ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13
Ο Λουκάς μάζευε τα πράγματά του. Έβαλε μερικά χαρτιά στην τσάντα του και έκλεισε τον υπολογιστή πάνω στο γραφείο. Έβαλε το μπουφάν του και πέρασε την τσάντα του στους ώμους του, πριν κλείσει το φως και κλειδώσει την πόρτα του γραφείου. Κλείδωσε και την εξωτερική πόρτα και έσβησε όλα τα φώτα. Κατέβηκε τις σκάλες και αφού στάθηκε μπροστά στην μηχανή του, έβαλε το κράνος του.
Τότε, γυρίζοντας το κεφάλι του, είδε μια σιλουέτα να έρχεται προς το μέρος του από το στενό. Ήταν ένας άντρας, αρκετά κοντύτερος από εκείνον.
«Θέλετε κάτι;» ρώτησε ο Λουκάς, καθώς ο άνδρας δεν φαινόταν πρόθυμος να μιλήσει.
«Είστε ο Λουκάς; Εδώ είναι το φροντιστήριο;»
«Μάλιστα» απάντησε ο Λουκάς κοφτά, μη έχοντας όρεξη για κουβέντα. «Χρειάζεστε κάτι;» επανέλαβε μετά από λίγο την ερώτησή του.
«Κάνετε μάθημα στην Μάρα;»
Ο καθηγητής κόμπιασε.
«Γιατί ρωτάτε;» είπε εν τέλει, στρέφοντας το σώμα του προς το μέρος του άνδρα για να τον παρατηρήσει καλύτερα.
Ο άνδρας τον κοίταξε με ένα σαρδόνιο χαμόγελο.
«Είμαι ο πατέρας της».
Παύση.
«Μάλιστα...Αφού είστε ο πατέρας της, από εμένα θα μάθετε σε ποιο φροντιστήριο πηγαίνει; Δεν θα έπρεπε να ξέρετε;» ρώτησε ο Λουκάς ειρωνικά, αλλά ήρεμα.
«Δεν νομίζω ότι αυτό είναι δουλειά σας».
«Τότε ούτε να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση είναι δουλειά μου. Καλό σας βράδυ» αποκρίθηκε κάπως επιθετικά και έβαλε τα γάντια του.
«Εδώ έρχεται για μάθημα, έτσι δεν είναι;» συνέχισε ο άνδρας απτόητος, με το χαμόγελο ακόμη αποτυπωμένο στα χείλη του.
«Σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε, δεν είμαι διατεθειμένος ούτε να σας απαντήσω, ούτε να συνεχίσω αυτή την συζήτηση. Επαναλαμβάνω: καλό σας βράδυ!» είπε ο Λουκάς και τόνισε την τελευταία του φράση, υψώνοντας επιδεικτικά την φωνή του.
«Καλά λοιπόν» ξεκίνησε ο άνδρας. Έπειτα άνοιξε το στόμα του, έτοιμος να πει κάτι, αλλά το μετάνιωσε. Γύρισε την πλάτη του στον Λουκά και έφυγε βιαστικά από το στενό όπου είχε έρθει.
Ο Λουκάς ξεφύσησε ανακουφισμένος, αφού ο άνδρας εξαφανίστηκε στην ελαφρώς ομιχλώδη νύχτα. Έμεινε για λίγο στηριγμένος στην μηχανή του, σκεπτικός.
YOU ARE READING
Κάτω Από Την Επιφάνεια
AdventureΗ Μάρα ήταν ένα πολυάσχολο κορίτσι, γεμάτη ενέργεια και περιέργεια για νέα πράγματα. Στα δέκατα έκτα γενέθλιά της και μετά την συναυλία της, την βρίσκει ο πατέρας της, που είχε πλέον βγει από την φυλακή, κάνοντας το αίμα να παγώσει στις φλέβες της...