ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17-18

11 1 2
                                    

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17

Η Μάρα παρακολουθούσε προσεκτικά τον Πάνο που της μιλούσε για έναν αγώνα με το μπάσκετ που πλησίαζε, όταν ξαφνικά χτύπησε το κινητό της. «Η Μαριάνθη» είπε και το σήκωσε. «Ναι;»

«Μάρα! Πού είστε;»

Η κοπέλα κοίταξε τον Πάνο με απορία, ο οποίος ανασήκωσε ανήξερος τους ώμους του.

«Στον δρόμο του καφενείου, γιατί;»

«Ωραία, ερχόμαστε να σας βρούμε, να συνεννοηθούμε και για τον χορό του σχολείου αύριο!»

«Μισό λεπτό, με ποιον έρχεσαι;» ρώτησε η Μάρα.

«Με την Αναστασία, τον Ορέστη και τον Χρήστο».

Η κοπέλα κοίταξε τον Πάνο απογοητευμένη και έκλεισε το τηλέφωνο. «Έρχονται να μας βρουν...» είπε στενοχωρημένη, αλλά βλέποντας το χαμόγελο του Πάνου, δεν μπόρεσε παρά να το ανταποδώσει.


Ο Μάιλς πάτησε το κουμπί σταματώντας την εγγραφή, και κοίταξε τον κουρασμένο Σταύρο.

«Έσωσες ένα κορίτσι» του είπε και σηκώθηκε αργά από την καρέκλα του, βάζοντας προσεκτικά το μαγνητόφωνο και το χαρτί από την εφημερίδα στην τσέπη του, και το σχεδόν ολοκληρωτικά καμένο τσιγάρο ανάμεσα στα χείλη του. Γύρισε την πλάτη του και ξεκίνησε να περπατάει προς την έξοδο.

«Δεν ήταν τροχαίο, έτσι δεν είναι;» ρώτησε βραχνά ο Σταύρος, κάνοντας τον Μάιλς να σταματήσει στην θέση του. Γύρισε αργά το κεφάλι του και τον κοίταξε, βγάζοντας το τσιγάρο από το στόμα του.

«Και ο δικός μου θάνατος από τροχαίο ήταν» είπε.

«Τί πράγμα; Δηλαδή ο αδερφός μου...»

«Όχι...όχι» τον πρόλαβε ο Μάιλς. «Η γυναίκα σου είχε μετακομίσει εδώ και καιρό, δεν βρίσκεται εδώ πλέον. Απλώς...έχει ανθρώπους παντού» ολοκλήρωσε και ετοιμάστηκε να φύγει, όταν ο Σταύρος τον σταμάτησε για άλλη μία φορά.

«Μάιλς...Μην τον βάλεις φυλακή...» Ο Μάιλς κόμπιασε, γύρισε και τον κοίταξε συνοφρυωμένος. Είχε σηκωθεί όρθιος. Τα χέρια του σφιγμένα σε σχήμα μπουνιάς, στο πλάι των γοφών του. «Σκότωσέ τον» είπε, σχεδόν ψιθυριστά. Τα μάτια του είχαν βουρκώσει∙ γυάλιζαν από μακριά. «Σκότωσέ τον, για όλα αυτά που κάνει. Σκότωσέ τον, γιατί αλλιώς, μόλις βγω από εδώ μέσα θα τον βρω... Θα τον βρω και θα τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια!» φώναξε ξαφνικά, η φωνή του γεμάτη μίσος. «Μην τον αφήσεις να ξεφύγει Μάιλς. Σώσε τον αδερφό μου από αυτό το κάθαρμα...»

Κάτω Από Την ΕπιφάνειαWhere stories live. Discover now