wangi.sakura.
Tiba ii dia merasa seperti ada yang menghalang dan ternyata hanyalah beg comel yang masih digalas oleh qaisara.tangannya menanggalkan beg itu dari bahu qaisara dan meletakkannya diatas meja meeting.
"Err.....boss...boleh sambung ke?"soal salah satu staff yang berani bertanya disaat bossnya sedang beromantik??
"Hurmm...sambung je..."ringkas jawapan jibrail dan staff itu mula bercakap tentang projek tetapi jibrail seolah tidak dengar. leka.tangannya tidak henti memeluk kejap pinggang itu.sesekali tangan kanannya memegang tangan kecil qaisara.berbeza dengannya.besar dan panjang sedikit dari biasanya.
Qaisara pula hanya diam.kenapa disaat ini mulutnya ibarat digam ?kepalanya mendongak
keatas dan bertembung dengan halkum milik jibrail yang bergerak ii saat jibrail meminum kopi suamnya.Rasa nak sentuh...tangan kecilnya cuba menggapai leher jibrail untuk menyentuh halkum itu dan berjaya.diusap ii. Keras..
PUFFTT!!!
MAAF !author tak pandai reka tersembur air:) okey sambung!
Uhukk!!
Qaisara tersentak saat mendengar batukkan jibrail menahan pedih dianak tekaknya.terasa perih dan malu.
Tangan jibrail terawang ii diudara untuk menyuruh seseorang mengambil tisu untuknya. Yang mana dekat dengan pintulah mangsanya.Al-maklumlah..kaya sangat sampaikan tisu pun tak dibelinya.tak lama setelah itu muncullah seorang staff yang membawa sekotak tisu dan diletakkan didepan jibrail.
Dengan cepat jibrail mengambil dan mengelap sisa kopinya yang dah selamat mendarat mengotori meja.nasib sempat ditarik kertas ii penting kalau tak jenuh nak menaip berjam ii.
Qaisara yang perasan itu salahnya mengigit bibirnya.kalau tangan gatalnya tak menyentuh pasti tak akan berlaku seperti tadi.terasa tubir matanya berair.ahh...ni yang tak kuat ni.
Esakan kecil kedengaran diruangan itu dan semua menoleh kearahnya yang sedang menangis diriba jibrail.kepalanya memusing menghadap dada bidang jibrail yang dilapisi baju kemeja emerald green dan disebamkan mukanya kedada itu.tersentak jibrail.terasa basah dibahagian dadanya dan terlihat babynya menangis .
"Hey...what's wrong...tell me...baby..."soal jibrail dan mengelap sisa air mata yang membasahi pipi tembam itu.
"Maaf....qai...minta..m..maaf..se..sebab buat a..awak...tersedak...mesti panas kan?"polos qaisara meminta maaf.jibrail tergelak kecil bersama gelengan.
"Its okay...im not mad...but its make me shock about that reaction..seems you like my halkum.."garau suara itu bercakap sehingga membuatkan qaisara malu teruk.
YOU ARE READING
GADIS KECIL MILIK SUGARDADDY
Dragoste(FAZUWA QAISARA) GADIS POLOS YANG HIDUP SEDERHANA DI KAMPUNG NENEKNYA.PARENTS QAISARA MEMINTA NENEKNYA UNTUK MENJAGA QAISARA SEMASA MEREKA KE LUAR NEGARA UNTUK BEKERJA. QAISARA YANG MASIH BERUMUR 17 TAHUN ITU TAHU APA? DENGAN CHILDISH DAN KEPOLOSANN...