ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9
ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
«Άρα τα φτιάξατε» είπε η Μαριάνθη βγάζοντας την φόρμα της.
«Ναι...νομίζω».
«Τί νομίζεις μωρέ; Τα φτιάξατε ή όχι;»
«Ναι τα φτιάξαμε».
«Ανάσταση. Και πότε περίμενες να μας το πεις; Κοντεύει να περάσει μία βδομάδα».
«Υπερβάλλεις».
«Κορίτσια, δεν αφήνετε την κουβέντα να κάνετε καμιά διάταση; Άντε, έχετε ήδη αργήσει, πότε θα αρχίσουμε;» είπε ο Κατσάτου, ο προπονητής. Ήταν σχετικά ψηλός, με σκούρα καστανά κοντοκουρεμένα μαλλιά και πράσινα μάτια. Είχε μούσι και μεγάλη μύτη. Εκείνο το βράδυ φορούσε ένα μαύρο καπέλο.
«Καλά κύριε, ηρεμήστε» είπε η Μάρα και του χαμογέλασε ειρωνικά. Τον ήξερε από μικρή και δεν φοβόταν να τον ειρωνευτεί. Αυτός πάντα απαντούσε ανάλογα:
«Μάρα, άσε τα πολλά λόγια μην σου βάλω τα διπλάσια χιλιόμετρα. Άντε, κουνηθείτε!» είπε και χαμογέλασε πριν φυσήξει επιδεικτικά την σφυρίχτρα του. Τα κορίτσια κατευθύνθηκαν προς το χόρτο και ξεκίνησαν να κάνουν διατάσεις.
«Ωχ» μουρμούρισε η Μαριάνθη μερικά λεπτά αργότερα, κοιτάζοντας κάτι πίσω από την Μάρα.
«Τί;» είπε εκείνη και γύρισε απότομα, μόνο για να δει την Ιωάννα να μπαίνει στο γήπεδο. Φορούσε αθλητικά ρούχα και είχε στον ώμο της περασμένη μία τσάντα, πράγμα που σήμαινε ότι...
«Μην μου πεις ότι κάνει και αυτή στίβο» συμπλήρωσε την σκέψη της η Μαριάνθη.
«Θα κάνω φόνο».
«Ωραία θα περάσουμε και σήμερα».
«Πάλι μιλάτε εσείς; Τί θα...»
«Γεια σας» διέκοψε την φράση του προπονητή η Ιωάννα. «Αχ τί ωραία, και εσείς εδώ;» είπε ξινίζοντας φανερά το πρόσωπό της.
«Γνωρίζεστε;» ρώτησε ο Κατσάτου.
«Δυστυχώς» μουρμούρισε η Μάρα και σηκώθηκε από το γρασίδι. «Τί θα κάνω σήμερα κύριε;»
«Αφού μιλάς τόσο πολύ με την Μαριάνθη, θα περιμένετε την Ιωάννα να κάνει ζέσταμα και θα κάνετε προπόνηση όλες μαζί» είπε.
«Τί πράγμα;»
«Δεν με άκουσες Ιωάννου;»
Μόνο όταν εκνευριζόταν την φώναζε με το επώνυμό της, πράγμα που έκανε και την ίδια να νευριάζει.
STAI LEGGENDO
Κάτω Από Την Επιφάνεια
AvventuraΗ Μάρα ήταν ένα πολυάσχολο κορίτσι, γεμάτη ενέργεια και περιέργεια για νέα πράγματα. Στα δέκατα έκτα γενέθλιά της και μετά την συναυλία της, την βρίσκει ο πατέρας της, που είχε πλέον βγει από την φυλακή, κάνοντας το αίμα να παγώσει στις φλέβες της...