ΚΕΦΆΛΑΙΟ 3
ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Η Μάρα άνοιξε τα μάτια της. Της πήρε λίγη ώρα ώστε να συνηθίσει το σκοτάδι. Είχε χαθεί τόσο πολύ στις σκέψεις της, που ήταν λες και είχε δει σε όνειρο αυτές τις αναμνήσεις. Το ρολόι στο κομοδίνο της έδειχνε τώρα 03:17.
Δεν πρόκειται να καταφέρω να κοιμηθώ σήμερα.
Σηκώθηκε αθόρυβα από το κρεβάτι και άνοιξε αργά την πόρτα του δωματίου της. Πήγε μέχρι την κουζίνα να πιεί ένα ποτήρι κρύο νερό και όπως άνοιγε το ψυγείο, πρόσεξε ένα μαγνητάκι από την Ικαρία.
Ήταν οι πιο πρόσφατες διακοπές της με την αδερφή της, την μητέρα της και τις παιδικές φίλες τους, την Κατερίνα και την Γεωργία, καθώς και την μαμά τους, την Θοδώρα. Η Κατερίνα είχε μόλις κλείσει τα 17 έναν μήνα πριν το ταξίδι, ενώ η Γεωργία ήταν 13, όπως και η Ανατολή. Οι μαμάδες των κοριτσιών είχαν γνωριστεί σε ένα πάρτυ αρκετά χρόνια πριν, και από τότε ήταν αχώριστες.
Αφού ήπιε νερό, επέστρεψε όσο πιο ήσυχα μπορούσε στο δωμάτιό της και ξάπλωσε πάλι κλείνοντας τα μάτια της, αυτή την φορά φέρνοντας στο μυαλό της τα γεγονότα εκείνης της εκδρομής...
Πέμπτη, 5 Ιουλίου
Είχε φτάσει επιτέλους η μέρα που περίμεναν ανυπόμονα τα τέσσερα κορίτσια. Το επόμενο πρωί θα έφευγαν για Ικαρία και ένιωθαν πως κόντευαν να σκάσουν από την χαρά τους. Η Μάρα είχε ετοιμάσει την βαλίτσα της δύο μέρες πριν την μεγάλη μέρα. Το βράδυ πριν το ταξίδι δεν μπορούσε να κοιμηθεί. Έφτιαχνε σενάρια στο μυαλό της για διάφορα πράγματα που θα ήθελε να συμβούν σε εκείνες τις διακοπές. Σκεφτόταν πως θα μπορούσε να γνωρίσει κάποιο αγόρι, ή να βρει ωραία μαγαζιά με ρούχα να αγοράσει. Φέτος, οι τέσσερις φίλες θα έμεναν μόνες τους σε ένα δωμάτιο και θα μπορούσαν να κάνουν ό,τι ήθελαν. Με αυτές τις σκέψεις να τριγυρίζουν το μυαλό της, την πήρε επιτέλους ο ύπνος, γύρω στις 2 το βράδυ.
Ο διαπεραστικός ήχος του ξυπνητηριού την έφερε απότομα στην πραγματικότητα από ένα φριχτό όνειρο που έβλεπε. Ήταν στο σχολείο και η καθηγήτρια τους είχε επιβάλλει απροειδοποίητο διαγώνισμα στην βιολογία.
Ευτυχώς ήταν μόνο ένα όνειρο.
Η κοπέλα σηκώθηκε, άνοιξε τις κουρτίνες και το δωμάτιο λούστηκε όμορφα με το πρωινό φως του ήλιου. Η ώρα ήταν οχτώ. Βγήκε από το δωμάτιό της και πήγε στο μπάνιο για να πλύνει το πρόσωπό της. Όπως κοιτάχτηκε στον καθρέφτη, είδε πως τα μάτια της έμοιαζαν ταλαιπωρημένα και κοκκινισμένα. Δεν την ένοιαζε όμως, γιατί θα πήγαινε διακοπές.
YOU ARE READING
Κάτω Από Την Επιφάνεια
AdventureΗ Μάρα ήταν ένα πολυάσχολο κορίτσι, γεμάτη ενέργεια και περιέργεια για νέα πράγματα. Στα δέκατα έκτα γενέθλιά της και μετά την συναυλία της, την βρίσκει ο πατέρας της, που είχε πλέον βγει από την φυλακή, κάνοντας το αίμα να παγώσει στις φλέβες της...