ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19
Η Μαριάνθη είχε βγάλει την άκρη της γλώσσας της έξω από τα χείλη της, καθώς προσπαθούσε εδώ και ώρα να τραβήξει μία ίσια γραμμή με το μαύρο μολύβι στην άκρη του ματιού της.
«Θες βοήθεια;» ρώτησε η Αναστασία μπαίνοντας στο δωμάτιο, με μία πορτοκαλί πετσέτα τυλιγμένη γύρω από τα μαλλιά της.
«Όχι, το χω» είπε η Μαριάνθη, με τα μάτια της καρφωμένα στον καθρέφτη μπροστά της.
«Σίγουρα;»
Ξαφνικά η Μαριάνθη έπνιξε μία κραυγή. «Γαμώτο!»
«Τι;»
Η κοπέλα γύρισε προς την Αναστασία, η οποία ξέσπασε σε γέλια, βλέποντας το μουτζουρωμένο πρόσωπό της.
«Άσε να στο κάνω εγώ» είπε αφού σταμάτησε να γελάει και πήρε το μολύβι από το χέρι της Μαριάνθης. «Η Μάρα σου έχει απαντήσει στο μήνυμα;» ρώτησε ύστερα από λίγο.
«Όχι».
«Ελπίζω να μην ξεχάσει να έρθει. Ένιωσα άσχημα και για τον Πάνο».
«Γιατί;»
«Γιατί η Μάρα νευρίασε με την ηλίθια την Ιωάννα και μετά δεν είχε όρεξη για τίποτα. Πες μου ότι δεν κατάλαβες ότι ο Πάνος απογοητεύτηκε!»
«Το κατάλαβα» ξεκίνησε η Μαριάνθη. «Αλλά δεν είχε άδικο που νευρίασε με την Ιωάννα. Φροντίζει να χρησιμοποιεί κάθε ευκαιρία για να την εκνευρίσει».
«Πρέπει να την πείσουμε να σταματήσει να ασχολείται, χαλάει την διάθεσή της τσάμπα».
«Δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο αυτό...» μουρμούρισε η Μαριάνθη σκεπτική.
Η Μάρα επέστρεψε στο σπίτι, γύρω στα είκοσι λεπτά αργότερα. Κατέβηκε στο υπόγειο και φώναξε το όνομα του Μάιλς, χωρίς όμως να λάβει απάντηση. Προχώρησε προς την μικρή πόρτα στην οποία ο Μάιλς ετοιμαζόταν να πάει λίγο πριν της πάρει το κινητό. Την άνοιξε και μπροστά της συνάντησε σκαλιά, τα οποία οδηγούσαν σε άλλη μία ανοιχτή πόρτα. Ανέβηκε βιαστικά και κοίταξε μέσα. Βρέθηκε σε ένα δωμάτιο που υπέθεσε ότι ήταν το σαλόνι.
Στην μέση υπήρχαν δύο γκρι καναπέδες, σε σχήμα Γ, ενώ στο κέντρο βρισκόταν ένα γυάλινο στρογγυλό τραπέζι. Πιο δίπλα ήταν η κουζίνα, συνδεδεμένη με το σαλόνι. Εκεί, πάνω από τον πάγκο ο οποίος ήταν κολλημένος στον τοίχο, είδε τον Μάιλς, γυρισμένο πλάτη, να φτιάχνει καφέ. Είχε αλλάξει ρούχα και φορούσε ένα μαύρο κοντομάνικο και μία γκρι φόρμα.
YOU ARE READING
Κάτω Από Την Επιφάνεια
AdventureΗ Μάρα ήταν ένα πολυάσχολο κορίτσι, γεμάτη ενέργεια και περιέργεια για νέα πράγματα. Στα δέκατα έκτα γενέθλιά της και μετά την συναυλία της, την βρίσκει ο πατέρας της, που είχε πλέον βγει από την φυλακή, κάνοντας το αίμα να παγώσει στις φλέβες της...